اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015932518646

استیکر ها در سه نوع مات ، براق ، ابریشمی موجود هستند

آشنایی بیشتر با چاپ استیکر

کد: 140102015932518646

https://bit.ly/3vw5EQD

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه چاپ استیکر به یکی از راه های ساده و به صرفه برای انواع تبلیغات تبدیل شده است و تنوع در آن بسیار بالا می باشد. مزیت این دسته در این است که بسیار مقاوم بوده و می توانید هر طرحی که تمایل دارید را از این طریق به چاپ برسانید.

چاپ استیکر
چاپ و نصب استیکر روی شیشه

چاپ استیکر شیشه مغازه

برای شیشه مغازه میتوان از تمام دسته های ذکر شده استفاده کرد و محدودیتی ندارد و فقط لازم به دکر میباشد که حتما باید از روش خیس و کارتک ژله ای برای نصب اقدام کرد.

چاپ استیکر کامیون های پخش

برای کامیون های پخش بهتر است که از استیکر پشت طوسی استفاده شود و پیشنهاد ما حتما با پوشش لمینیت است.

برای نصب اگر تجربه کافی را دارید حتما از روش خشک استفاده شود ولی اگر مهارت لازم را ندارید نگران نباشید از روش خیس هم میتوان اقدام به نصب کرد.

چاپ استیکر ماشین پخش

برای ماشین های پخش هم دقیقا میتوان از روش بالا استفاده کرد فقط با این تفاوت که گاها مشتریان درخواست چاپ سالونت یا یو وی میکنند برای کاور کردن ماشین خود که باید اعلام کنیم که مشگلی در نصب پیش نخواهد آمد و امکان پذیر است.

چاپ مات کن شیشه

مات کن شیشه یکی از زیر دسته های استیکر میباشد که همان لمینیت مات سرد است و قابلیت لمینیت شدن مجدد را ندارد. برای نصب باید حتما از آب و کف استفاده کرد که به دلیل نازکی آن منجر به پارگی نشود.

چاپ استیکر پله برق

برای پله برقی ها بهتر استن از جنس پشت سفید با لمینیت مات استفاده شود و به روش خیس چسبانده شود . نکته قابل توجه در نصب چاپ روی پله برقی نوع طراحی آنها میباشد باید دقت زیادی به خرج داده شود.

چاپ استیکر برش خورده یا کاتر پلاتر

برای چاپ هایی با برش های خاص براید از دستگاه کاتر پلاتر استفاده شود و برای نصب هم حتما به روش خیس و با کمک گرفتن از کم چسب امکان پذیر است.

چاپ استیکر کرکره

برای چاپ کرکره حتما دقت شود که از جنس های پشت طوسی و براق استفاده شود و حتما باید دارای پوشش لمینیت باشد زیرا به دلیل استکاک بالای کرکره اگر از لمینیت استفاده نشود بعد از گذشت حتی یک روز چاپ های ما دارای خط و خش است.

چاپ روی هواپیما

چاپ روی هواپیما مانند هیچ یک از دسته های دیگه این صنعت نمیباشد و نیازمند تخصص خاص و متریال خاص میباشد. ( فقط از چاپ حرارتی باید استفاده شود ) به صورت خشک  قابل نصب است.

چاپ استیکر مخزن

جنس انخابی برای تبلیغات روی مخزن ها استیکر میباشد که برای نصب از هر دو صورت خشک و خیس میتوان استفاده کرد.

چاپ استیکر برای پالت

جنس انخابی برای تبلیغات روی پالت ها استیکر میباشد که برای نصب از روش خشک میتوان استفاده کرد. و پیشنهاد ما استفاده از پوشش لمینیت برای این دسته از تبلیغات است.

چاپ استیکر روی زمین

چاپ وینیل برای زمین ها حتما باید دارای پوشش لمینیت باشد و حتما هم باید نوع لمینیت براق باشد. . برای نصب هم میتوانید از هر دو روش استفاده کنید.

چاپ استیکر یخچال مغازه

یخچال های مغازه جزو تبلیغاتی هستند که عموما از سمت کارخانه ها اقدام به اجرا میشود. که برای تبلیغ خود از چاپ وینیل استفاده میکنند که برای نصب میتوان از روش خشک و خیس استفاده کرد و نوع چاپ هم تفاوت چندانی ندارد.

چاپ استیکر دیوار

گاها مشاهده میکنیم که بجای کاغذ دیواری از وینیل استفاده میشه که این کار درسته توجیه اقتصادی نداره اما کیفیت بسیار بالاتر و تنوع طرح را دارا میباشد به طوری که حتی میتوان طرح دلخواه چاپ کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی