کد: 140102045936418663

اصول فنگ شویی در طراحی داخلی

کد: 140102045936418663

https://bit.ly/3MFjlCf

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی کامل فنگ شویی در طراحی داخلی می پردازیم

اصول فنگ شویی در طراحی داخلی
اصول فنگ شویی در طراحی داخلی

فنگ شویی : یک فلسفه و فن در چین است و برای پیدا کردن طراحی داخلی مناسب نوع چیدمان و دکوراسیون صحیح و چیدمان درست اشیا در ساختمان های مسکونی، اداری تجاری و… استفاده می شود تا بهترین اثر را برسلامتی، شادی، موفقیت و به طور کلی انرژی مثبت داشته باشد.

مهمترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگ های مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت های مناسب است.

در واقع با این سیستم فلسفی چینی انسان و محیط اطراف با هم هماهنگ خواهند شد. معنی کلمه ی فنگ شویی در چینی بطور مستقیم ” باد آب ” است. فنگ شویی یکی از پنج هنر چینی در متافیزیک است، این فرایند یا عمل با استفاده از فرمول ها و محاسبات طبقه بندی شده که در عمل فنگ شویی “نیروهای نامرئی جهان”، زمین انسان با هم اقدام میشوند و به آن ” چی ” میگویند، این انرژی متافیزیکی است.

از لحاظ تاریخی فنگ شویی در چین فقط مخصوص خانواده های سلطنتی بوده که زمان طولانی از این علم استفاده می کردند. فنگ شویی در تاریخ بطور گسترده برای طراحی خانه ها، مقبره ها و دیگر سازه ها استفاده شده است. فنگ شویی بالاخره بعد از هزاران سال در انقلاب فرهنگی چین در دهه 1960 میلادی محبوب شد و همگان توانستند از آن بطور مستقیم استفاده کنند.

امروزه واکنش های زیادی درباره فنگ شویی در سراسر دنیا شنیده می شود که در بعضی مواقع آن را نوعی خرافات قدیمی می نامند و در بعضی مواقع کاملا منطقی با آن برخورد میکنند. در بعضی موارد علم فنگ شویی به عنوان یک نوع کلاهبرداری شناخته می شده به این دلیل که بعضی از افراد کلاهبردار و سو استفاده چی با استفاده ای روش های کاربردی نادرست و غیر اخلاقی از مردم کلاهبرداری میکنند.

در بعضی موارد استادان فنگ شویی به دلیل هزینه ی بالای تغییر معماری و یا طراحی داخلی , مردم را در طبقات پایین تر مالی به دلیل هزینه های بالا منع می‌کنند.

ولی در بعضی موارد دیده شده است که افراد کم درآمد هم از این علم استفاده کرده اند و انرژیهای منفی خانه ی خود را با تغییرات کوچک و کم هزینه در دکوراسیون داخلی خود، دور نموده اند.

در دنیای امروز کشورهایی مانند سنگاپور، آمریکا چین انگلستان و خیلی کشورهای دیگر با استفاده از تکنیک ها و علم فنگ شویی دچار دگرگونی ها و موفقیت های اقتصادی زیادی شده اند که نباید از این عمل ها چشم پوشی کرد، چون فنگ شویی در عمل ثابت کرده که با تغییرات مناسب در محیط اطراف برگ برنده بدست خواهد آمد.

در ادامه توجه شما عزیزان را جلب میکنم به خواندن مطالب جامع و کامل در سایت پلانکده plankade.ir و در مورد طراحی داخلی و طراحی پلان بصورت آنلاین سفارشات خود را با نازلترین قیمت انجام دهید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل