اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102125952818646

عواملی که بر قیمت استند رول آپ تاثیر خواهد گذاشت

استند رول آپ چیست ؟

کد: 140102125952818646

https://bit.ly/37kOsEk

، تهران , (اخبار رسمی): به عنوان یک استند نمایشگاهی و اطلاع رسانی شناخته شده است و محبوبیت این دسته از سازه ها بخاطر حمل و نصب راحت میباشد.

استند رول آپ چیست ؟
انواع استند رول آپ نمایشگاهی

در پایان یاد آور میشویم که کاربردی ترین موار این دسته از استند ها در نمایشگاها و نمایندگی ها جهت اطلاع رسانی است.

انواع مدل های استند رولاپ:

در سه دسته کلاسیک،پهن،گردان موجود است و در دو رنگ مشکی و نقره ای که این روزها رولاپ های گردان به دلیل محدودت واردات کمتر دیده میشود.

کارایی های هر دسته از رولاپ ها

رولاپ ها محمولا به صورت کلاسیک سفارش داده میشوند که عمده کارایی های انها استفاده در نمایشگاه ها و همایش ها بوده ولی امروزه با به وجود آمدن رولاپ های پهن که معمولا در ابعاد بزرگ سفارش داده میشود دیگر کمتر شاهد استفاده این دسته در ادارات هستیم و عمده مصرف این دسته از استند ها در مغازه ها جهت تبلیغ در نمایندگی و استفاده در ابعاد بزرگ برای بک گراند عکاسی است.

عواملی که بر قیمت تاثیر خواهد گذاشت :

ابتدا انتخاب نوع چاپ است که هر متریال قیمت مخصوص به خود را دارد و نیز همچنین باید به عرض متریال هم توجه کرد زیرا بعضی از مدیا ها فقط در چند سایز تولید میشوند که این باعث میشه شما هزینه بیشتری نسبت به پرت کار پرداخت کنید.

مورد بعدی سایز استند است که هرچی سایز بزرگ تر باشد قیمت استند رول آپ هم بیشتر میشود در برخی مواقع امکان داره ما سایز های غیر استاندارد یا به عبارتی سایز دلخواه مشتری لازم داشته باشیم که ممکنه در هنگام سفارش متوجه اختلاف قیمت زیاد نسبت به سایز بزرگتر شوید این به این دلیل است که برای سایز دلخواه چون از حالت سری کاری خارج میشود و زمان زیادی بابت خدمات آماده سازی استند رول آپ میبرد در نتیجه روی قیمت تاثیر میگذارد.

انواع سایزها:

رولاپها به طور طبیعی در سایز هایی که قبلا ذکر شد سایز استاندارد : عرض 60 ، عرض 80 ، عرض 85 ، عرض 90 ، عرض 100 ، عرض 120 ، عرض 150 ، عرض 200، عرض 240  و در ارتفاع 200 سانتیمتر  قابل سفارش است  ولی این قابلیت را دارا است که بنا به خواست مشتریان سایز دلخواه هم باشد.

نوع چاپ یا پوستر:

تقریبا میتوان گفت اکثر چاپ های موجود را میتوانیم برای این استند رول آپ انتخاب کنیم که شامل سولید،پلات لمینیت،بنر،گلاسه پاره نشو و غیره.

در پایان یاد آور میشویم که کاربردی ترین موار این دسته از استند ها در نمایشگاها و نمایندگی ها جهت اطلاع رسانی است.

جهت بهبود اطلاعات خود در این زمینه اگر در انتخاب خود دچار مشگل هستید لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری با مشاوران چاپ و استند آرنیک تماس بگیرید .

انتخاب چاپ مناسب برای هر شرایط آب و هوایی:

باید در نظر داشته باشیم که برای انتخاب چاپ یا پوستر استند رول آپ بسیار تنوع وجود دارد که با هم نگاهی به هرکدام از دسته های چاپ و مکان مناسب جهت استفاده می اندازیم.

چاپ بنر : زمانی که بخواهیم در فضای بیرون از استند استفاده کنیم و هزینه کمی بابت تبلیغات پرداخت کنیم از این دسته چاپ استفاده میکنیم.

چاپ سولیت : مناسب برای هر دو فضای خارجی و داخلی و دارای کیفیت قابل قبول است که هزینه مناسب نسبت کیفیت آنها باعث محبوبیت این دسته شده است.

چاپ pp: یکی از مناسب ترین انخاب ها برای فضای داخلی است که بهترین کیفیت را دارا است ولی هزینه ای بالاتر نسبت به سولیت دارد.

چاپ پلات لمینیت: قدیمی ترین نوع چاپ برای این استند است که اجازه انتخاب به شما را میدهد که تبلیغات شما مات باشد یا براق و هزینه بالایی دارد.

کلام اخر : امیدواریم که این مطالب توانسته باشه کمک اندکی در راستای انتخابی بهتر قدم برداشته و شما همچنین میتوانید با ثبت دیدگاه خود کمک به بهبود اطلاعات بقیه دوستان کرده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب