اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102175958418027

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

کد: 140102175958418027

https://bit.ly/3vUJuaX

، تهران , (اخبار رسمی): برای بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان ، کانادا یک انتخاب برای شروع یک کار تجاری یا گسترش یک تجارت موجود است. ثبات اقتصادی مناسب ، اخلاق کاری و حرفه ای نیروی کارومردم و تنوع جمعیت و بازار متنوع ، همه عواملی هستند که توانسته کانادا را به یک محیط ایده آل برای فعالیت تجاری تبدیل کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

شرکت های خارجی با یک شرکت مادر و یا یک شعبه یا وابسته در کانادا این امکان از طریق انتقال درون شرکتی، پرسنل اصلی شرکت خود را به کانادا بیاورند.این انتقال شامل مالک شرکت دارای پست مدیریتی است نیز باشد.

 مهاجرت ازطریق ثبت و یا خرید شرکت

 ثبت و یا خرید شرکت جزو برنامه های مهاجرتی مستقیم برای اخذ دایم کانادا نیست و تنها به سبب ثبت شرکت در کانادا به افراد متقاضی اقامت دائم اعطا نمی شود.  در واقع افراد از طریق این مسیر اجازه کار و  ویزای کانادا را دریافت کرده و بعد از ورود به کانادا ازطریق کسب امتیازبالای تجربه کارکانادایی در شرکت خود به راحتی شرایط اقدام  برای اقامت کانادا ازسیستم اکسپرس اینتری را کسب می نمایند.

مهاجرت به کانادا از مسیر ثبت شرکت تحت چند برنامه ارایه شده است که با توجه به فاکتورهای مالی ، تجربه کاری و تحصیلی و سن در متقاضیان، میتواند انتخاب برنامه متفاوت باشد.

مزایای روش ثبت شرکت:

  • هزینه کمتر نسبت به روش های دیگر همچون سرمایه گذاری
  • مدت زمان کوتاه تر
  • امکان گسترش بیزینس موجود متقاضی در کانادا
  • صدور مجوز کار (Open Work permit)برای همسر متقاضی
  • انواع برنامه های ویزای کانادا ازطریق ثبت  و یا خرید شرکت در کانادا

برنامه مالک و مجری کسب وکار (Owner/Operator):

برای بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان ، کانادا یک انتخاب منطقی برای شروع یک کار تجاری جدید یا گسترش یک تجارت موجود است. ثبات اقتصادی مناسب ، اخلاق کاری و حرفه ای نیروی کارومردم و تنوع جمعیت  و بازار  متنوع ، همه عواملی هستند که توانسته کانادا را به یک محیط ایده آل برای فعالیت تجاری تبدیل کنند.

دولت کانادا به دنبال گسترش اقتصادی و جذب نیروهای فعال افتصادی از سراسر دنیاست . تغییرات در برنامه های سرمایه گذاری کانادا و اعطای مجوز کار به عنوان مرحله نخست برای گرفتن اقامت دایم کانادا از گام هایی است که برای شناخت و تقویت صاحبان کسب و کار و کارآفرینان و ترغیب آنان به اخذ اقامت کانادا برداشته شده است .

در  برنامه مالک و مجری کسب و کار(Owner/Operator)، اداره مهاجرت کانادا شرایط ویژه ای برای تسهیل دریافت مجوز کار و ویزای کانادا برای ترغیب این گروه از متقاضیان ورود به کانادا در نظر گرفته است.

این برنامه به متقاضیان این اجازه را میدهد که از طریق راه اندازی و یا خرید  حدافل پنجاو یک درصد یک شرکت فعال در کانادا، مجوز کار و ویزای کانادا را برای خود و خانواداه خود دریافت نموده و بعد از ورود به کانادا برای دریافت اقامت دایم کانادا اقدام نمایند.

منظور از “مالک و مجری کسب وکار”؛ کسی است که مالک کسب خود بوده و خود نیز آنرا اداره میکند.این کسب و کار میتواند در هر زمینه ای باشد ، ازیک رستوران کوچک تا یک شرکت فعال در زمینه فناوری و عموما شامل شرکت هایی میشود با کمتر از ده نفر پرسنل.

برای اقدام از طریق این برنامه متقاضیان میتوانند با راه اندازی و یا خرید یک شرکت یا کسب و کارفعال در کانادا ( خرید حداقل 51 درصد سهام شرکت  ) و ارایه بیزینس ، برای ویزای کار کانادا اقدام نمایند. و از این طریق در مدت کوتاهی بعد از ورود به کانادا با امتیاز بالایی که از این طریق  در سیستم اکسپرس اینتری کسب میکنند برای اقامت دایم کانادا اقدام نمایند.

دولت کانادا شرایط ویژه ای برای تسهیل دریافت مجوز کار و ویزای کانادا برای ترغیب این گروه از متقاضیان ورود به کانادا در نظر گرفته است.

مهمترین مزایای این روش:

  • عدم تعیین حداقل مبلغ سرمایه گذاری به منظور خرید سهام شرکت در کانادا ( میزان این سرمایه گذاری با توافق مالک بیزینس و سرمایه گذار تعیین میشود )
  • مدت زمان کوتاه پروسه دریافت ویزای کانادا
  • ارایه ویزای کار به همسر متقاضی و امکان تحصیل رایگان در کانادابرای فرزندان
  • معافیت از تبلیغات برای اخذمجوز LMIA .

برنامه نقل و انتقال درون شرکتی (Intra-Company Transfers)

شرکت های خارجی با دارا بودن یک شرکت مادر و یا یک شعبه یا زیرمجموعه وابسته در کانادا این امکان را خواهند داشت  که از طریق انتقال درون شرکتی ، پرسنل اصلی شرکت خود را به کانادا بیاورند. این انتقال میتواند شامل مالک شرکت که دارای پست مدیریتی است نیز باشد.

پرسنل منتقل شده ازطریق این برنامه مجوز کار کانادا و ویزای کانادا را برای خود و خانواده خود دریافت میکنند و بعد از ورود به کانادا میتوانند برای اقامت دایم کانادا اقدام نمایند.

این برنامه مناسب متقاضیانی است که مالکیت و یا اکثریت سهام یک شرکت فعال در ایران و یا هر نقطه دیگر از جهان را دارا می باشند و تمایل به ثبت شرکتی برای انجام خدمات مشابه شرکت خود در کانادا دارند. در این صورت ، بعد از ثبت شرکت در کانادا میتوانند برای خود و یا هریک از مدیران شرکت خود تقاضای ویزای کانادا را نمایند.

فرایند اقدام از طریق این برنامه به این صورت است که متقاضیان دارای شرکت فعال در خارج از کانادا با ثبت شرکت در کانادا و ارایه یک بیزنس پلن اقدام ؛ مامور اداره مهاجرت را قانع می کنند که :

  • بیزینس آنها در کانادا قابلیت توسعه دارد.
  • آنها توانایی مالی شروع فعالیت در کانادا را دارند.

مزایای برنامه نقل وانتقال درون شرکتی

  • عدم نیاز به سرمایه گذاری و یا هزینه برای خرید شرکت در کانادا
  • امکان ادامه و توسعه بیزینس و کسب و کار موجود متقاضی در کانادا
  • مدت زمان کوتاه دریافت ویزای کانادا
  • ارایه ویزای کار به همسر متقاضی و امکان تحصیل رایگان در کانادابرای فرزندان
  • عدم نیاز به مجوزLMIA

شرایط برنامه نقل و انتقال درون شرکتی

  • متقاضی باید در سه سال گذشته باید حداقل به مدت یکسال در شرکت خارج از کانادا  سابقه کار تمام وقت داشته باشد.
  • شرکت مادر یا شعبه کانادایی باید نشان دهد با شعبه خارج از کشور کانادا ارتباط موثر داشته است.
  • موقعیت کاری باید تحت یکی از این سه دسته کار باشد:  1. مدیران ارشد 2. مدیران پروژه 3. افراد دارای دانش و یا تخصص ویژه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]