اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256076718027

معرفی شرایط راههای مهاجرت به کانادا در 2022

معرفی شرایط راههای مهاجرت به کانادا در 2022

کد: 140102256076718027

https://bit.ly/3wdE62H

، تهران , (اخبار رسمی): همه چیز درباره روش های مهاجرت به کانادا یکی از بزرگترین چالش های مهاجرت به کانادا این است که، از چه روشی می توان به کانادا مهاجرت کرد و روش هایی که برای رفتن به کانادا وجود دارد چیست؟ شاید شما هم جزو کسانی باشید که می خواهید اقامت کانادا بگیرید.

معرفی شرایط راههای مهاجرت به کانادا در 2022
معرفی شرایط راههای مهاجرت به کانادا در 2022

مهاجرت به کانادا از جذاب ترین گزینه ها در میان کشور های دنیا برای مهاجرت است، کانادا کشور فوق پیشرفته دارای اقتصاد روبه رشد زندگی است بلکه رتبه اول کیفیت آموزشی را در سیستم تحصیلات دارد

بهترین روشهای مهاجرت به کانادا :

1) مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator :

این برنامه مهاجرتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ثبت شرکت یا owner operator

مرحله اول: باید شرایط شما توسط موسسه ارزیابی گردد. (مراجعه به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان)

مرحله دوم: جمع آوری مدارک و برگذاری جلسات توجیهی.

مرحله سوم: تحقیق بازار مربوط به کانادا برای راه اندازی بیزینس.

مرحله چهارم: تهیه بیزینس پلن باتوجه به مشخصات متقاضی و شهر انتخابی کانادا.

مرحله پنجم: ثبت در اداره مهاجرت کانادا با نامه دفاعی وکیل مهاجرت.

مرحله ششم: تاییدیه اداره کار برای دریافت ویزای کار متقاضی ( LMIA مثبت).

مرحله هفتم: دریافت ویزای کار کانادا.

حسن این برنامه مهاجرتی کانادا این است که مانند برنامه های کارآفرینی استانی به حجم سرمایه خاصی نیاز ندارد بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است، الزامی برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل برنامه می تواند در کمتر از یک سال انجام شود و ...

2) انتقال درون شرکتی یا ICT

یکی از زیر شاخه های اصلی ثبت شرکت در کانادا، انتقال درون شرکتی یا Intra Company Transfer است.

به این معنا که شعبه ای از بیزینس خود را می توانید در کانادا تاسیس کرده و ویزای کار دریافت کنید. این روش به سرمایه کمتری نسبت به برنامه کارآفرینی نیاز دارد و مدت زمان بررسی آن کمتر است.

3) مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا

در این روش مهاجرتی کانادا، باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز رشد بیزینس مورد تایید کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می روید و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند.

اگر طرح استارتاپی ندارید، نگران نباشید، صفر تا صد خدمات مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ توسط ما انجام می شود.

4) مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی: 

در روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، شما و خانواده تان با سرمایه گذاری اموالتان در کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی خاصی اقامت دائم را بدست می آوردید که فعلا برای سرمایه گذاری فقط میتوان از طریق کبک کانادا اقدام کرد. البته برای مهاجرت از طرق مشابه این روش می توانید از گزینه های کار آفرینی فدرال و استانی، استارتاپ ویزا، owner operator و خود اشتغالی  برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید.

سرمایه گذاری یا کارآفرینی در کانادا اگر با برنامه ریزی دقیقی انجام شود می تواند یکی از بهترین روشهای مهاجرتی کانادا باشد، اما متاسفانه به دلیل اطلاعات کم عموم درباره برنامه های مهاجرتی کانادا بسیاری از شرکتها و افرادی که دارای لایسنس رسمی از کانادا نیستند، به این حیطه ورود کرده و مشکلات فراونی را ایجاد می کنند.

5) مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری:

این سیستم سریعترین و ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا محسوب می شود، اما به هیچ عنوان کسب امتیازات لازمه در آن آسان نیست. معمولا در این سیستم امتیاز بندی، اگر جاب آفر از کانادا ندارید یا تجربه کار کانادایی ندارید، باید تحصیلات شما فوق لیسانس به بالا باشد. نمره آیتلس 7.5 به بالا داشته باشید سن شما بین 19 تا 29 سال باشد و حواقل 3 سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشید.

6) مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی:

هر استان از کشور کانادا به جز استان کبک که سیستم مهاجرتی متفاوتی دارد، بنا به نیازمندی های خود شرایط ویژه ای  برای پذیرش مهاجران خود را دارد. برای شرکت در این برنامه های مهاجرتی که البته جزو سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا هم هست، بهتر است از طریق همان اکسپرس اینتری اقدام کنید. 

7) مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استان کبک

استان کبک به طور کلی 3 برنامه برای پذیرش مهاجر دارد که شامل حرفه و تخصص برای کبک، کار آفرینی برای کبک و خود اشتغالی در کبک می شود. برنامه سرمایه گذاری کبک نیز در بین سرمایه داران بسیار پرد طرفدار است. سیستم امتیاز بندی کبک از سیستم اکسپری اینتری کانادا کاملا مجزا بوده و قوانین خاص خود را دارد. البته کبک متاسفانه در این باره خوب عمل نکرده و در طول تاریخ 2 بار تمامی متقاضیان نیروی متخصص که ابراز علاقه مندی در کبک داشته اند را کنسل کرده است!

8) مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیب

افرادی که اقامت دائم کانادا دارند یا شهروند کانادایی هستند، از طریق اسپانسرشیپ میتوانند والدین خود یا همسر خود را اسپانسر کنند که آنها همه بتوانند به کانادا مهاجرت کنند.

برای اقدام به مهاجرت به کانادا از این طریق، باید یکی از خویشاوندان درجه اول خانواده ی شما در کانادا مقیم باشند، که توانایی ارائه تعهد حمایت از شما را به دولت داشته باشند. 

9) مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل 

یکی از متداول ترین راههای مهاجرتی کانادا تحصیل در مراکز آموزشی کانادا سپس دریافت اقامت دائم کاناداست. تحصیل در این کشور راه مهاجرت به کانادا را بسیار هموار کرده و شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش می دهد.

26 دانشگاه این کشور در بالاترین رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان قرار دارند لذا مهاجرت به کانادا برای تحصیل یکی از مطلوب ترین شریط تحصیلی در دنیا به شما می رود. اگر متمایل به کسب اقامت دائم در کانادا باشید پس از دوران تحصیل می توانید در خواست مهاجرت به کانادا را از روش کار و یا سرمایه گذاری یا در برخی استان ها و رشته های خاص بدون سابقه کار مطرح کنید. 

10) مهاجرت به کانادا از طریق روش خود اشتغالی:

روش مهاجرتی خود اشتغالی کانادا برای ورزشکاران و هنرمندان ارائه می گردد و کسانی که به نوعی بیزینس مرتبط با این دو حیطه را دارند. در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید. البته باید دقت داشته باشید، سخت گیری بسیاری در این حیطه از سوی افسران ویزای کانادا حکم فرماست.

11) مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر یا پیشنهاد شغلی:

اگر در کانادا کارفرمایی که شرایط لازم را برای استخدام یک فرد خارجی را داشته باشد به شما جاب آفر یا پیشنهاد کاری دهد و به زبان ساده به اداره مهاجرت کانادا اثبات کند که به وجود شما نیاز دارد و شخصی را در کانادا مانند شما پیدا نکرده است آن وقت میتوانید با داشتن جاب آفر و LMIA معتبر درخواست مهاجرت به کانادا داشته باشید.

12) مهاجرت از طریق جاب آفر استان های آتلانتیک:

برنامه مهاجرتی آتلانتیک مدتی ست که از حالت آزمایشی خارج شده و به صورت یک برنامه اصلی مهاجرتی معرفی شده است. حداقل های این برنامه به دلیل شرایط این استان ها بسیار خوب است. اما رکن اصلی اقامت از طریق آتلانتیک دریافت جاب آفر یا فرصت شغلی از کارفرمایان واجد شرایط در این استان هاست.

هزینه انواع روش های مهاجرت به canada

هزینه ثبت شرکت در کانادا

هزینه ثبت شرکت در کانادا بسته به محل انتخابی و نوع تجارتی که انتخاب می کنید متفاوت است. فرد متقاضی می تواند شرکت خود را به صورت فدرالی، منطقه ایی و استانی انتخاب کند که هزینه هر کدام متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید 

هزینه ایجاد استارتاپ در کانادا

در صورتی که می خواهید از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید حمایت از یکی از سازمان های این کشور را دریافت کنید. اگر حمایت شما توسط venture capital fund باشد شما به 200 هزار دلار سرمایه برای این روش نیاز دارید، که این شرکتها تامین میکنن. اگر شما توسط angel investor group حمایت شوید به 75 هزار دلار نیاز دارید و اگر business incubator انتخاب شوید به هزینه اولیه نیازی ندارید و فقط باید در برنامه ها شرکت کرده و قبول شوید.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر 

برای اخذ جاب آفر افراد نیازی به اثبات تمکن مالی ندارند پس از این موضوع هزینه هایی که در این روش پرداخت می شود شامل هزینه انگشت نگاری، ارزیابی مدارک و هزینه های مربوط به ویزای کار است. البته این روش اصلا ساده نیست و به راحتی نمی توان یک کارفرما را برای اهدای جاب آفر به یک خارجی قانع کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]