اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102276081216287

استخدام

آشنایی با شرایط استخدام

کد: 140102276081216287

https://bit.ly/39zAIq5

، (اخبار رسمی): در حال حاضر بیش از ۳.۵۸ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد و به همین دلیل است که فرصت های شغلی زیادی برای استخدام برنامه نویس بک اند  وجود دارد.

استخدام برنامه نویس بک اند

در حال حاضر بیش از ۳.۵۸ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد و به همین دلیل است که فرصت های شغلی زیادی برای استخدام برنامه نویس بک اند  وجود دارد.

یکی از آگهی های شغلی جهت استخدام برنامه نویسان، آگهی استخدام برنامه نویسی وب است و امروزه سازمان ها و شرکت های زیادی به دنبال استخدام برنامه نویسان باتجربه هستند.

برنامه نویس بک اند کسی است که کدی را (در سمت سرور، پایگاه داده) می نویسد که توسط کاربر غیر قابل مشاهده است.

به طور کلی می توان گفت که هر فعالیتی در پشت سایت توسط برنامه نویس انجام می شود تا دستورات ارسالی را ذخیره نماید برنامه نویس بک اند گفته می شود.

به عنوان مثال، در سایت های فروشگاهی، برنامه نویس فرانت اند بخشی از سایت را که برای کاربر قابل مشاهده است کد می کند، اما برنامه نویس بک اند کد را در سمت دیگر سایت می نویسد که برای کاربر قابل مشاهده نیست، و این کد را به سرور ارسال می کند و به مرورگر کاربر دسترسی پیدا می کند تا اطلاعات وارد شده را ذخیره نماید.

در استخدام برنامه نویس بک اند به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟

برنامه نویسان Backend با برنامه ها و نرم افزارهای بسیار پیچیده و دشواری سر و کار دارند، بنابراین باید حداقل دانشی در زمینه های مختلف مانند ریاضی، پایگاه داده، امنیت شبکه و حتی ایمیل مارکتینگ داشته باشد.

وظایف برنامه نویسان بک اند در یک سازمان به اندازه سازمان، نوع سازمان بستگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام