اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316088316118

ریست کردن تمامی مدل های پکیج بوتان

ریست کردن پکیج بوتان

کد: 140102316088316118

https://bit.ly/3MF4TKX

، (اخبار رسمی): برخی مواقع به دلیل بروز مشکلاتی مانند نوسانات برق ،برق رفتگی و... صفحه نمایش پکیج شما ارورهای مختلفی را نمایش میدهد که میتوان با یک ریست کردن ساده آن را برطرف کرد

ریست کردن پکیج بوتان
تعمیرات پکیج بوتان در تهران

آموزش ریست کردن پکیج بوتان و دلایلی که پکیج بوتان نیاز به ریست کردن دارد را در این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم .02166593368

در ادامه آموزش های تعمیر پکیج امروز قصد داریم نحوه ریست کردن پکیج بوتان را به شما توضیح دهیم ، چرا که بسیاری از مشکلات جزئی و پیش پا افتاده پکیج بوتان با ریست کردن قابل حل است ، پس با تهران سرویس همراه باشید.

دلیل ریست کردن پکیج بوتان :

یک پکیج به دلایل زیادی میتواند نیاز به ریست کردن داشسته باشد ، نوسان برق ، قطعی آب و یا گاز برای دقایقی و.....بنابر این بهتر است در صورت بروز ارور ابتدا یکبار پکیج را ریست کنید ، ریست کردن پکیج می تواند در بازگشت به کارکرد درست و طبیعی پکیج، تاثیر بسزایی داشته باشد. در صورت حل نشدن مشکل اقدام به تماس با مرکز تعمیرات پکیج بوتان نمایید.

1.مشکل در تنظیمات پکیج علت ریست کردن پکیج:

روشن نشدن دستگاه پس از نصب و راه اندازی، از جمله مشکلات رایج پکیج های دیواری محسوب می شود. در مواقع مواجه شدن با این مشکل، با ریست پکیج به احتمال بسیار قوی مشکل ایجاد شده برطرف می گردد.

2.بروز اشکال در راه اندازی پکیج :

اشکال پیدا کردن پکیج در هنگام راه اندازی، از دیگر علت های مهم reset کردن پکیج های شوفاژ دیواری به شمار می رود. در مواقعی، پس از راه اندازی، دستگاه شروع به کار نمی کند. در این شرایط می بایست ابتدا مراحل نصب دستگاه با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. پس از اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن مراحل نصب، ریست پکیج از مناسب ترین اقدامات در جهت رفع مشکل ایجاد شده تلقی می گردد.

3.مشکل در جرقه زن پکیج علت ریست پکیج دیواری :

در هنگام بروز اشکال در جرقه زن، با ریست کردن پکیج احتمال رفع مشکل آن وجود دارد. با این حال، در صورت خراب شدن جرقه زن و متعاقب آن روشن نشدن پکیج، می توان دکمه مربوط به ریست دستگاه را فشار داد.

4-ایجاد کد خطا در نمایشگر:

به محض مشاهده ی کد خطا بر روی نمایشگر پکیج خود، بهتر است حتما پکیج را ریست کرد. ریست کردن پکیج بوتان می تواند باعث برطرف شدن کد خطا شود.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان در مدل های مختلف چگونه است؟

پکیج بوتان یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای پکیج دیواری موجود در باز است ، که برخلاف سایر برند ها دکمه خاصی برای ریست کردن ندارد اما ما به شما خواهیم گفت که چگونه باید پکیج بوتان را ریست کنیم.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل BN

این مدل فاقد کلید استندبای می‌باشد و ریست کردن پکیج در این مدل به کمک حالت تابستانه و زمستانه انجام می‌شود. برای این کار کافی است دکمه ی مربوط به حالت تابستانه و زمستانه را یک بار روی تابستان و بار دیگر بر روی حالت زمستان تنظیم کنید و یک بار هم عکس این عمل را انجام دهید. یعنی اول بر روی زمستان و بار دیگر بر روی تابستان تنظیم کنید تا دستگاه شما ریست شود و مشکل حل شود.

ریست کردن پکیج بوتان مدل نوابنسره :

پکیج هایی مانند بنسره پرو به طور مشخص دارای دکمه ریست هستند،و ریست کردن این مدل پکیج به راحتی انجام میگیرد.

ریست کردن پکیج بوتان مدل اپتیما، کالداونزیا

برای ریست کردن پکیج اپتیما و کالدا و ونزیا فقط کافی است دکمه تغییر فصل را روی حالت استندبای قرار دهید و پس از آن روی حالت تابستان و زمستان قرار دهید تا دستگاه شما ریست شود.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل پارما، پرلا، ورونا

برای ریست کردن پکیج بوتان در مدل های جدیدتر نظیر پارما و پرلا و ورونا به کمک دکمه پیچی مربوط به دمای رادیاتورها (کم و زیاد کردن رادیاتور) انجام می‌شود. برای ریست کردن پکیج

ابتدا در سمت چپ پکیج دکمه پیچ را پیدا کنید و آن را روی حالت OFF قرار دهید.سپس دکمه را روی حالت تابستانه و زمستانه تنظیم کنید تا پکیج شما خیلی راحت ریست شود.

نکته :

ارور e1 پکیج بوتان با ریست کردن کاملا برطرف خواهد شد ، پس در نظر داشته باشید هنگام بروز این ارور تنها با ریست کردن برطرف خواهد شد.

بهترین زمان برای ریست کردن پکیج بوتان:

در زمان مشاهده ارور روی پکیج خود شما میتوانید آن را ریست کنید اما به خاطر داشته باشید ، مادامی که دستگاه شما به صورت مدوام نیاز به ریست کردن داشته باشد ، انگاه باید با تعمیرکار پکیج بوتان خود تماس گرفته و بخواهید برای تعمیر پکیج شما مراجعه نمایند.

تعمیر پکیج بوتان :

تهران سرویس یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات پکیج بوتان است که تعمیر پکیج شما را در کمتر از یک ساعت و با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران انجام خواهد داد ،کافیست برای تعمیر پکیج بوتان خود با نزدیکترین شعبه تهران سرویس به محل زندگی خود تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید