اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016091417076

هموژنایزر برای تولید مواد نانو و دارو

کد: 140103016091417076

https://bit.ly/38JJT79

، تهران , (اخبار رسمی): برای تولید محصولات دارویی و نانو، نیاز به همگن کردن کامل مخلوط است. یکنواخت شدن این مخلوط و پخش شدن کامل اجزا آن در صنایع دارویی و نانو کاملا حیاتی خواهد بود. برای همگن کردن این موارد ما استفاده از هموژنایزر روتور استاتور استیل را توصیه می کنیم.

هموژنایزر برای تولید مواد نانو و دارو
هموژنایزر 3 استیج استیل آراکو

هموژنایزر صنعت تولید دارو

در تولید داروهای شیمیایی و گیاهی، همگن و مخلوط شدن کاملا یکنواخت مواد اهمیت حیاتی دارد. بر خلاف بسیاری از صنایع، اگر مواد شیمیایی و فیلرهای دارویی به صورت یکنواخت پخش نشوند، فقط کیفیت مواد افت نمی کند بلکه ممکن است خطر جانی هم ایجاد شود. به همین دلیل استفاده از هموژنایزر با کیفیت در تولید دارو بشدت توصیه می گردد.


مساله مهم دیگری که درباره میکسر دارویی باید مورد توجه قرار بگیرد، محدودیت در انتخاب متریال و مواد اولیه است. تقریبا در تمام موارد باید روتور، استاتور، لوله های ورودی و خروجی هموژنایزر از جنس استنلس استیل 304 یا 316L باشند.


با این توضیحات پیشنهاد ما این است که از میکسرهای هموژنایزر ویژه ما برای صنعت دارویی استفاده کنید. راندمان بالای همگن کردن، طراحی مهندسی و اصولی و کیفیت بالای قطعات دوار و متحرک به شما کمک می کند که از دغدغه های تولید رهایی پیدا کنید و محصول با کیفیتی را تولید کنید.

هموژنایزر روتور استاتور برای کاربری نانو

صنعت نانو تکنولوژی امروزه جایگاه ویژه ای در میان صنایع بدست آورده و کشور عزیزمان ایران، جایگاه مناسب در فناوری نانو دارد. اندازه ذرات و همگن شدن آنها، برای یک محصول نانو الزامی است.

نانو به موادی گفته می شود که یکی از 3 اندازه اصلی آن(طول، عرض و ارتفاع) بین 1 تا 100 نانومتر باشد. اگر هر متر را به 1 میلیارد قسمت تقسیم کنیم، هر کدام از آن قسمت های یک نانو متر خواهد بود.

به عبارت دیگر هر میکرومتر معادل 1000 نانو متر است. البته در بعضی از صفحات فارسی وب، به اشتباه هر نانو را معادل 1 میلیونیوم متر  معرفی کرده اند.

نانومواد بخاطر داشتن اندازه بسیار کوچک خواص جالبی دارند. برای مثال با استفاده از محلول های نانو می توانید سطح بدنه یک خودرو را تا حدی ترمیم کنید. و یا در صنایع آرایشی و بهداشتی، برای محافظت از اشعه ماورا بنفش UV از نانوذرات معدنی مانند اکسید تیتانیوم در ضد آفتاب استفاده می کنیم.
مشخص است که برای رسیدن به اندازه های نانو، باید از پمپ هموژنایزر بسیار با کیفیت استفاده کرد.

ما در آراکو با استفاده از توان مهندسی، نرم افزارهای شبیه سازی و تجربه خوب ساخت، می توانیم هموژنایزر های مورد نیاز برای صنعت نانو و صنایع نانو را تولید کنیم.


برای استعلام قیمت هموژنایزر و دریافت اطلاعات فنی بیشتر با ما تماس بگیرید.
09124780268
09358322301
02166561974
02166129745

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان