اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026094518027

ویزای توریستی کانادا (ویزای مولتیپل کانادا)

کد: 140103026094518027

https://bit.ly/38cJZ70

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای توریستی کانادا یا همان ویزای گردشگری کانادا که به ویزای چند بار ورود به کانادا (ویزای مولتیپل) نیز مشهور است، برای تفریح و بازدید از جاذبه های دیدنی کشور کانادا و دیدار خانواده و دوستان به متقاضیان داده می شود. با این ویزا می‌توانید به مدت ۶ ماه در کانادا بمانید.

ویزای توریستی کانادا(ویزای مولتیپل کانادا)
ویزای توریستی کانادا(ویزای مولتیپل کانادا)

ویزای توریستی به منظور اقامت موقت کانادا و با اهداف توریستی صادر می‌شود. اقدام به اشتغال و کار کردن با این ویزا مجاز نیست. چنانچه محرز شود با این ویزا اقدام به کار کرده‌اید، ویزای شما باطل می‌شود.

انواع ویزای توریستی کانادا Visitor Visa

ویزای توریستی کانادا شامل سه نوع ویزا (ویزای سینگل، ویزای مولتیپل و سوپر ویزای کانادا) می شود.

ویزای سینگل کانادا

این نوع ویزای توریستی کانادا، تنها یکبار فرصت ورود به کشور کانادا را برای فرد متقاضی (در زمان مشخص شده) فراهم می کند؛ به گونه ای که با تمام شدن مدت اعتبار این ویزا، فرد ملزم به ترک خاک کانادا می باشد.

ویزای مولتیپل کانادا

ویزای مولتیپل یا ویزای مولتی کانادا از جمله ویزای های توریستی ۵ ساله می باشد که ضمن فراهم کردن اقامت موقت برای فرد، پس از پایان مدت زمان اعتبار پاسپورت، اعتبار خود را از دست می دهد.

این ویزا با داشتن شرایطی چون فراهم کردن اقامت در کانادا به مدت ۶ ماه پس از هر بار ورود، تمدید ویزا به مدت ۶ ماه در صورت داشتن شرایط قانع کننده، داشتن اعتبار تا پایان اعتبار پاسپورت و نامحدود بودن دفعات ورود به کانادا به یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی کانادا تبدیل شده است. البته باید توجه کنید که داشتن دعوتنامه رسمی از کشور کانادا، یکی از مدارک لازم جهت دریافت ویزای مولتی کانادا می باشد.

سوپر ویزای کانادا

از دیگر انواع ویزای توریستی، سوپر ویزای کانادا یا ویزای والدین است که مناسب برای پدر بزرگ، مادر بزرگ و یا پدر و مادر فردی است که ضمن برخورداری از اقامت دائم کانادا، سن بالای ۱۸ سال دارد. البته دریافت این نوع ویزا نیز مستلزم ارائه دعوتنامه ای معتبر از کشور کانادا (از سوی فرزند و یا نوه) می باشد.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

  • مدت زمان اعتبار ویزای توریستی، بسته به نوع ویزا متفاوت می باشد:
  • مدت زمان اعتبار ویزای سینگل، ۶ ماه (افرادی که دارای این نوع ویزا هستند، در صورت خارج شدن از کشور کانادا باید مجدد ویزا دریافت کنند.)
  • مدت زمان اعتبار ویزای مولتیپل، ۵ سال است.
  • مدت زمان اعتبار سوپر ویزای کانادا، ۲ سال است (توجه شود که مدت اعتبار پاسپورت دارندگان این نوع ویزا، ۱۰ ساله می باشد.)
  • مدت زمان اعتبار ویزای مالتیپل (ویزای چند بار ورود)، ۶ ماه است (توجه شود که دارندگان این نوع ویزا لازم است تا هر ۶ ماه، از کشور کانادا خارج شوند.)

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

  • برخورداری از گذرنامه ای معتبر
  • برخورداری از سلامت جسم و روان
  • برخورداری از تمکن مالی
  • داشتن برنامه ای دقیق برای بازدید از کانادا
  • تعهد دادن جهت اثبات بازگشت به کشور خود
  • نداشتن سوء پیشینه
  • رعایت کردن تمامی قوانین مربوط به کانادا در هنگام سفر به این کشور

مراحل دریافت ویزای مسافرتی کانادا

  • تهیه و ارائه مدارک لازم جهت اخذ ویزا
  • پر کردن فرم های درخواست (این فرم ها شامل اطلاعاتی از مشخصات فردی و اسکجل وان کانادا می شود)
  • پرداخت هزینه های مربوط به درخواست ویزا و انگشت نگاری (در صورت ثبت نام آنلاین ویزای توریستی کانادا لازم است تا هزینه را توسط کردیت کارت (کارت اعتباری) بپردازید و در صورت ثبت نام حضوری نیز باید هزینه را قبل از ثبت نام پرداخت کرده و فیش واریزی را همراه دیگر مدارک ارائه دهید.)
  • و در نهایت باید درخواست خود را برای دریافت ویزای مسافرتی ثبت نمایید. (که برای این کار لازم است تا تمامی مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا را به یکی از مراکز VAC تحویل دهید. VAC امارات و ترکیه نزدیک ترین مراکز به ایران می باشند.)

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا حداقل ۳ ماه می باشد، اما این زمان بسته به تعداد درخواست ها و سپری شدن پروسه هر فرد متفاوت است.

ویزای توریستی تضمینی کانادا

دروغ ویزای توریستی تضمینی کانادا وقتی آشکارتر می‌شود که بدانید حدود 90 درصد پرونده‌های تشکیل شده به منظور صدور ویزا پذیرش نشده و یا اصطلاحا ریجکت می‌شوند. تنها کاری که شما می‌توانید برای بالا بردن شانس خود برای پذیرش پرونده و صدور سریع‌تر ویزای خود انجام دهید این است که با تنظیم دقیق مدارک از ریجکت شدن درخواست ویزای خود جلوگیری کنید و راهکارهایی اصلاح پرونده خود در زمان ریجکت شدن را بدانید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

کل هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی که باید هنگام درخواست پرداخت نمایید، ۳۰۰ دلار است. از این مبلغ، ۱۸۵ دلار هزینه سفارت کانادا، ۱۰۰ دلار هزینه ارزیابی مدارک و ۸۵ دلار هزینه بیومتریک می شود.

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

  • داشتن پاسپورتی معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار(به همراه عکس پاسپورتی)
  • ارائه دعوت نامه از جانب فرد یا یک سازمان در کشور کانادا و یا برنامه بازدید بطور دقیق
  • ارائه مدارک تمکن مالی
  • پر کردن فرم های مربوطه جهت دریافت ویزای کانادا
  • سپری کردن مراحل مربوط به انگشت نگاری سفارت کانادا (به جهت عدم فعالیت سفارت کانادا در تهران لازم است تا افراد متقاضی به سفارت کانادا در کشورهای دیگر همچون ترکیه مراجعه نمایند.)

پرداخت کردن هزینه های مربوطه جهت دریافت ویزای مسافرتی

ارائه مدارکی که نشان دهنده وابستگی متقاضی به کشور خودش است (در واقع لازم است تا فرد برای اثبات و قانع کردن آفیسر، مدارکی چون سوابق شغلی و فیش مرخصی و حقوقی، اسناد دارایی و تعداد ویزاهای مسافرتی به کشورهای قبلی را برای نشان دادن وابستگی به کشور خود و دریافت ویزای توریستی کانادا ارائه دهد.)

شیوه دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوت‌ نامه

برای انکه درخواست ویزای توریستی کانادای شما با احتمال بیشتری مورد پذیرش قرار گیرد. بهتر است که در مدارک ارسالی خود دعوت‌نامه‌ای رسمی از شهروندان کانادا و یا افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند، وجود داشته باشد. وجود این دعوت‌نامه پروسه بررسی پرونده شما را سریع‌تر خواهد کرد و امکان پذیرش پرونده شما را بالاتر خواهد برد. توجه داشته باشید برای آنکه دعوت‌نامه ارسالی شما اثر بیشتری داشته باشد، باید خصوصیات زیر را دارا باشد :

از طرف اقوام درجه یک شما و یا یک میزبان معتبر گردشگری باشد.

رسمی باشد و جعل و تقلب در آن رخ نداده باشد.

چگونگی کار با ویزای توریستی کانادا

همانطور که گفته شد، ویزای توریستی فقط به منظور اقامت موقت در کشور کانادا و با اهداف توریستی و یا دیدار خانواده صادر می‌شود. بنابراین اقدام به اشتغال و کار کردن با این ویزا مجاز نیست. چنانچه محرز شود که با این ویزا اقدام به کار کرده‌اید، ویزای شما باطل می‌شود.

رایج ترین سوالات درباره اخذ ویزای توریستی کانادا

۱- میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

برای اخذ ویزای کانادا، داشتن تمکن مالی از مهمترین شرایطی است که افراد باید آن را دارا باشند. البته میزان تمکن مالی بسته به نوع ویزای دریافتی و میزان اموال و دارایی افراد مراجعه کننده، متفاوت می باشد.

۲- آیا اخذ ویزای توریستی کانادا، امکان کار کردن را برای متقاضیان فراهم می کند؟

افراد به هیچ عنوان با داشتن ویزای توریستی نمی توانند در کشور کانادا مشغول به کار شوند. متقاضیان علاقه مند به انجام کار رسمی در این کشور می توانند با تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری کانادا، بصورت قانونی مشغول به کار شوند.

۳- آیا امکان تمدید ویزای توریستی کانادا وجود دارد؟

بله، متقاضیان علاقه مند به اقامت بیشتر در کانادا می توانند یک ماه (۳۰ روز) قبل از اتمام مدت اعتبار ویزا، درخواست خود را جهت تمدید ویزا به ماموران رسمی دولت اعلام نمایند.

۴- آیا بدون داشتن دعوتنامه، اخذ ویزای توریستی کانادا امکان پذیر است؟

اگرچه داشتن دعوتنامه کانادایی از سوی اقوام، تاثیر بسیاری در روند پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا دارد؛ اما متقاضیان با ارائه مدارک کامل و داشتن شرایط لازم می توانند بدون داشتن دعوتنامه نیز به کانادا سفر کنند.

۵- دلایل رد شدن ویزای توریستی کانادا

ارائه مدارک لازم و داشتن شرایط دریافت ویزا، تاثیر زیادی در پذیرش و یا رد درخواست متقاضیان دارد.

با این حال عدم اثبات برخورداری از تمکن مالی، عدم مشخص کردن هدف سفر به کانادا، برخورداری از سوابق سوء پیشینه و یا ارائه هرگونه اطلاعات جعلی و دروغی، با به شک انداختن ماموران، باعث رد درخواست افراد می شود.

۶- هزینه ویزای توریستی کانادا برای افراد ریجکت شده چقدر است؟

پس از اعلام ریجکتی، افراد می توانند با بر طرف کردن دلایل ریجکتی خود، مجددا برای دریافت ویزای توریستی اقدام نمایند. البته اقدام مجدد آنها نیازمند پرداخت هزینه ای برابر هزینه متقاضیانی است که برای اولین بار جهت اخذ ویزای توریستی درخواست می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

دکوراسیون و منزل | حراج و تخفیف