اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046096318646

تبلیغات بین المللی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

کد: 140103046096318646

https://bit.ly/3PIHE4A

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه چاپ و استند آرنیک قصد دارد این امرتبلیغات بین‌المللی را آسان کند

تبلیغات بین المللی International advertising
تبلیغات بین المللی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تبلیغات بین المللی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟

به طور خلاصه هرگونه معرفی محصول ، شخص و شرکت در خارج از کشور مبدا را گویند که با توجه به سختی قوانین کشور های هدف و دیگر مشکلات کمی شاید در بین شرکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد که مجموعه چاپ و استند آرنیک قصد دارد در این مقاله به طور کلی به این موضوع بپردازد تا دیگر شرکت در یک نمایشگاه خارجی یا کنفرانس و …  دشوار و غیر ممکن نباشد.

از قدیم تا به امروز وقتی یک شرکت تصمیم میگیرد که محصولات و خدمات خود را به خارج از مرزها معرفی کند و یا بفروش برساند تا در آمد ارزی داشته باشد از این رو دست به  تبلیغات بین المللی میزند که خود به تنهایی دارای صدها شاخه مختلف میباشد که با توجه به کارشناسان فنی و کار آمد مجموعه آرنیک این امر به راحتی تبلیغ در داخل کشور برای شما خواهد بود.

به چند روش میتوان غرفه ساخت ؟

همانگونه که در ابتدای مقاله هم گفته شد رایج ترین و مناسب ترین مکان برای تبلیغات بین المللی ، فروش محصولات و ارائه خدمات شما در نمایشگاه های خارج کشور میباشد که از این رو برای محقق شدن این امر ایتدا شما نیاز به یک فضای نمایشگاهی دارید که بعد از رزرو که در انتهای همین مقاله آمده حال باید شروع به ساخت فضایی مناسب با محصولات و خدمات خود کنید.

اولین روش ساخت غرفه سازی با چوب ام دی اف 

تقریبا گرانترین نوع غرفه سازی است با توجه به نمای زیبا و دیتیل های متنوعی که دارد از نظر اقتصادی توجیه خوبی ندارد زیرا فقط در همان نمایشگاه قابل استفاده است .

دومین روش ساخت غرفه با استند های نمایشگاهی

این دسته ویژگی های بسیاری دارد مانند پرتابل بودن ، استفاده به دفعات در دیگر نمایشگاه ها و کشور ها ، قابل تعمیر بودن و تعویض تبلیغات به دفعات و چندین ویژگی دیگر

  سومین روش استفاده از دیوار های آماده نمایشگاه مبدا 

استفاده از دیوارهای آماده خود نمایشگاه کشور مبدا که فقط شما نیاز دارید چند تا پوستر چاپ کنید و شروع به معرفی محصول خود کنید هم کم هزینه هست و هم بسیاز راحت و اقتصادی.

برگزاری همایش بین المللی

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی که حتی از یادگیری انسان ها هم سریع تر است برای انتقال داده ها  محصولات جدید خود  نیاز به یک اطلاع رسانی عمومی مانند برگزاری همایش داریم که بتوانیم به مخاطبان خود درباره محصولات جدید شرکتمان اطلاعات کاملی ارائه بدهیم تا از طرفی باعث فروش خدمات و محصولات خود شویم. یکی از این روش ها برگزار کردن همایش ها در کشور های خارجی میباشد اما برای تحقق یافتن این امر نیاز به کمک یک شرکت تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف خود داریم.

خرید استند نمایشگاهی و تبلیغاتی

شاید شرکت ها و شخص هایی که برای شرکت در نمایشگاه و همایش به یک کشور خارجی سفر میکنند پیش آمده باشد که نیاز به یک استند نمایشگاهی داشته باشند یعنی با توجه به اینکه شما تمام برنامه ریزی خود را به صورت دقیق انجام داده و هر آنچه که نیاز بود با خود به نمایشگاه خارجی برده اید اما یک فضای اضافی در اختیار شما قرار میگیرد که بهتر است خالی نمایند از این رو شما نیاز به خرید استند نمایشگاهی پیدا میکنید.

تعمیر استند نمایشگاهی و تبلیغاتی

برای شرکت در یک نمایشگاه یا همایش آمده شده اید ! 

زمانی که به یک کشور خارجی سفر میکنید برای شرکت در نمایشگاه تا بتوانید محصولات و شرکت خود را معرفی کنید اما ناگهان متوجه میشوید که استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی خود در طول پرواز آسیب دیده و شکسته است شما دچار یک حس بد و ناامید میشوید اما نگران نباشید مجموعه چاپ و استند آرنیک میتواند به شما کمک کند حال از خود میپرسید چگونه ؟

اولین مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در جهان

شما میتوانید به راحتی از طریق واتس اپ به صورت رایگان مشاوره تصویری به زبان فارسی و انگلیسی دریافت کنید تا در سریع ترین زمان خودتان مشکل را برطرف کنید و یا میتوانید به آدرس های ما در ایران ، ارمنستان، استانبول،مجارستان،فرانسه،دانمارک ارسال کنید تا کارشناسان ما این مشکل را برای شما برطرف کنند صبر کنید خدمات ما تمام نشده با ارسال درخواست به ما کارشناسان تعمیر استند به محل شما ارسال خواهد شد و مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

تبلیغات محیطی

تاحالا شده به این فکر کنید که چرا یک شرکت در تمام دنیا معروف شده ؟ ما جواب این سوال شما را خواهیم داد یکی از این روش ها استفاده از تبلیغات محیطی و لارج فرمت میباشد که هر بیننده ای را جذب محصول شما میکند که این امکان را شما دارا هستین تا  از چندین روش مانند استفاده از شیشه های فروشگاه های سرتاسر جهان یا بیلبورد استفاده کنید که برای انجام این امر باید بدانین که بهترین چاپ چیست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی