اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046097318167

آشنایی با تحصیل در ایتالیا

کد: 140103046097318167

https://bit.ly/3aoRQzc

، تهران , (اخبار رسمی): همه ساله دانشجویان بسیاری برای تحصیل در ایتالیا به این کشور مهاجرت می‌کنند زیرا ادامۀ تحصیل در ایتالیا مزایای فراوانی دارد

راهنمای تحصیل در ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است. ایتالیا به دلیل برتری دانشگاه‌هایش در جهان همه ساله شاهد مهاجرت تحصیلی دانشجویان بین المللی بسیاری می‌باشد. در این بین دانشجویان ایرانی هم به جهت مزایای تحصیل در ایتالیا مشتاق تحصیل در این کشور هستند.

هزینه‌های کم زندگی و تحصیل

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن مقرون به صرفه بودن هزینۀ تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا است. شهریۀ دانشگاه‌های دولتی ایتالیا به نسبت دیگر همتایان خود در اتحادیۀ اروپا بسیار کمتر هستند. در بعضی از دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی می‌تواند رایگان باشد و بعضی دانشگاه‌ها تا شهریۀ ۵۰۰۰ یورو در سال ممکن است دریافت کنند.

از طرفی دیگر هزینه‌های زندگی در ایتالیا در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی هزینه‌های بسیار کمتری می‌باشد. ایتالیا از جمله کشورهای ارزان اروپا محسوب می‌شود. متوسط هزینه‌های زندگی در شهرهای مختلف آن می‌تواند از ۶۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو در ماه باشد.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های این کشور

بسیاری از دانشگاه‌های این کشور در همۀ مقاطع تحصیلی و در بیشتر رشته‌ها امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده‌اند. دانشجویان برای پذیرش دانشگاه‌ها و تحصیل در ایتالیا در بسیاری از رشته‌ها و در همۀ مقاطع تحصیلی نیازی به ارائۀ مدرک زبان ندارند. ولی برای تهیۀ ویزای تحصیلی خود حتماً باید مدرک زبان آیلتس با نمرۀ ۶ را ارائه بدهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش