اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056099718646

از دسته استند‌های پرکاربرد است که در نمایشگاه مورد کاربرد قرار می‌گیرد

استند پاپ آپ چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140103056099718646

https://bit.ly/3lKPwoI

، تهران , (اخبار رسمی): کاربرد های خاص استند پاپ آپ بسیار متنوع است که در زیر به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم

استند پاپ آپ چیست و چه کاربردی دارد ؟
استند پاپ آپ چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع استند پاپ آپ :

انتخاب سازه بستگی به فضای موجود در بک گراند دارد که این ویژگی پاپ اپ تبدیل به مزیت شده برای مشتریانی که از این دسته تبلیغات استفاده میکنند.

فضایی مورد نیاز عبارت است از

1*3 ماژول  230 ارتفاع در 120 عرض

2*3 ماژول 230 ارتفاع در 190 عرض

3*3 ماژول 230 ارتفاع در 260 عرض

4*3 ماژول 230 ارتفاع در 330 عرض

5*3 ماژول 230 ارتفاع در 400 عرض

پروداکت یا جای محصول 70 ارتفاع در 60 عرض

از جمله  و کاربرد های خاص استند پاپ آپ میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • همایش ها
  • نمایشگاه ها
  • تولد ها
  • کنفرانس ها
  • سخنرانی ها

این محصول در حین زیبایی و کاربردی یه ویژه خاص دیگر دارد که میتوان به قابل حمل بودن و سبک بودن اشاره کرد و به راحتی قابل نصب است.

مناسب ترین جایگزین بجای ساخت غرفه های نمایشگاهی میباشد می دانید چرا مراجعه به استند پاپ آپ (Popup Stand) زیاد است؟ می توان به صورت کیفی موارد و عوامل مختلفی را برای این شرایط وصف کرد اما مهم ترین آن ها عبارتند از: 1.در اختیار قرار دادن مساحتی قابل توجه برای مارکتینگ و تبلیغات(وسیع است)؛ 2.قیمت اقتصادی و رقابتی؛ 3.وزن سبک؛ 4.منعطف(دارای ابعاد مدولار و سیال، برای تغییر سایز در شرایط مختلف)؛ 5.سادگی بر پایی و جمع آوری و حمل و نقل؛ 6.دوام و ماندگاری بالا؛ 7.قابلیت تعویض دلخواه چاپ بسته به شرایط(تمامی چاپ های فلت بد، دیجیتال و غیره قابلیت نصب و نمایش دارند). هنوز هم می توان برای چاپ پاپ آپ ها ویژگی مثبت بر شمرد اما مهم ترین ها به زعم ما همین 7 مورد بالا هستند.

اجزای سازنده این استند پاپ آپ از پلاستیک فشرده و آلومینیوم و آهن است. در نتیجه امر باعث سهولت آنها و از همه مهمتر تعمیر استند را شامل میشود. به طوری که با کمترین هزینه و به دفعات قابل استفاده میباشند از این به یکی از اقتصادی ترین نوع تبلیفات تبدیل شده که فقط با یکبار هزینه به دفعات قابل استفاده میشوند. همچنین میتوان آنها را به دو نوع تخت و کرو استفاده کرد که با توجه به شرایط و موقعیت محل انتخاب شده این تصمیم را میتوان گرفت.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک در تماس باشید.

محصول

1*3

2*3

3*3

4*3

5*3

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی