اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056101218863

طراحی دکوراسیون اداری خلاق برای دفاتر شرکت ها

کد: 140103056101218863

https://bit.ly/38ZygsN

، (اخبار رسمی): طراحی دکوراسیون اداری خلاق برای دفاتر و شرکت ها تیری است که چند نشان را می زند. اولا در جذب مشتری موثر است، ثانیا باعث آرامش کارکنان شده و به آنها حس مهم و با ارزش بودن القا می کند. از طرفی دیگر نیز باعث افزایش بهره وری و عملکرد اداره و شرکت خواهد شد

طراحی دکوراسیون اداری خلاق برای دفاتر شرکت ها | پیرامید طرح
طراحی دکوراسیون اداری خلاق برای دفاتر و شرکت ها | پیرامید طرح

امروزه به وضوح دیده می شود که رابطه ی مستقیم و تنگاتنگی میان بهره وری و راندمان یک اداره یا شرکت با چگونگی دکوراسیون و طراحی داخلی آن اداره وجود دارد.

خلاقانه ترین طراحی های داخلی اداری:
در گذشته بیشتر از طراحی داخلی سنتی و بسته استفاده می شد اما امروزه این روش ها کاملا منسوخ شده اند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری در دنیای مدرن امروزی و با چنین توقعاتی، بیشتر به صورت خلاقانه و باز انجام می شود.

مهمترین تفاوت بین طراحی دکوراسیون اداری سابق و طراحی داخلی امروزی:
به نظر می رسد که استفاده از فضاهای چند منظوره، شرکتی بودن و تطبیق پذیری چیدمان و دکوراسیون داخلی اداری از عمده ترین تفاوت هاست. از طرفی دیگر نیز اضافه کردن فضای سبز و فضای استراحت نیز طرح خلاقانه دیگریست که حس راحتی، آرامش و با ارزش بودن را با خود به همراه می آورد. البته گزینه ها و آپشن ها و المان های بسیار خلاقانه ی دیگری نیز وجود دارند که تفاوت بین دکوراسیون داخلی سنتی با طراحی دکوراسیون اداری داخلی خلاق امروزی راخلق می کنند.

چرا طراحی ادارات و شرکت ها به صورت خلاقانه و باز بهتر است؟

  • ایجاد محیطی کاملا آرام و دور از استرس و دغدغه های روزانه برای کارمندان و کارکنان.
  • تسلط بیشتر مدیران بر کارکنان.
  • ایجاد رابطه ی بیشتر بین کارکنان و مدیران.
  • تبدیل محیط کاری خشک و غیر صمیمی به محیطی کاملا دوستانه و صمیمی.
  • افزایش عملکرد و بهره برداری.

شرکت دکوراسیون اداری پیرامید طرح، با طراحی منحصر بفرد داخلی، ارائه ی ایده های نو و خلاق، تیم بسیار خوب و مجرب و اجرای بسیار مناسب و سریع می تواند شما را به سوی طراحی دکوراسیون اداری مدرن و خلاق سوق دهد.

طراحی دکوراسیون خلاق و مدرن
حال این سوال پیش می آید که آیا می توان به طراحی دکوراسیون اداری مدرن، لاکچری و خلاق برای دفاتر و شرکت ها دست یافت؟ آری، به آسانی می توان طراحی دکوراسیون اداری پیشین را با طراحی دکوراسیون اداری خلاق تعویض کرد.

بنابراین دانستن و رعایت کردن چندین نکته خالی از لطف نیست:

اولین نکته این است که تا جایی که امکان دارد از محصولات و برند خود شرکت و یا اداره در طراحی دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید. حتما نام تجاری و یا نماد شرکت را با شیوه هایی خلاقانه بر روی دیوارها در معرض نمایش عموم قرار دهید.
در دکوراسیون اداری، استفاده از رنگ های آرامش بخش، الهام بخش، تحریک کننده و یا سازمانی، کفپوش های ساده و مدرن امروزی و چیدمان داخلی با مبلمان های مدرن، ساده و زیبای امروزی باعث می شود که به بهترین طراحی دکوراسیون اداری داخلی دست یابیم.
اداره، دفتر و یا شرکت؛ محیطی است که کارمندان ساعات زیادی از روزشان را در آن سپری می کنند. بنابراین حق آنهاست که در چیدمان و دکوراسیون آن صاحب نظر باشند. مسلما اگر چنین کاری را انجام دهید و از کارمندان هر اداره ای بخواهید که نظراتشان را درباره ی چگونگی طراحی دکوراسیون اداری بیان کنند، سوپرایز خواهید شد. زیرا با خلاقانه ترین ایده ها و نظرات آشنا می شوید. استفاده از نظرات کارمندان و کارکنان یک اداره و یا یک شرکت نتایج و فواید زیر را به دنبال دارد چرا که باعث می شود کارکنان از بودن در آن محیط کاری لذت برده و حس مهم بودن و با ارزش بودن و همدلی در بین شان افزایش می یابد. و همچنین راندمان و بهره وری نیز افزایش می یابد.


استفاده از فضای سبز و گل و گیاه یک عنصر مهم دیگر در طراحی دکوراسیون اداری خلاق است. زیرا استفاده از گل و گیاه در طراحی داخلی یک اداره، دفتر و یا شرکت باعث می شود که سلامت کارکنان، تمرکز و خلاقیت آنها افزایش یافته و به تناوب آن بهره وری نیز افزایش می یابد. با قرار دادن گل ها و گیاهان سبز در طراحی دکوراسیون اداری 50 تا 60 درصد باکتری ها از بین رفته و تهویه ی هوا آسانتر انجام می شود.


آشنایی بیشتر با طراحی های مدرن و خلاق داخلی اداری:


 نورکافی و فضای سبز در طراحی دکوراسیون اداری
میزان نور و روشنایی در طراحی دکوراسیون اداری مدرن و خلاق بسیار موثر است. اگر این مهم با وجود پنجره هایی که چشم اندازی به طبیعت یا باغچه ای زیبا داشته باشد، انجام شود؛ دکوراسیون داخلی چند برابر می شود. در غیر این صورت تنظیم نور و روشنایی با استفاده از انواع ال ای دی های کاربردی ( که باعث فعال شدن مغز و افزایش فعالیت و انرژی انسان ها می شوند) می توان دکوراسیون داخلی اداری را تکمیل ساخت.

 استفاده از موسیقی آرام و انرژی بخش در طراحی دکوراسیون اداری:
در برخی از مکان ها با استفاده از موسیقی آرام و انرژی بخش، طراحی دکوراسیون داخلی اداری را دو چندان می کنند. این کار بسیار خلاقانه بوده و از روش ها و متدهای جدید در طراحی دکوراسیون داخلی است.

بسیاری از طرح های خلاقانه ی دیگری نیز وجود دارند که پر هزینه اند؛ اما در طراحی دکوراسیون داخلی اداری بسیاری از ادارات به کار گرفته می شوند. زیرا بسیار موثر و جذاب هستند. مانند استفاده از شومینه، قرار دادن فضاهایی مانند کافی شاپ های کوچک برای وقت استراحت کارکنان، قرار دادن فضاهایی که برخی امکانات بازی مانند شطرنج را به کارکنان می دهد. دکوراسیون اداری با وجود آکواریوم و پله گرد نیز پویاتر و محرک تر خواهد بود.

رعایت اصول ارگونومیک در طراحی دکوراسیون داخلی اداری امروزی بسیار رعایت می شود. این اصل یعنی استفاده از صندلی ها، میزها و مبل های طبی، استاندارد و ارگونومیک. با رعایت این اصل علاوه بر اینکه اصل طراحی دکوراسیون اداری خلاق را رعایت کرده اید؛ سلامت و تندرستی کارمندان را نیز تضمین می کنید.

در گذشته با دیوارهای ضخیم، اتاق ها و بخش ها از هم جدا می کردند. اما امروزه دکوراسیون داخلی اداری با وجود پارتیشن های بسیار زیبا انجام می شود. حتی در برخی از طراحی های دکوراسیون اداری داخلی از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود که بسیار جذاب است.

تطبیق پذیری و چند منظوری در دکوراسیون اداری خلاق
از روش های بسیار خلاقانه طراحی دکوراسیون اداری داخلی استفاده از المان هایی برای مسیریابی است. این المان ها علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز هستند. دکوراسیون اداری پیرامید طرح با کادری کاملا مجرب و به روز می تواند بهترین طراحی دکوراسیون اداری خلاق را به شما ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل