اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103066101318879

فروشگاه اینترنتی سوکت نماینده فروش محصولات الدینیو

کد: 140103066101318879

https://bit.ly/38slDpV

، (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی سوکت با واردات عمده محصولات الدینیو و پخش عمده و جزئی با بهترین قیمت سعی بر شفاف سازی و قیمت گذاری منصفانه تولیدات این برند است

فروشگاه اینترنتی سوکت نماینده فروش محصولات الدینیو
خرید محصولات الدینیو با قیمت عالی

خرید عمده لوازم جانبی الدینیو با قیمت عالی 

 نماینده فروش محصولات الدینیو

شرکت LDNIO کار خود را از سال 2002 میلادی در گوانگ ژو چین تاسیس شد. محصولات الدینیو در بیش از 80 کشور دنیا محصولات خود را ارائه میدهدفروشگاه اینترنتی سوکت نیز به عنوان پخش کننده محصولات LDNIO در ایران فعالیت می‌کند.

محصولات LDNIO شامل انواع کابل شارژ،شارژر دیواری و فندکی، پاوربانک ،کابل میکرو یو اس بی،کابل لایتنینگ، کابل Type-C،کابل Lightning  و…اشاره کرد

 

سوکت، نمایندگی فروش محصولات الدینیو

سوکت به عنوان نماینده فروش محصولات الدینیو  نمایندگی فروش محصولات الدینیو را بر عهده دارد.شما می توانید برای نمایش قیمت و خرید عمده محصولات الدینیو با بهترین قیمت نیز به صفحه خرید عمده مراجعه کنید و پس از تأیید حساب کاربری ، خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

نمونه هایی از محصولات LDNIO انواع شارژرهای دیواری هستند که مدل های مختلفی داشته و تعداد پورت های آن ها نیز تنوع گوناگونی دارد تا نیاز هر کس را برطرف کند نواع شارژر همراه و حتی پاوربانک بی سیم ، کابل میکرو یو اس بی ، کابل لایتنینگ و کابل Type-C نیز از دیگر مواردی هستند

بعضی از این کابل های رابط ، کابل سه کاره هستند و دارای سه کانکتور می باشند که بتوان آن ها را به درگاه های microUSB ، Lightning و Type-C متصل کرد ؛ تا هم بتوان به انتقال دیتا میان آن ها پرداخت و هم برای شارژ تلفن همراه از این کابل ها بهره برد.

الدینیو محصولاتی دارد که کیفیت خوبی دارند و اگر در مقایسه با بسیاری از برندهای معروف تر آورده شوند ، چیزی کم نخواهند آورد و با قیمت مناسب و اقتصادی خود ، یک رقیب نیز در بازار تجهیزات جانبی برای برندهای دیگر خواهند بود.

گارانتی محصولات الدینیو LDNIO

متأسفانه الدینیو در ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد ، و بیشتر محصولات آن با امکان مهلت تست به مشتریان عرضه می شوند. به همین سبب فروشنده هر محصول به عوان مسئول گارانتی (مهلت تست) کالا محسوب می شود. اما سوکت با گارانتی ۲ ماهه تعویض کالا این اطمینان را به همکاران عزیز می دهد تا با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل الدینیو می توانید به سایت souket.ir مراجعه کنید و از قیمت عالی بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی