اطلاعات تماس
  • 093733*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103086105818798

ارائه دهنده خدمات متنوع در حوزه بازرگانی داخلی و بین المللی

سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد

کد: 140103086105818798

https://bit.ly/3t4Hlr4

، (اخبار رسمی): سپاهان همراه مجموعه‌ای است از تیم‌های باتجربه در حوزه‌های مختلف تجارت: حمل هوایی، حمل دریایی، صادرات، گمرک، خرید از چین و سایت‌‌های بین‌المللی... این ها بخشی‌هایی از خدماتی است که می‌تواند به نیاز تاجران پاسخ دهد. در اینجا به صورت مختصر به برخی از خدماتی که به مرور زمان شکل گرفت می‌پردازیم

سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد!
شرکت بازرگانی سپاهان همراه
سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد!
سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد
سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد!
سپاهان همراه؛ شرکتی که تجارت را آسان کرد

نماینده شما در تجارت

 تجربه و تخصص کارشناسان ما باعث شده در هر حوزه‌ای از واردات و صادرات گرفته تا خرید و ترخیص، از تراز اول‌های تجارت ایران باشیم. تیم‌هایی قوی در صادرات و واردات کالا، حمل‌ونقل بین‌المللی و ترخیص کالا، بهترین خدمات را به تولیدکنندگان، تجار و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد. تسهیل در فرایند بازرگانی خارجی و ایجاد رضایت قلبی برای تجار بین‌المللی با ارائه خدمات باکیفیت، یکی از اهداف اصلی شرکت از گذشته تا به امروز بوده است.

خدمات شرکت بازرگانی سپاهان همراه

واردات انواع کالای مصرفی و صنعتی یک نیاز غیرقابل اجتناب اقتصاد است. عمده این واردات هم از کشورهای چین و امارات متحده صورت می‌گیرد. تک‌تک بخش‌های پروسه واردات از خرید در مبدا تا حمل و ترخیص در گمرک‌ها و ارسال به نقاط مختلف کشور، جزئیات و ریزه‌کاری‌های خاص خود را دارد که هر کدام نیازمند تجربه و دانش فراخور خود است. شرکت ما در این زمینه نه تنها تجربیات خود را در همه این موارد به همکاران خود عرضه می‌کند بلکه ساز و کار و خدماتی تخصصی برای تقریبا همه بخش‌های واردات در نظر گرفته است. خدمات 360 درجه، از واردات از چین و دیگر کشورها تا تحویل در محل و ترخیص کالا از گمرک را شامل می‌شود. شرکت بازرگانی سپاهان همراه در عین حال به ساده ترین شکل ممکن برای تجار و بازرگانان گرامی، خدمات قابل دسترسی ارائه می دهد.

منبع‌یابی و خرید خارجی

روال کار به این صورت است که ابتدا اطلاعات و مشخصه‌های محصولی را که برای واردات در نظر دارید برای کارشناسان این مجموعه ارسال می‌کنید. پس از آن مشاورین بازرگانی ما باسابقه فعالیتی که در چین و شناخت دقیق از بازارهای چین دارند، بهترین و مناسب‌ترین محصول را با قیمت رقابتی پیدا کرده و از فروشنده اصلی آن را برای شما خریداری کنند.

خرید از چین

قیمت پایین محصولات چینی و گسترش تجارت الکترونیک باعث شده خرید از علی‌بابا، علی اکسپرس، مید این چاینا،تائوبائو، 1688 و ...  و در نتیجه خرید از چین افزایش پیدا کند و سهم عمده‌ای از واردات کشورهای درحال‌توسعه توسط این کشور تأمین شود. مراودات تجاری تا پیش ‌از این منوط به سفر به این کشور و ارتباط حضوری بود، اما با وجود شرکت‌های بازرگانی معتبر که ارائه کننده خدمات خرید از چین و دیگر خدمات بازرگانی هستند، این مراودات به ویژه در حوزه واردات کالا از همیشه ساده‌تر شده است.

بازرسی کالا و اعتبارسنجی شرکت‌ها بازرسی کالا

بخشی اساسی در کنترل کیفیت و فرایند زنجیره تأمین است. بازرسی محصولات به شما امکان می‌دهد کیفیت محصولات را در مراحل مختلف فرایند تولید و قبل از حمل‌ونقل، در محل تأیید کنید. بازرسان این شرکت می‌توانند برای تعیین نیازهای محصول، از جمله انطباق با استانداردهای بین‌المللی بازار مقصد، محصول شما را طبق جزئیات سفارش بازرسی بررسی کنند.

 

واردات کالا

همان‌طور که می‌دانید «واردات» از اصلی‌ترین مراحل بازرگانی و تجارت بین المللی است. لزوم تجربه و تسلط به قوانین تجارت بین المللی در امر واردات و صادرات کالا، فعالیت در این زمینه را به حوزه‌ای تخصصی تبدیل کرده است. سپاهان همراه با تجربه‌ای بیست ساله در حوه واردات همراه شما در این مسیر است.

مترجم چینی و انگلیسی

بسیاری از بازرگانان ایرانی که برای خرید کالا به کشور چین سفر می‌کنند، به دلیل حساسیت تجاری و دقت در کالایی که قصد خرید آن را دارند، نیازمند برقراری ارتباط صحیح و اصولی با تولیدکنندگان چینی هستند. در همین راستا شرکت اقدام به ارائه یکی از کاربردی‌ترین خدمات خود، یعنی همراهی مترجم هم‌زمان با بازرگانان نموده است. مترجمین ما چینی زبان مسلط به زبان فارسی هستند. به همین دلیل با شناخت کامل از فرهنگ تجارت چین علاوه بر ارائه ترجمه هم زمان می‌توانند راهنمای خوبی نیز برای شما باشند.

مشاوره بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی حرفه‌ای برای درک نیازهای واقعی مشتریان خود و ایجاد تجربه یک تجارت موفق برای آنان، نخستین گام را ارائه مشاوره‌های دقیق می‌دانند. از همین رو همواره کیفیت خدمات خود را باتوجه‌به نیازهای مشتری و ارائه مشاوره‌های کارشناسی به سطح بالاتری ارتقا داده ایم.

حل اختلافات گمرکی و خدمات امور گمرکی انجام خدمات امور گمرکی

از اجزای جدانشدنی فرایند بازرگانی خارجی است. تمام افرادی که در حوزه واردات و صادرات، ترخیص کالا و … زمینه فعالیت می‌کنند، بی‌شک به امور گمرکی نیاز دارند. طبیعی است هر سازمان و شرکتی که در بخش واردات یا صادرات فعالیت داشته باشد با داشتن بازوی گمرکی نه‌تنها زودتر به نتیجه می‌رسد، بلکه از اتلاف سرمایه و وقت خود نیز جلوگیری می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موارد در امور گمرکی حل مسائل بین صاحبان کالا و گمرکات اجرایی است.

حمل دریایی

یکی از راه‌های حمل‌ونقل کالا از اقصی نقاط جهان، حمل دریایی است، می‌توان کالاهایی با حجم زیاد و وزن بالا را با کمترین قیمت، نسبت به انواع حمل‌ونقل، از طریق کشتی و مسیر دریایی حمل نمود. در حمل دریایی، سرعت حمل کالا در مقایسه با حمل‌ونقل هوایی کمتر است. به همین خاطر این نوع حمل به افرادی پیشنهاد می‌شود که برای دریافت کالا محدودیت زمانی ندارند و همچنین به دنبال کاهش هزینه­‌های حمل و سایر هزینه‌های جاری خود نیز هستند.

حمل هوایی

یکی دیگر از خدمات مهم، حمل‌ونقل بین‌المللی هوایی است. امروزه حمل هوایی کالا بسیار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است و این صنعت هر سال رشد قابل توجهی می‌کند. ما با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیرمستقیم و همچنین عقد قرارداد با معتبرترین خطوط هوایی بین‌المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به حمل کالای مشتریان خود به‌صورت روزانه مشغول فعالیت هستیم.

خدمات Door to Door

تعریف ساده خدمات door to door این است که شرکت ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی، کالای مشتری را از درب کارخانه فروشنده و یا محلی که از پیش تعیین شده است تحویل می‌گیرد.

ترخیص کالا ترخیص کالا از گمرک

مسیرهای مختلف و مراحل چندگانه‌ای دارد. فرایند ترخیص کالا برای برخی شرکت‌های باتجربه، امری ساده و آسان است. درعین‌حال ممکن است برای دیگران ترخیص کالا از سخت‌ترین بخش‌های یک تجارت باشد.

خدمات انبارداری

انبارداری یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت‌های بازرگانی در صادرات و واردات کالاست. کالای بازرگانان باید در محل‌های امن نگهداری شود و در مواقع لزوم، دسترسی آسان به موجودی آن‌ها امکان‌پذیر باشد. خدمات انبارداری باکیفیت که توسط کادر متخصص به بازرگانان ایرانی ارائه می‌شود، در بهره‌وری کار آنان از نظر مدیریت زمان و کاهش هزینه‌ها تأثیر فراوانی دارد. از آن جایی که این شرکت یکی از کامل‌ترین زنجیره خدمات بازرگانی را در کشور ارائه می‌دهد، با دایر کردن انبار پرند و ارائه خدمات انبارداری در مبدأ در انبار گوانگژو چین، بخش مهمی از این فرایند را برای بازرگانان و واردکنندگان کالا آسان نموده است.

ارائه خدمات انبارداری از سوی شرکت‌های بازرگانی برای مشتریان آنان از اهمیت فراوانی برخوردار است. ازاین‌رو سپاهان همراه با ایجاد انبار پرند واقع در شهرک صنعتی پرند تهران به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع و همچنین انبار  گوانگژو نیاز بازرگانان و واردکنندگان محترم را به خدمات انبارداری مرتفع نموده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093733*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار