اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103126115816401

راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کد: 140103126115816401

https://bit.ly/3xo0dUJ

، (اخبار رسمی): انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت مرحله ای است که صرفا برخی از داوطلبان به آن راه می یابند و از همین رو بایستی دقت نظر کافی در این مرحله به کار گرفته شود. چه کسانی به مرحله انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت ورود می کنند؟

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت مرحله ای است که صرفا برخی از داوطلبان به آن راه می یابند و از همین رو بایستی دقت نظر کافی در این مرحله به کار گرفته شود. چه کسانی به مرحله انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت ورود می کنند؟

صرفا داوطلبانی که در اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت، وضعیت مجاز به انتخاب رشته را در کارنامه خود مشاهده نمایند، می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. در این مقاله به بررسی کامل انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت پرداخته ایم.

پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری تخصصی (ph.D) و پژوهشی علوم پزشکی، بایستی داوطلبان به درگاه الکترونیکی sanjeshp.ir مراجعه کنند و کارنامه خود را مشاهده و دریافت کنید. در این کارنامه شرح جزئیاتی همچون (درصد هر درس، رتبه، نمره علمی، تراز و...) ارائه شده است.

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

چگونه انتخاب رشته دکتری را انجام دهیم؟ پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت بایستی کد رشته محل های مرتبط به رشته خود را برگزینید و چیدمان انتخاب رشته را انجام دهید و سپس مراحل انتخاب رشته دکتری که در ادامه می آید را در پیش بگیرید.

منبع: انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش