اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103126116116401

آشنایی با ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم

کد: 140103126116116401

https://bit.ly/39cVwnd

، (اخبار رسمی): در مقاله فوق سعی داریم با تمام سوالات پرتکرار درباره ثبت نام مدارس شاهد پاسخ بدهیم

ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه نیز همچون ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه و ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی شرایط، قوانین، زمان، اصول خاص و همچنین متقاضیان بسیاری برای ثبت نام دارد و به دلیل تغییراتی که در سال جاری در نحوه پذیرش مدارس شاهد رخ داده است، سوالات پرتکراری از سوی کاربران سایت مشاوران برتر به وجود آمده است که در این مقاله به تمام سوالات متداول پاسخ خواهیم داد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 1401 – 1402

دانش آموزان پایه های اصلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) برای ثبت نام بایستی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند و سایر داوطلبان (دانش آموزان متقاضی نام نویسی میان پایه)، با مراجعه حضوری به مدرسه مدنظر خود می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تمام دانش آموز لازم است به این نکته توجه داشته باشند که زمان ثبت نام مدارس شاهد دوره های گوناگون (ابتدایی، متوسطه اول و دوم)، متفاوت از یکدیگر می باشد و زمان اعلام شده برای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم از تاریخ 1 تیر ماه الی 22 تیر ماه سال 1401 خواهد بود. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر هرگونه تغییر در زمان نام نویسی مدارس شاهد و یا تمدید مهلت ثبت نام را به اطلاعتان می رسانیم.

منبع: ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش