اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103146118118933

آشنایی با اخذ تور استانبول

کد: 140103146118118933

https://bit.ly/3xqzeYJ

، (اخبار رسمی): استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و این تور شما را از درهایی برای سفر به این شهر عبور می دهد

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. و این تور شما را از درهایی عبور می دهد که فقط یک فرد داخلی استانبول می تواند باز کند -در محله‌ای سرگردان خواهید بود که نمادهای بین‌المللی مانند مسجد آبی و ایاصوفیه را در خود جای داده است

شما در اسن سفر از کاخ افسانه ای توپکاپی، بازار بزرگ رنگارنگ و بازار عجیب و غریب ادویه مصر شگفت زده خواهید شد و در یک سفر دریایی خوش منظره در بسفر و همچنین تورهای پیاده‌روی در شهر قدیمی استانبول، منطقه جدید، و دیوارهای شهر تاریخی، از فضای باز لذت خواهید برد. برای دیدن بهترین های استانبول در هفت روز به ما بپیوندید.

  • شما حداقل 15 رویداد گشت و گذار گروهی تور استانبول را دریافت خواهید کرد، آن هم بدون هزینه اضافه. این چیزی است که در تور بهترین استانبول ما خواهید دید و انجام خواهید داد: مسجد رستم پاشا (مسجد آبی در حال بازسازی)
  • تور پیاده روی سلطان احمد قصر توپقاپی و
  •  حمل و نقل گروهی در طول هفته در استانبول و اطراف آن
  • شش شب اقامت در هتلی خاطره انگیز و در مرکز
  • تامین صبحانه ها و نیمی از شام شما
  • همه نکات برای راهنماها و راننده
  • یک کیت تور شامل یک کتاب راهنما (در صورت موجود بودن)
  • قیمت تور تضمینی، در لحظه ای که شما واریز می کنید قفل می شود
  • تخفیف آلوم تور 50 دلار برای هر توری که قبل از سال 2022 انجام داده اید
  • 50% تخفیف در قرار ملاقات مشاوره ای با کارشناسان داخلی ما برای کمک به برنامه های سفر قبل یا بعد از تور شما
  • انعطاف پذیری در صورت نیاز به انتقال یا لغو تور

هر زمانی بین مارس و ژوئن و سپتامبر تا اکتبر زمان خوبی برای بازدید از استانبول است. با این حال، ماه های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر برای ارائه آب و هوای راحت و طیف کاملی از تفریحات توریستی بهترین هستند.

برنامه سفر
روز اول: به استانبول خوش آمدید
ساعت 3 بعد از ظهر همدیگر را می بینیم. در هتل ما در منطقه تاریخی کاراکوی استانبول. سپس با عبور از پل گالاتا به سمت شهر قدیمی شلوغ و لذت بردن از مناظر خیره کننده از شاخ طلایی و آبراهه های بسفر، در محله چشمگیرمان پیاده روی جهت یابی خواهیم کرد، با ماهیگیران محلی کنار می آییم. نکته برجسته یک تور - و آشنایی با اسلام - در مسجد نفیس 400 ساله رستم پاشا است که مجموعه ای از کاشی های عثمانی چشمگیر را در خود جای داده است. امشب در یک شام در یک رستوران نزدیک با یکدیگر آشنا خواهیم شد.

پیاده‌روی سبک: ۲ تا ۴ مایل در طول روز در زمین‌های عمدتاً هموار.

روز دوم: شهر عثمانی
کاوش ما در استانبول با گشت و گذار در کاخ مجلل توپکاپی آغاز می شود. امروز بعدازظهر به مسجد آبی معروف (که در حال حاضر در حال بازسازی است) نگاه خواهیم کرد، سپس در خیابان‌های پشتی شهر قدیمی راه خود را می‌پیوندیم تا در بازار پر جنب و جوش بزرگ (قدیمی‌ترین مرکز خرید جهان) با یک صنعتگر ملاقات کنیم. سپس از مسجد قرن شانزدهمی سلیمان باشکوه دیدن می کنیم و بعدازظهر خود را با کاوش در بازار عجیب و غریب و معطر ادویه مصری به پایان می رسانیم.

پیاده روی شدید: ۲ تا ۸ مایل در طول روز با تعداد زیادی تپه، پله ها و زمین ناهموار.

روز سوم: قسطنطنیه بیزانس
امروز ما بر زمانی تمرکز می کنیم که این شهر به عنوان قسطنطنیه، پایتخت شرقی امپراتوری روم شناخته می شد. ما از کلیسا/موزه/مسجد 1500 ساله ایا صوفیه دیدن خواهیم کرد - برای 1000 سال بزرگترین سازه گنبدی در دنیای غرب.

پیاده‌روی شدید: ۲ تا ۸ مایل در طول روز با تعداد زیادی تپه، پله‌ها و زمین ناهموار.

روز چهارم: استانبول معاصر
امروز با یک تور پیاده‌روی ، رستوران‌ها و بوتیک‌های مد روز، بخش جهانی استانبول را کاوش خواهیم کرد. در امتداد خیابان‌های فرعی، از یک ناهار پیشرفته از غذاهای محلی لذت می‌بریم.

روز پنجم: تنگه بسفر و طعمی از آسیا
امروز به تنگه بسفر، تنگه ای که اروپا و آسیا را جدا می کند، اختصاص دارد. روز را زود شروع می‌کنیم و هتل را ترک می‌کنیم سپس با دیدن کاخ های باشکوه، محله های رنگارنگ و زندگی شلوغ استانبول به یک سفر دریایی خوش منظره در این آبراه شلوغ می رویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی