کد: 140103266138316713

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟

کد: 140103266138316713

https://bit.ly/3O7I1Vb

، شیراز , (اخبار رسمی): امروز ما قصد داریم تا در مورد ماهیت بازار فارکس و نحوه کسب درامد از فارکس با شما صحبت کنیم

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟
چگونه وارد بازار فارکس شویم؟

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟
افرادی که به تازگی به دنیای فارکس علاقه مند شده اند، همواره با یک سوال مهم مواجه اند: چگونه وارد بازار فارکس شویم؟ مطمئنا ورود به بازار فارکس کار راحتی نبوده و به دانش فنی و مقدماتی بالایی نیاز دارد. بازار فارکس بازاری است که فعالیت در آن می تواند با سود زیادی برای افراد همراه باشد. به شرطی که شما دانش فنی و تحلیلی مورد نیاز را به همراه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد ماهیت بازار فارکس و نحوه کسب درامد از فارکس با شما صحبت کنیم. همچنین، ما قصد داریم تا به سوال "چگونه وارد بازار فارکس شویم" پاسخ دهیم. 

بازار فارکس چیست؟ 
برای کسب درامد از فارکس، در ابتدا شما باید با تعاریف ابتدایی این بازار آشنا باشید. بازار فارکس با نام بازار بورس بین الملل معروف است. forex مخفف کلمه های forein exchange   به مفهوم تبادلات بازار ارز است. بازار فارکس به عنوان بزرگترین بازار مالی در سراسر جهان شناخته شده است. گردش روزانه این بازار چیزی در حدود 5 تریلیون دلار است. مردم در سراسر جهان به خصوص در ایران در بازار فارکس فعالیت و کسب درامد میکنند. در بازار فارکس شما باید از ابزاری به نام متاتریدر برای خرید و فروش آنلاین کالا ، سهام ، نمادها ، جفت ارز ها و... استفاده کنید. جفت ارز ها نماد هایی هستند که ارزش ارز یک کشور در مقابل ارز کشور دیگر را نشان میدهند.
بر خلاف تالار بورس، بازار فارکس محیط فیزیکی ندارد. طراحان بازار فارکس سعی کرده اند تا ساختار اصلی این بازار را به صورت غیر متمرکز طراحی نمایند. به همین علت، در جهت فعالیت در این بازار فوق العاده، شما نمی توانید به یک دفتر خاص مراجعه کنید و در آن کار کنید. شما باید از خدمات تیم هایی با نام بروکر استفاده کنید. بروکر ها همچون واسطه، شما را به بازار فارکس متصل می کنند. بروکر ها یا کارگزاری ها، به ازای هر تراکنش، درصد کمی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند. 

آیا با این اوضاع میشه درآمد کسب کرد؟ 
درامد دلاری در اوضاع و شرایط اقتصادی ایران میتواند بسیار کمک کننده و مفید باشد چرا که درامد دلاری و خرج ریالی فشار مالی را کم میکند. قبل از بررسی نحوه وارد شدن به فارکس، شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که کسب درامد از بازار فارکس، با روش های معمولی کسب درامد تفاوت های خاصی دارد. برای کسب درامد از بازار فارکس، شما از خرید و فروش آنلاین کالا ، سهام ، جفت ارزها و... استفاده می کنید. شما با تغییرات قیمت ارز و تغییرات قیمت سهام، سود یا ضرر دریافت خواهید کرد. دقیقا همچون بازار بورس، تراکنش هایی که از طرف کارگزاری ها تایید می شوند، از طریق یک کانال بین بانکی به هم متصل شده و درخواست خرید یا فروش شما ثبت می شود. شرکت های کارگزاری فعال در زمینه انجام فعالیت های مربوط به مبادله های ارزی، معمولا زیر نظر رگولاتوری ها یا نهاد های ارزی معتبر فعالیت می کنند. 
در ضمن، قبل از بررسی نحوه وارد شدن به فارکس شما باید به این مسئله هم توجه کنید که بازار فارکس یک بازار غیر متمرکز است. سازمان های فعال در این زمینه، تحت قوانین کشور خود فعالیت می کنند.

نحوه وارد شدن به فارکس
دو گام اصلی برای ورود به بازار فارکس وجود دارد. گام اول آموزش فارکس از صفر است و گام دوم انتخاب بروکر معتبر. 
اگر شما هم قصد کسب درامد از فارکس را دارید و یا اینکه به ثبت نام در این بازار علاقه نشان می دهید ؛ گام اول آموزش فارکس از صفر را شروع کنید. برای شروع پیشنهاد می‌کنیم از دوره های آموزشی رایگان استفاده کنید که کامل هستند و می توانند همه ی تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال را در اختیارتان قرار دهند سایت گوگل فارکس یکی از منابع معتبری است که می تواند به شما کمک کند تا به رایگان مباحث آموزشی فارکس را از پایه یاد بگیرید و وارد بازار فارکس شوید و از این بازار کسب درامد کنید. مباحث آموزشی ارائه شده توسط سایت «گوگل فارکس» همگی کامل بوده و شما میتوانید بازار فارکس را از صفر شروع کنید. پس، اگر شما هم به این بازار علاقه مند هستید و به دنبال یک راه معتبر برای کسب درآمد می باشید، هم اکنون از خدمات رایگان سایت «گوگل فارکس» استفاده نمایید. 
بازار فارکس به صورت حضوری با مشتریان و سهام دار ها ارتباط برقرار نمی کند. برای ورود به بازار فارکس گام دوم انتخاب بروکر معتبر است. شما باید از بروکر یا کارگزاری های مختلف استفاده کنید. امروزه کارگزاری های زیادی وجود دارند که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. هر کدام از انواع کارگزاری ها، خدمات خود را با یک سری تعرفه های خاص ارائه می کنند. پس، شما باید به دنبال بهترین کارگزاری موجود و فعال در ایران باشید. بروکرهایی همچون «بروکر آمارکتس» می تواند گزینه خوبی برای ایرانیان باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این بروکر می توان به رگوله بودن ، داشتن سابقه فعالیت طولانی و درصد رضایت بالای مشتریان اشاره کرد.  برای افتتاح حساب در «بروکر آمارکتس» فقط تایید 3 مورد :  موبایل ، ایمیل ، عکس یک مدرک شناسایی معتبر (کارت ملی یا پاسپورت) ؛ نیاز است. لازم به ذکر است که  در «بروکر آمارکتس»  واریز و برداشت پول بصورت ریالی ممکن است و این بروکر پشتیبان فارسی زبان دارد که در 7 روز هفته پاسخگو است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.