اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306145116287

استخدام از طریق کاریابی

کد: 140103306145116287

https://bit.ly/3zPALZR

، (اخبار رسمی): اگر به عنوان کارجو نتوانستید تا به امروز شغل مورد نظر خود را پیدا کنید پیشنهاد می شود در سامانه کاریابی کشوری ملی کار به طور رایگان نام نویسی نمایید تا در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

استخدام از طریق کاریابی

امروزه اکثر آگهی های استخدامی در سامانه های کاریابی انتشار می یابد و کارجویان می توانند بدون پرداخت هزینه از آخرین اگهی های شغلی مربوط به شهر و زمینه تحصیلی خود به طور رایگان باخبر شوند.

از جمله مهم ترین خدمات سایت های کاریابی می توان به ثبت رزومه رایگان اشاره کرد چرا که کارجویان می توانند بدون پرداخت هزنیه و تنها با چند کلیک ساده یک رزومه استاندارد و معتبر برای خود تهیه نمایند.

قابل ذکر است که رزومه های ثبت شده در سایت های کاریابی آنلاین قابلیت دانلود داشته و می توان آن را برای سایرآگهی های شغلی نیز ارسال کرد. همچنین در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات می توانید در کمترین زمان ممکن اطلاعات خود را ویرایش کرده و سوابق شغلی خود را به رزو نمایید.

یکی از مهم ترین اصول ها در ساخت رزومه ارائه اطلاعات به طور صحیح می باشد و پیشنهاد می شود از ارائه هر گونه اطلاعات گمراه کننده و نادرست جدا خودداری نمایید. اگر به عنوان کارجو نتوانستید تا به امروز شغل مورد نظر خود را پیدا کنید پیشنهاد می شود در سامانه کاریابی کشوری ملی کار به طور رایگان نام نویسی نمایید تا در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

هم چنین کارفرمایان نیز می توانند نیروهای مورد نیاز خود را به از طریق همین سامانه ملی کار جذب نمایند و در کمترین زمان ممکن کسب و کار خود را گسترش دهند.

لازم به ذکر است که کارفرمایان محترم با نام نویسی رایگان می توانند یک آگهی رایگان را در سامانه ملی کار ثبت نمایند تا شاهد عملکرد این کاریابی کشوری باشند.

با تشکر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام