اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056156815593

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

توصیه‌های کلیدی در ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲

کد: 140104056156815593

https://bit.ly/3A5tEga

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام کنکور به نحو صحیح یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است که در این مقاله موسسه‌ی سنجش امیر کبیر به این مهم پرداخته است و توصیه‌های کاربردی به داوطلبان این آزمون کرده است.

توصیه ها ی  کلیدی در ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲
توصیه‌های کلیدی در ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام کنکور به نحو صحیح یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است که در این مقاله، موسسه‌ سنجش امیر کبیر به این موضوع پرداخته و توصیه‌های کاربردی به داوطلبان این آزمون داشته است.

 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲ 

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ پس از اطلاعیه‌های متعدد سازمان سنجش آغاز خواهد شد. برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به داوطلبان کنکور توصیه می‌شود که موارد زیر را رعایت کنند:

۱- تمام صفحات دفترچه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را مطالعه کنند.

۲-  با مشارکت و همکاری دیجیتالی ایران مستر تست و موسسه‌ی سنجش امیرکبیر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در صورت هرگونه ابهام می‌توانند از طریق سایت سنجش تکمیلی دات آی آر  مربوط به موسسه سنجش امیرکبیر  سوالات خود را مطرح کنند.

۳- داوطلبان می‌توانند نمونه جزوات رایگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ خود را از طریق سایت سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی www.sanjeshetakmili.com  دانلود کنند.

۴- معمولا با توجه به تجربیات چند ساله در اواسط زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، الحاقیه و اصلاحاتی در دفترچه‌ی ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد صورت می‌پذیرد. لذا در روز‌های اولیه اصلا ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد خود را روی سایت سازمان سنجش نهایی نکنند.

۵- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد حتما در منزل روی فرم‌های پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

۶- ثبت‌نام  آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲خود را در نیمه سوم زمان کل ثبت‌نام انجام دهید که تغییرات انجام شده باشد.

۷- اگر هرگونه سوالی دارید علاوه بر موسسه‌ی سنجش امیرکبیر می‌توانید آن را از طریق سایت سازمان سنجش و شماره‌های پشتیبانی سازمان سنجش مطرح کنید.

۸- می‌توانید سوالات و نظرات خود را در سایت ایران مستر تست زیر همین خبر مطرح کنید تا کارشناسان مرجع اخبار دانشگاهی و سایر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به آن پاسخ دهند.

۹- سوالات خود را از سایت‌های نامعتبر و افراد فاقد تخصص نپرسید، سعی کنید از یک مرجع رسمی یا یک مرجع نیمه رسمی معتبر همانند مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سوالات و ابهامات خود را پیگیری کنید.

۱۰- جهت ارتقای شناخت شما در زمینه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد حتما هدایای رایگان مرتبط به آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را از طریق موسسه سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی www.sanjeshetakmili.ir دانلود کنید.

۱۱- ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش و سایت سنجش تکمیلی دات کام  از طریق یک دفترچه‌ی واحد صورت می‌پذیرد.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد از متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس ثبت نام بعمل آورده و مقدمات برپایی رقابتی سالم را فراهم می کند. شرکت در این آزمون تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد درج شده و همزمان با آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیان در صورت داشتن شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام علاقه مندی خود را اعلام نمایند.

کلیه دارندگان مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای) مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام در این آزمون خواهند بود.

سهمیه استعداد درخشان:

داوطلبانی که دارای معدل بالا در مقطع کارشناسی بوده و یا استعداد درخشان هستند، می‌توانند بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و فقط با مطالعه فراخوان‌های مربوط به استعداد درخشان ارشد که معمولا از آبان ماه شروع و تا مرداد سال جاری ادامه پیدا می کند به ثبت نام در یکی از دانشگاه ها پذیرنده دانشجو کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ بپردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش