اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056158318027

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

کد: 140104056158318027

https://bit.ly/3xT3WZv

، تهران , (اخبار رسمی): اطلاعات کلی در مورد کانادا کانادا در شمال قاره آمریکا می باشد، این کشور از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس آرام، از جنوب با آمریکا و از شرق با اقیانوس اطلس میرسد. کانادا از نظر پهناوری دومین کشور با مساحت ۹.۹۸۴.۰۰۰ کیلومتر مربع، مرز بین کانادا و آمریکا طولانی ترین مرز در جهان است.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا
صفر تا صد مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا آسان نیست، برای اینکه درخواست شما موفقیت آمیز باشد و تایید گردد باید مراحل زیادی را طی نمایید، اگر بدانید چه گزینه های داریدشانس موفقیت شما بیشتر میشود.

دانستنی‌های جالب کانادا

جمعیت با سواد در کانادا حدود ۶% از ژاپن بیشتر است و به همین دلیل رتبه نخست کشور باسواد را به خود اختصاص داده است. کانادا با دارا بودن حدود ۳ میلیون دریاچه، بیشترین دریاچه را در جهان دارد و جالب است بدانید ۲۰% از آبهای شیرین جهان در این کشور هست.

شهر مونترال کانادا بعد از پاریس دومین شهر از لحاظ جمعیت فرانسوی زبان در جهان را دارد. بیش از ۹۰% کانادا غیر قابل سکونت است و با اینکه از کشور آمریکا بزرگتر است اما حدود ۱۱% جمعیت آن را دارد. مردم کانادا مردمانی تنوع طلب هستند و این باعث شده تا پذیرش هر چیزی را داشته باشند و ورود هر نوع از مهاجرین با هر عقیده ای را به راحتی بپذیرند. ورزش ‌هاکی، ورزش ملی کانادا محسوب میشود.

حدود ۳۰% از مساحت کانادا را جنگل‌های انبوه تشکیل میدهند. بزرگترین بزرگراه جهان با حدود ۷۶۰۰ کیلومتر در کانادا قرار دارد. میانگین سنی در کانادا ۴۰ سال است و کانادا کشور جوان محسوب می‌شود. مردم کانادا به مودب بودن در جهان شهرت دارند و تابع قانون میباشند و مزید به علت شده تا فساد اخلاقی و فساد مالی

استان‌های کانادا

کانادا دارای ۱۳ استان است که بر اساس حروف الفبا به این ترتیب میباشند: آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزویک،نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، انتاریو، جزبره پرنس ادوارد، کبک و ساسکاچوان که همه آنها تحت اختیار پارلمان و توسط دولت فدرال اداره می‌شوند، اما استانها می‌تواند قوانین متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند و آنها را به اجرا در بیاورند.

کبک

کبک یکی قدیمی‌ترین استان‌های کاناداست، در سال ۲۰۰۸ جشنی مبنی بر جشن ۴۰۰ سالگی این شهر برگزار شد، جمعیت استان کبک حدود ۸ میلیون نفر است، پر جمعیت شهر آن مونترال است، این استان فاصله کمی با بعضی از شهرهای آمریکا همچون نیویورک، نیوهمپشایر و… دارد با ۱.۵ ساعت رانندگی از منترال میتوانید به تورنتو بروید و ۲.۵ ساعت پرواز به نیویورک سفر کنید، از لحاظ وسعت سه برابر فرانسه است. میزان تولیدات این استان در سال حدود ۴۵۰ میلیارد دلار هست که با این رقم رتبه دومین استان از نظر تولید ناخالص داخلی است.

مهدکودک

مهدکودک در استان کبک اجباری نبوده، هدف آنها این در داخل مهدکودک برای کودکان ۴ ساله این است که استعدادهای کودک نمایان شود بر این باور هستند که همه کودکان منحصر به فرد هستند. برنامه ای که در کودکستان دارند این است که کمک کنند کودک رشد کاملی داشته باشد به همین منظور تمام چالش‌ها و علاقه مندی‌های کودک را برای وی فراهم می‌کنند..

مدرسه

حضور در مدرسه برای کودکان پس از ۶ سالگی یک تکلیف قانونی و حق آنهاست، برنامه آموزشی به گونه ای چیده شده که آنها در ۱۶ سالگی دیپلم خود را میگرند، فقط در بعضی از شرایط مثل کودک بیمار تحت درمان یا کودکی که ناتوانی جسمی یا ذهنی معاف از تحصیل هستند. برای این که قوانین نظام آموزشی رعایت گردد وزیر آموزش آنها تدابیر خاصی را در نظر گرفته است: والدین باید تعهد دارند

که شرایط را به طوری برای کودک فراهم کنند که فرزندشان بتواند به مدرسه برود، مدیر مدرسه موظف هست طوری مدرسه را اداره کند که بچه‌ها به طور منظم در کلاس‌ها حضور یابند، در صورت غیبت مکرر دانش آموز، دولت مداخله میکند و با فرزند و والدین صحبت میکند تا راه حلی برای موضوع پیدا کند.

دانشگاه

تحصیلات در دانشگاه اجباری نیست، در استان کبک ۱۸ دانشگاه وجود دارد، سال تحصیلی دانشگاه ۳ ترم است و هر کدام ۱۵ هفته زمان میبرد. مقطع لیسانس یک برنامه طولانی مدت هست که بسته به برنامه ۳ الی ۴ سال زمان میبرد. مقطع کارشناسی ارشد، با در نظر گرفتن پایان نامه و وقت مطالعه به ۲ سال زمان برای به اتمام رساندن نیاز دارد. مقطع دکترا، بستگی به رشته دارد در حالت کلی ۴ سال وقت برای مطالعه نیاز دارد اما بعضی از رشته‌ها یک تا دو سال وقت بیشتری نیاز دارند.

کار و تحصیل

یک برنامه آموزشی وجود دارد که ۱۲ هفته به طول می‌انجامد که فرد متقاضی به ازای هر هفته فعالیت ۷۶۰ دلار کمک هزینه تحصیلی دریافت میکند که میتواند در آینده شغلی را به دست آورد با درآمد سالیانه ۴۹۰۰۰ دلار. فقط اشخاصی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند که یا شهروند کانادا هستند یا اقامت دائم کانادا را دارند.

بریتیش کلمبیا

غربی ترین استان کانادا، بریتیش کلمبیا است که با اقیانوس آرام هم مرز است، معتدل ترین منطقه کانادا مختص به این منطقه از کشور است، به خاطر داشتن مناطق کوهستانی و جزایر ساحلی مقصد خیلی قایقرانان و اسکی بازان و دوچرخه سواران در سراسر جهان است. ونکوور، کلونا و ویستلر شهرهای بزرگ بریتیش کلمبیا هستند.

ونکوور

این شهر بیشتر اوقات جز پنج شهر برتر جهان از نظر زیست پذیری و کیفیت زندگی قرار می‌گیرد، رتبه نخست گران ترین شهر در کانادا را هم به خود اختصاص داده و به عنوان چهارمین شهر گران از لحاظ بازار مسکن را دارا است، در سال ۲۰۲۰ هم در نظر داشتند رتبه نخست سبزترین شهر جهان تبدیل شود.

آلبرتا

به دلیل وجود بخشی از کوه‌های راکی دارای آب و هوای خشک و کوهستانی است، مساحت آن حدودا ۶۶۰.۰۰۰ کیلومتر مربع هست و چهارمین استان پر جمعیت در کانادا است، سبک زندگی در استان روستایی هست. اقتصاد استان آلبرتا بر روی صنعت نفت و گاز، تولید هیدروکربن‌ها، صنایع پتروشیمی، دامپروری و کشاورزی میچرخد، ۷۰% روغن و گاز طبیعی مورد استفاده مردم کانادا از این استان بهره برداری می‌شود.

ساسکاچوان

تنها استان بدون مرز کانادا است به استان دشتی و خلیجی هست، اولین دولت سوسیال دمکراتیک آمریکای شمال در آغاز بکار کرد، اقتصاد این استان بر روی کشاورزی، معدن و انرژی می‌چرخد. اکثر جمیعت استان در جنوب زندگ میکنند. شهرهای بزرگ ساسکاچوان عبارتند از: رجینا (مرکز استان) ، ساسکاتون و پرنس آلبرت. شهرت اصلی استان به دلیل ماهیگیری، شکار و ماجراهای جویی در فضای باز است. دانشگاه ساسکاچوان در ساسکاتون به عنوان یکی از زیبا ترین دانشگاه‌های کانادا شناخته شده است.

مانیتوبا

مانند ساسکاچوان، اکثریت جمعیت در منطقه جنوبی زندگی می‌کنند، شرقی ترین استان کانادا مانیتوبا است که به خاطر قطبی بودن منطقه بیشتر مناطق آن خالی از سکنه است. شهرهای بزرگ این استان چرچیل، وینیپگ هستند، شهرت اصلی استان به دلیل جشنواره‌های غذا و فرهنگ و پایتخت خرس قطبی بودن است.

انتاریو

پرجمعیت ترین استان کانادا است، استان انتاریو است، که دارای قدیمی‌ترین و طولانی ترین مسیر پیاده روی عمومی در کانادا هست و به خاطر جنگل‌ها و دریاچه‌های بسیار زیبا شناخته می‌شود. بیشتر مناطق  انتاریو زمین‌های بایر قابل کشت است و جنگلی است و از نظر آب و هوایی دارای زمستان‌های سرد است.

نیوبرانزویک

نیوبرانزویک یکی از سه استان دریایی کانادا است که در سواحل شرقی، به دلیل خلیج فوندی، رشته کوه آپالاچی، خط ساحلی زیبا و فانوس دریایی متعدد ی که دارد شهرت یافته است. حدود ۸۳% نیوبرانزویک را جنگل‌ها محصور کرده اند و از نظر آب وهوای دارای زمستان‌های سرد و تابستان‌های معندل است.

نوا اسکوشیا

جمعیت این استان حدود یک میلیون نفر است، دومین استان پر جمعیت در بین استان‌های کوچک کانادا است.

جزیره پرنس ادوارد

کوچک ترین استان کانادا، جزیره پرنس ادوارد اما پر جمعیت ترین آنهاست، نام‌های مستعار زیادی دارد مثل: باغ خلیج و گهواره کنفدراسیون، بزرگ ترین شهر آن چالوت تاون است که پایتخت استان نیز محسوب می‌شود.

نیوفاندلند و لابرادور

بیشتر شهرت این استان به خاطر کوه‌های یخ و محل عبور نهنگ‌ها است، طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۸ به عمل آمد ۵۲۵.۰۰۰ نفر تخمین زده شد، مساحت استان ۴۰۵.۰۰۰ کیلومتر است. پایتخت این استان شهر سنت جان است.

یوکون

پایتخت این استان، شهر وایت هورس است، با دارا بودن جمیعت حدودا ۳۶.۰۰۰ نفری کمترین جمعیت را بین تمام استان‌های کانادا را دارد. مشخصه آب و هوایی یوکون زمستان‌های طولانی و سرد و تابستهانهای کوتاه و گرم است.

سرزمین‌های شمال غربی

نیمی از جمعیت ساکن در این استان بومی هستند و سرزمین‌های شمال غربی دارای ۱۱ زبان رسمی است. مساحت این استان تقریبا ۱.۱۴۴.۰۰۰ کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود ۴۵.۰۰۰ نفر است.

سازمان مهاجرتی الهام کیا
موسسه محبوب مهاجر سرزمین من 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار