اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104096165518027

کوتاه‌ترین راه مهاجرت به کانادا

کد: 140104096165518027

https://bit.ly/3yaSU1L

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا بهترین مقصد برای مهاجرت: درسال ۲۰۲۱ کانادا به عنوان بهترین کشور بین ۷۸ کشور جهان شناخته شده است.شاخصه‌هایی مانند کارآفرینی، میزان مهاجرت‌ها به این کشور، وضعیت مناسب کسب‌و کار کیفیت زندگی و‌درآمد سالانه در این رتبه‌بندی دارای اهمیت فراوانی است.

کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا
کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا

یکی از روش‌های مطمئن برای مهاجرت به کانادا، self employment یا گرفتن ویزای خود اشتغالی است. این روش مهاجرتی برای افرادی مناسب است که در رشته‌های هنری یا ورزشی در کشور خود دارای سوابق خوبی هستند.

شرایط بی ‌نظیر برای مهاجران:

۱-هزینه تحصیل مناسب و مدارس رایگان دولتی:

فارغ از این که در کدام نقطه از کانادا زندگی می‌کنید، فرزندان شما به عنوان یک مهاجر قانونی می‌توانند از مزایای دسترسی به تحصیل مجانی از سن ۵‌ تا ۱۹ سالگی بهره‌مند شوند.

زمانی که به عنوان یک مهاجر وارد این کشور می‌شوید می‌توانید با استفاده از کمک دولت، فرزندان خویش را در مدارس دولتی و رایگان در اطراف محل زندگی‌تان ثبت نام کنید. کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا می‌توان گفت از طریق تحصیل است.

۲-فرصت های کار عالی:

کشور کانادا از لحاظ کاهش نرخ بیکاری جزء برترین‌های دنیا معرفی شده است. با توجه به آمار بدست آمده جمعیت سالمند کانادا رو‌به افزایش است. همچنین تعداد زیادی از شهروندان کانادایی در حال بازنشسته شدن و ترک بازارکار هستند.

به همین دلیل فرصت‌های شغلی رو به رشدی برای جوانان و مهاجران متخصص بوجود آمده که این موضوع از تاثیرگذارترین و کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا به شمار می‌رود.

۳-خدمات درمانی و دولتی رایگان:

دولت کانادا سالانه ۶.۵۰۰ دلار خدمات درمانی در‌ راستای حفظ سلامت شخصی برای هر شهروند کانادایی درنظر گرفته است.

معمولا مهاجران و شهروندان جدید کانادا برای دریافت پوشش خدمات‌ درمانی بیمه سلامت با یک بازه زمانی انتظار روبه‌رو خواهند شد که در هرفرد متغیر است. اما در مجموع بر اساس قوانین فدرالی این انتظار بیشتر از سه ماه نخواهد بود.

انتخاب کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا:

هرساله متقاضیان بسیاری در جست وجوی کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا هستند. اما باید به این نکته توجه داشت که بهترین، ارزان ترین و کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا معمولا دریک شیوه‌ مهاجرتی جمع نمی‌شوند.

بنابراین هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به اصلی ترین و کوتاه‌ ترین راه های مهاجرت به کانادا می‌پردازیم:

اخذ اقامت از طریق اکسپرس اینتری(express entry)

اکسپرس اینتری یا برنامه ورود سریع به کانادا از سال ۲۰۱۵ برای آسان‌تر شدن پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن‌ها در کانادا ایجاد شده است. مهم‌ترین هدف برای راه‌اندازی ین سیستم، تامین نیروی کار ماهر برای اقتصاد در حال پیشرفت کانادا است.

در واقع اکسپرس اینتری کانادا باعث جذب نیروی کار با مهارت شده و در ازای تضمین رشد کشور کانادا اقامت کانادا را به آن‌ها می‌دهد.

امتیازات اکسپرس اینتری

متقاضیان کوتاه‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری امتیازاتی از مجموعه‌ی سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت‌های زبانی، سابقه‌کار و پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند.

برنامه‌های مهاجرتی از‌طریق اکسپرس اینتری:

  • نیروی کار متخصص فدرال یا اسکیل ورکر
  • برنامه نیروی متخصص فنی فدرال یا اسکیل ورکر
  • برنامه تجربه کانادایی
  • برنامه مهاجرت استانی
  • هرکدام از‌ این برنامه‌های مهاجرتی شرایط و ‌ویژگی‌های خود‌ را دارند. متقاضیان کوتاه‌ ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق کار، در گروه‌های متفاوت شغلی (NOC) از این چهار دسته وارد کانادا می‌شوند.

ناک(Noc) چیست؟

ناک برنامه دسته‌بندی شغل‌های کانادا است. که تخصص‌های مورد نیاز این کشور را در پنج دسته A، B، C، D و ۰ به‌صورت کلی تقسیم بندی کرده است.

شرایط ورود به اکسپرس اینتری:

با توجه به تفاوت‌های شرایط اکسپرس اینتری، برخی موارد برای همه برنامه‌ها یکسان است و تمام متقاضیان باید آن‌ها را دارا باشند. می‌توان گفت اکسپرس اینتری کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا است. البته باید امتیاز کافی داشته باشید.

حداقل یکسال سابقه‌ی کار مورد تایید، دانش زبان وکسب حداقل نمره در یک آزمون زبان فرانسوی یا انگلیسی، از جمله شروط یکسان برای گزینه‌های اکسپرس اینتری است.

دریافت نکردن ویزای کار

متقاضیانی که ‌در اکسپرس اینتری موفق به ‌دریافت ویزای کانادا نشدند می‌توانند به‌طور مستمر پروفایل خود‌ را به‌روز کنند.

با اضافه کردن مدارک تحصیلی، مهارت‌های جدید و تجربه‌های کاری بیشتر، امتیاز خود را بالا ببرند. در اینصورت شانس آن‌ها برای قبولی در دوره‌های بعد بیشتر خواهد شد.

برنامه نامزدی استانی (PNP):

برنامه نامزدی استانی در کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا، با روش اکسپرس اینتری تفاوت‌هایی دارند. برنامه نامزدی استانی به‌صورت مستقیم به‌وسیله استان‌ها و نواحی کانادا بررسی شده و‌هرکدام معیارها وشرایط به‌خصوص خود ‌را دارند.

دسته‌بندی برنامه‌های نامزدی استانی

به‌طور کلی تمام برنامه‌های نامزدی استانی به چهار دسته شامل نیروی کار ماهر، سرمایه‌گذاران، خانواده و دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های کانادا دسته‌بندی می‌شوند.

شرایط شرکت در برنامه نامزدی استانی

افرادی که در‌ این تقسیم‌بندی قرار بگیرند امکان شرکت در‌ برنامه‌ نامزدی استانی و گرفتن اقامت دائم از طریق کوتاه ترین راه مهاجرت‌ به کانادا را دارند.

هم‌اکنون مورد استفاده ترین مورد از‌ برنامه نامزدی استانی، نیروی کار ماهر است. افرادی‌ که دارای سابقه‌ی کارحرفه‌ای، تحصیلات مناسب و مهارت زبانی باشند، امکان این را دارند که از طریق استان منتخب برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند.

مهاجرت به روش برنامه‌ استانی

برنامه‌ نامزدی استانی کانادا یکی از بهترین و دلپذیرترین شیوه‌ها برای رسیدن به کوتاه‌‌ترین راه مهاجرت به کانادا درنظر گرفته شده است.

تقریبا همه‌ استان‌های کانادا یکی از موارد برنامه‌های استانی خود‌ را به اکسپرس اینتری اختصاص داده‌اند.

اقدام از طریق اکسپرس اینتری برای کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا

درصورت تمایل در مرحله اول باید یک پروفایل در برنامه اکسپرس اینتری بوجود آورید. ‌در مراحل بعد کارهای مورد نیاز دراکسپرس اینتری را انجام دهید.

کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از سریع‌ترین و البته گران‌ترین روش‌ها در راستای کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری است.

که در هر ایالت کانادا شرایط مخصوص خود‌ را دارد. کانادا به‌دلیل شریک قدرتمند خود ایالت متحده آمریکا، در زمینه‌ی اقتصادی رشد روز افزونی داشته است.

یکی از دلایل برای محبوب شدن کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، کسب اقامت از این روش است.

راه‌های مختلف سرمایه گذاری

متقاضیان سرمایه‌گذاری از راه‌های مختلف مانند خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و پرداخت سرمایه به بازار این کشور می‌توانند اقدام کنند. اما با وجود روش‌های گوناگون سرمایه گذاری تنها تعدادی از موارد منتهی به اقامت دائم می‌شود.

برای مثال بوجود آوردن یک ‌کسب‌وکار جدید، ارائه‌ی یک گزارش ۱۸ ماهه به‌ دولت و ثابت کردن سود زایی طرح اقتصادی می‌تواند در تقاضای اقامت دائم فرد در‌ کوتاه‌ترین راه مهاجرت به‌ کانادا از این روش موثر باشد.

در مقابل سرمایه گذاری در کشور کانادا از طریق خرید ملک باعث اقامت دائم نمی‌شود. بنابراین قبل از اقدام برای سرمایه گذاری در کانادا، در رابطه با تمام جنبه‌های آن جست‌وجو کنید.

جلوگیری از فساد در کانادا:

یکی دیگر از موارد مهم در راستای سرمایه گذاری و نقاط قوت این موضوع، مربوط به کنترل فساد اداری و مالی در این کشور است.

طبق آمارهای به‌دست آمده کشور کانادا در لیست بهترین کشورهای دنیا در مسئله‌ی جلوگیری و کنترل فساد اداری و اقتصادی قرار دارد. آخرین آمار مربوط به رویداد فساد اداری‌ و مالی در کانادا به سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد.

کوتاه ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری

یکی از کوتاه ترین راه های مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای کاری کانادا است. در این بخش انواع ویزا کاری و شرایط مهاجرت کاری کانادا را بررسی می‌کنیم.

مشاغل مورد نیاز کانادا:

مشاغل فنی مهندسی، پزشکی، تدارکاتی، اداری و حقوق از پر رونق ترین مشاغل کشور کانادا هستند. کشور کانادا سالیانه مشاغل موجود در بازار کار خود را در یک طبقه‌بندی به نام طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا منتشر می‌کند.

شرایط ویزای کانادا:

  • داشتن مهارت و تخصص
  • سن مناسب
  • داشتن سابقه کاری
  • عدم سوء سابقه کیفری
  • سرمایه کافی جهت اقامت کانادا
  • مدرک معتبر زبان انگلیسی

انواع ویزای کاری کشور کانادا:

  • مهاجرت کاری کشور کانادا به روش برنامه فدرال
  • مهاجرت کاری کشور کانادا به روش برنامه استانی
  • اخذ ویزای کاری پس از تحصیل در کشور کانادا
  • کوتاه‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای خود اشتغالی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]