کد: 140104116268416713

اندیکاتور Elliott Wave

کد: 140104116268416713

https://bit.ly/3AlyvcY

، شیراز , (اخبار رسمی): آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید...

اندیکاتور Elliott Wave
اندیکاتور Elliott Wave

اندیکاتور شمارش امواج الیوت

نظریه الگوهای امواج الیوت ادعا می‌کند که رفتار معاملات جمعی به صورت موج در دریا فروکش می‌کند و باعث می‌شود قیمت بازار نیز به همان شیوه حرکت کند. براساس این جزر و مد حرکت‌های قیمتی، الیوت یک ساختار موجی (یا الگو) اساسی متشکل از یک توالی انگیزشی 5 موجی (شماره 1، 2، 3، 4 و 5) و به دنبال آن 3 موج اصلاحی را شناسایی کرد. ترتیب (حروف a ، b و c) در واقع، کاربرد امواج الیوت بسیار پیچیده‌تر از این ترکیب 5-3 است، اما در این مقاله، ما فقط به اصول اولیه اشاره می‌کنیم. امواج انگیزشی در جهت روند بازار حرکت می‌کنند.

اندیکاتور رسم خطوط امواج الیوت

اندیکاتور شمارش امواج الیوت یک شاخص آسان برای شروع تجارت با امواج الیوت است. این شاخص بر اساس مفهوم تجارت امواج الیوت کیفیت معاملات را بهبود می‌بخشد. این شاخص در تمام بازه‌های زمانی از جمله نمودارهای کوتاه مدت و بلندمدت کار می‌کند. بنابراین، این شاخص برای همه معامله‌گران مناسب است، چه شما یک اسکالپر کوتاه مدت باشید یا یک معامله‌گر بلند مدت. موج الیوت بعد از همه چرخه بازار را اندازه‌گیری می‌کند و بنابراین شمارش موج را در همه سطوح بدون توجه به این که به نمودارهای بلند مدت یا نمودارهای کوتاه مدت درون روز نگاه می کنید، خواهید یافت.

اگر واقعاً مشتاق هستید که با این مفهوم تجزیه و تحلیل فنی آشنا شوید، اندیکاتور شمارش امواج الیوت در متاتریدر4 یک ابزار مفید برای شروع کار با معامله موج الیوت است. معامله‌گران می‌توانند از شاخص موج الیوت در کنار سیستم های تجاری فعلی خود استفاده کنند و بنابراین می توانند سیگنال‌های داده شده از این شاخص را به تنهایی معتبر کنند. اگر به تازگی معاملات مبتنی بر موج الیوت را آغاز کرده اید یا در تجارت فارکس کاملاً جدید هستید، این یک عمل خوب است.

دانلود اندیکاتور شمارش امواج الیوت

با دانلود رایگان اندیکاتور امواج الیوت زیر مشاهده می‌کنید که امواج در تایم فریم‌های مختلف اتوماتیک رسم می‌شوند:

لینک دانلود :  اندیکاتور Elliott Wave 

شکل زیر عملکرد اندیکاتور را نشان می‌دهد که سیکل الیوت را تشخیص داده است:

  • آموزش اندیکاتور امواج الیوت به شرح زیر است:
  • در یک روند صعودی، امواج صعودی را امواج ضربه‌ای و موج‌های نزولی را امواج اصلاحی می‌نامند.
  • برعکس، در روند نزولی، موج های کاهشی را امواج ضربه‌ای و موج های رو به بالا را امواج اصلاحی می‌نامند.
  • هر موج ضربه‌ای شامل پنج موج محرک یک بازه زمانی کوچکتر است و هر موج اصلاحی شامل سه موج اصلاحی دیگر است.
  • موج 2 معمولا در نواحی 50% ، 38.2% یا 61.8% از موج 1 اصلاح انجام میدهد. اگر موج 2، موج1 را کامل پوشش دهد دیگر نمی‌توان آن‌ را به عنوان موج 2 شمارش کرد.
  • موج 3 بلند ترین موج الیوت است و معمولا تا 161.8% از موج 1 اصلاح انجام می‌دهد.
  • موج 4 معمولا تا نواحی 14.6% ، 23.6% یا 38.2% از موج 3 اصلاح انجام می‌دهد.
  • طول موج 5 معمولا با موج 1 برابر است.

شما می‌توانید بازار فارکس را با 20% شارژ هدیه اضافی شروع کنید، جهت ثبت نام در بروکر مورد اطمینان ا مارکت کلیک کنید.

این اندیکاتور یک شاخص شمارش موج است که برای پلت فرم معاملاتی MT4 ساخته شده است. بر خلاف شاخص‌های معمولی موج الیوت، این شاخص خطوط را ترسیم نمی‌کند بلکه فقط شمارش امواج را نشان می‌دهد. معامله‌گران برای این که بتوانند از این شاخص به طور درست استفاده کنند، باید نحوه شمارش امواج الیوت و  چرخه‌های مختلف بازار و نامگذاری مورد استفاده را درک کنند. با توجه به این که اندیکاتور الیوت برای متاتریدر 4 یک شاخص خودکار است، معامله‌گران باید از برخی اختیارات استفاده کنند. شمارش امواج نیاز به کمی روش پیشرفته تجزیه و تحلیل و دانش در مورد بازارها دارد.

اسکنر موج الیوت

شکی نیست که نظریه موج الیوت در بین معامله گران بسیار محبوب است. بسیاری سعی می کنند این روش تجارت در بازارها را دنبال کنند اما موفق نمی شوند. برخلاف معات با شاخص‌های معمولی که سیگنال‌ها بر اساس الگوهای خرید و فروش گرفته می شوند، با موج الیوت داستان متفاوتی است.

 حالت ایده آل، هنگامی که با امواج الیوت معامله می‌کنید، یک معامله‌گر با تجربه نیازی به ابزار یا نشانگر ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از معامله گران موج الیوت سعی می‌کنند به دنبال اسکنرهای موج الیوت رایگان باشند. اسکنر موج الیوت رایگان اساساً یک اسکنر است که در بازار سیگنال‌های احتمالی را جستجو می‌کند.

همان طور که قبلاً ذکر شد، موج سوم طولانی‌ترین است و این جایی است که روندها قوی‌ترین هستند. بنابراین تجارت موج سوم موج الیوت می‌تواند بسیار پرسود باشد.

اسکنر موج الیوت رایگان اساساً سعی می‌کند موج سوم را پیش بینی کرده و به معامله‌گر سیگنال دهد. البته، بسیاری از سیگنال های تجاری دیگر مانند اصلاح که پس از اتمام موج سوم یا شروع موج پنجم و آخرین وجود دارد. روش‌های مختلفی برای تجارت وجود دارد. یک اسکنر موج الیوت رایگان اساساً سعی می‌کند کار سخت را برای شما انجام دهد. در این زمینه، شاخص شمارش موج الیوت برای بستر تجاری MT4 سعی می‌کند با شمارش امواج به شما کمک کند. اسکنرهای موج الیوت بسیاری وجود دارد اما اکثر آن ها بسیار گران هستند و بنابراین برای معامله‌گران جدیدی که می‌خواهند در مورد معاملات با امواج الیوت بیاموزند دور از دسترس است و چندان کاربردی ندارد که بتواند در فرآیند معامله به کار آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه