اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104136272817387

انواع سمپاش دستی، باغبانی و زراعی و کاربرد های آن

انواع سمپاش دستی، باغبانی و زراعی و کاربردهای آن

کد: 140104136272817387

https://bit.ly/3Razfrg

، (اخبار رسمی): ابزار سمپاش همانطور که از نامش پیداست به منظور پاشش سموم و ترکیبات شیمیایی خاص به منظوری هدفمند و کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال قرار است ما در این متن به شرح انواع این ابزارها، مزایا و نازل‌های استفاده شده در آنها بپردازیم.

انواع سمپاش دستی، باغبانی و زراعی و کاربرد های آن
انواع سمپاش دستی، باغبانی و زراعی و کاربرد های آن

چنانچه با مبحث زراعت و باغبانی آشنا باشید به این موضوع به خوبی واقف هستید که یکی از مواردی که می‌تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت محصول نهایی اثر بگذارد انجام عملیات آفت‌کشی است چرا که در غیر این صورت ممکن است محصولات موردنظر شما توسط آفات و یا حشرات موذی از بین بروند یا کیفیت آنها افت کند، این موضوع می‌‌تواند بر روی فروش محصولات شما تاثیر گذار باشد و اینجاست که اهمیت انجام این عملیات بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

احتمال دارد این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که آیا دستگاه‌های سمپاش مورد استفاده برای انجام این عملیات با یکدیگر متفاوت هستند یا خیر؟ مزایا و معایب هر یک چیست؟ برای پاسخ به سوالات خود و دریافت آخرین اطلاعات تکمیلی در این حوزه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ضرورت استفاده از سمپاش

سمپاش که با نام تجاری sprayer نامیده می‌شود به منظور از بین بردن آفات، قارچ ها، حشرات و بیماری‌های رایج در بین گیاهان و محصولات زراعی مورد استفاده واقع می‌شود، اما به طور کلی تمامی ابزارهایی که می‌توانند عملیات پاشش سم را اجرا کنند در این گروه جای دارند.

همانطور که مستحضر می‌باشید کشور ما با کم آبی شدید مواجه است و به علت گران بودن مواد نیز روش‌های قدیمی و دستی دیگر به صرفه نیستند پس بهتر است با صرف هزینه کم و خرید یک دستگاه سمپاش در هزینه نهایی صرفه جویی کنید ضمن آنکه با بهره‌گیری از روشهای جدید خطاهای انسانی نیز به حداقل خواهند رسید، انتخاب سمپاش استاندارد حائز اهمیت است چرا که می‌تواند کیفیت کار شما را تا میزان چشمگیری ارتقا دهد.

آشنایی با انواع سمپاش و کاربرد آن‌ها

  • سمپاش‌های دستی
  • سمپاش‌های شارژی
  • سمپاش‌های موتوری: شامل مدل‌های خرطومی، لانس دار، زنبه‌ای و فرغونی می‌شوند.
  • سمپاش‌های پشت تراکتوری: شامل سوار شونده و کشنده هستند.
  • سمپاش‌های پهپادی
  • سمپاش‌های مه پاش گرم و سرد

یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع سمپاش‌ها به شمار می‌رود که دارای باطری هستند که با برق شهری قابل شارژ می‌باشد، چگونگی عملکرد آن نیز بدین صورت است که کاربر سمپاش شارژی را با کمربند خود سمپاش به پشت خود بسته و عملیات پاشش سموم را انجام می‌دهد. این سمپاش ها قادر به سمپاشی تا ارتفاع حدود 6 متر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]