اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104156278018027

مهاجرت از طریق ثبت شعبه (ثبت شرکت در کانادا)

کد: 140104156278018027

https://bit.ly/3alBkAh

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش های مهاجرت تجاری کانادا روش ایجاد شعبه در این کشور است. ایجاد شعبه و یا ثبت شرکت در کانادا نیازمند پیش نیازهایی است که در صورت عبور از آن ها و دارا بودن شرایط مورد نیاز می توانید در کشوری امن و دارای اقتصادی پایدار، کسب و کار خود را گسترش دهید.

مهاجرت از طریق ثبت شعبه (ثبت شرکت در کانادا)
مهاجرت از طریق ثبت شعبه

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا (Intra Company Transferee) تأسیس شعبه جدید در کانادا، مناسب افرادی که از ثبت شعبه جدید شرکت در کانادا برای مدیران ارشد اجازه کار دریافت کنند.

مهاجرت تجاری کانادا از طریق ایجاد شعبه تجاری

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری در کشور مبدا باشید در پی داشتن برخی شرایط می‌توانید اقدام به افتتاح و ثبت شرکت و یا شعبه جدید در کانادا کنید.

برخی از این شرایط: شامل پرداخت مالیات و سابقه مدیریت (حداقل ۲ سال) برای آن کسب و کار است.

فرد متقاضی این پروگرام باید یک تعهد نامه مبنی بر اینکه یک شرکت فعال کانادایی احداث‌ می‌کند، در یک آدرس و‌ مکان مشخص شده، مدت زمان دقیق آنرا تعیین می کند، را به امضا برساند.

همچنین باید دولت کانادا را متقاعد کند که تعهدات خود را حداکثر در مدت زمان ۳ سال انجام  خواهد داد و در صورتی که در این مدت تخلف کند این ویزا باطل می‌شود.

البته که سابقه رد شدن بیمه از ایران نیز مورد قبول اداره مهاجرت کاناداست و بر خلاف عقیده برخی، همین سابقه بیمه جزو شرایط بسیار ضروری ثبت شرکت در کانادا محسوب می شود.

البته شرایط با توجه به استانی که شما قصد ایجاد شعبه در آن را دارید نیز متفاوت است و برخی استان ها شرایط بسیار دشواری در این زمینه دارند.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای شروع پرونده

برای شروع ثبت شرکت در کانادا،علاوه بر شرایط مورد نیازی که بالاتر ذکر شد شخص متقاضی به برخی اسناد و مدارک هم نیازمند است. این مدارک شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اطلاعاتی در مورد شرکت اصلی، مانند آدرس آن در خارج از کشور
  • نام شرکت اصلی می بایست در تمام اسناد صادر شده توسط شعبه کانادا ذکر شود
  • شماره ثبت نام که توسط مقامات کانادایی به شعبه اختصاص داده می شود
  • آدرس ثبت شده شعبه کانادا در یکی از استان های کانادا

تاسیس شعبه و نمایندگی در کانادا

کشور کانادا دارای ۱۰ استان (ایالت) است که عبارتند از: آلبرتا، اونتاریو، بریتیش کلمبیا، کبک، نیوفاندلند، نوواسکوشیا، مانیتوبا، جزیره پرینس ادوارد، نیوبرانزویک و ساسکاچوان.

دو شهر مهم این کشور یعنی شهرهای اوتاوا (پایتخت کانادا) و تورنتو در ایالت انتاریو قرار دارند.

شرکت های خارجی برای گسترش فعالیت های خود در کشورهای دیگر انتخاب های مختلفی دارند و اغلب به صورت شرکت های تابعه و یا دفاتر نمایندگی وابسته به شعبه اصلی، کار خود را شروع می کنند.

بر اساس قوانین کشور کانادا، شعبه، یک بخش توسعه یافته از یک شرکت خارجی است، در حالی که شرکت تابعه یک شرکت مستقل باشد. ثبت شعبه در واقع روشی مناسب برای شرکت هایی است که تمایل به گسترش و پیشرفت دارند که شامل مزایا و معایبی نیز می شود.

اما در مجموع باید گفت بدون توجه به امکان دریافت اقامت دائم کانادا از همین طریق، بعلت شرایط اقتصادی پایدار و در حال پیشرفت این کشور، در نهایت منجر به توسعه و موفقیت بیشتر کسب و کار متقاضیان می شود. شعبه ای که کارش منوط به بررسی وضعیت بازار و هموار کردن راه برای شرکا و مشتریان در بازار باشد، دفتر نمایندگی نامیده می شود .

مزایای تاسیس شعبه و ثبت شرکت در کانادا

مسئولیت های محدود، فرصت های برنامه ریزی عالی و مزیت های مالیاتی تنها برخی از دلایلی هستند که بسیاری از افراد را به سوی راه اندازی یک کسب و کار در کانادا ترغیب می کنند.

اما همان طور که گفته شد علاوه بر مزیت های فوق، هزینه های تاسیس شعبه و یا نمایندگی در کانادا پایین نخواهد بود.

تاسیس شعبه برای بیزینس در کانادا و مزایای آن

شرکت های خارجی که فعالیت خود را در کشورهای دیگر گسترش می دهند، گزینه های متعددی را در اختیار دارند. در میان آن ها معمولا شرکت های تابعه و دفاتر شعبه توجه بیش تری را به خود جلب می کنند. این ساختارها در کانادا نیز موجود است و شرکت های مادر معمولا فرم تجارت را بسته به نوع مالیات و استقلال شرکت ها تعیین می کنند. طبق قوانین کانادا، یک شعبه از بیزینس دفتری است برای گسترش یک شرکت خارجی در حالی که شرکت تابعه نیز یک شرکت مستقل است.

مشخصات اصلی شعبه یک بیزینس در کانادا

دفتر شعبه را می توان به عنوان گسترش یک شرکت داخلی یا خارجی قلمداد کرد. این شرکت ها را می توان به عنوان شرکت ماهواره ای نیز معرفی کرد چراکه به طور کلی وابسته به شرکت مادر هستند. برخی از مهم ترین ویژگی های شعبه یک بیزینس در کانادا عبارتند از:

  • لازم است تا فعالیت های مشابه با شرکت مادر در کشور کانادا را انجام دهد در حالی که باید مجوزهای لازم را از مقامات کانادایی دریافت کند
  • شخصیت حقوقی شعبه در کانادا جدا از شرکت مادر نیست
  • مالیات در شعبه ها تنها از همان شعبه دریافت می شود و ارتباطی با درآمد شرکت مادر ندارد
  • نام شعبه باید همان نام شرکت اصلی باشد و یک نماینده قانونی در کانادا باید در این پست گماشته شود
  • شرایط ثبت شعبه در کانادا بسیار ساده تر است.

چگونگی ثبت شعبه بیزینس در کانادا

یک شرکت خارجی که قصد دارد بیزینسی را در کشور کانادا از طریق افتتاح یک شعبه ایجاد کند، باید ساختار کلی بیزینس خود را در نهادهای تعیین شده محلی و استانی به ثبت برساند. در صورتی که تمایل بر ایجاد شعبه در چندین استان کانادا باشد، تمامی مدارک باید در تمامی استان های کانادا به ثبت برسد. اسناد زیر باید در هنگام ایجاد شعبه به مقامات محلی در کانادا تحویل داده شود:

  • اطلاعات مربوط به شرکت مادر به همراه گواهی ثبت آن
  • اسناد دفتر شعبه ای که در کانادا تاسیس خواهد شد
  • اعلامیه ای با نام مدیران شعب و دبیر برگزاری جلسه
  • اطلاعات مربوط به نمایندگان محلی شرکت مادر در دفتر شعبه
  • شرکت مادر باید نمایندگان را برای انجام مراحل ثبت شعبه در کانادا منصوب کند.

مزایای تاسیس شعبه در کانادا

هر شکل از بیزینس مزایا و معایب خاص خود را دارد و تصمیم به در اختیار داشتن اولین شعبه یا شعب بیشتر به تفکرات و فعالیت های شرکت مادر بستگی دارد. زیرا شعبه های بیزینس رایج ترین نوع فعالیت تجاری برای شهروندان خارجی است. افتتاح شعبه برای یک تجارت مزایای بسیاری را به همراه دارد که برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یکی از مزایای مهم افتتاح شعبه در کانادا و به طور کلی این است که دفاتر تاسیس شده به طور کامل تحت کنترل دفتر مرکزی یا شرکت مادر هستند. این بدان معناست که شرکت مادر به طور کامل فعالیت های شرکت را بررسی کرده و بر آن نظارت دارد. در فرآیند تصمیم گیری نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. به زبان ساده تر باید چنین گفت که کنترل کامل شرکت مادر بر شعبه یکی از ویژگی ها اصلی آن است.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ ایجاد دفتر شعبه آن است که شما می توانید جمعی از استعدادهای جهانی را در اختیار داشته باشید. برای هر شرکتی در اختیار داشتن تیمی از افراد با استعداد در یک موقعیت جغرافیایی جدید یکی از بهترین اقدامات برای پیشی گرفتن از رقبا در تقریبا همه زمینه ها است. چه بخواهید با فیریلنسرهای با تجربه و همه کاره باشید و چه کارگران تمام وقت کانادایی، بهترین راه این است که اطمینان حاصل کنید که شعبه ای که در کانادا افتتاح می کنید، محلی برای جذب بهترین استعدادها است تا بتوانید بازار خود را تقویت کنید.

تاسیس شعبه در کانادا همچنین می تواند به گسترش شهرت برند شما نیز کمک کند. اگرچه ممکن است این امر بدیهی به نظر برسد اما اکثر مردم به ویژه مشتریان کانادایی به شرکت هایی که نام آن ها را شنیده اند بیش تر اعتماد دارند. تاسیس شعبه در خارج از کشور می تواند سود بسیار عالی را از طریق دیده شدن به شرکت شما وارد کند و از مخاطرات تجارت بکاهد. یک شعبه می تواند به شهرت نام برند شما کمک کند و این اتفاق ضامن ورود سود بیش تر به شرکت شما خواهد بود.

علاوه بر این یک شعبه می تواند خطرات شروع کار در کشور میزبان شما یا یک منطقه جغرافیایی خاص را از طرق زیر کاهش دهد:

  • به شما اجازه خواهد داد تا محصولات خود را در یک بازار جدید به آزمایش بگذارید.
  • به شما اجازه خواهد داد تا تحقیقات گسترده ای در مورد مشتریان هدف خود انجام دهید.

زمانی که از پیمانکاران در این زمینه استفاده می کنید می تواند هزینه های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. زمانی که می خواهید فعالیت تجاری با کانادا داشته باشید، ممکن است فاصله زمانی بین کانادا و کشور شما یک مشکل برای بیزینس شما باشد اما زمانی که از یک شعبه در کانادا استفاده می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که در یک بازه زمانی مناسب و مطابق با ساعات فعالیت در کانادا، شما می توانید تجارت خود را در حال فعالیت داشته باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]