اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216287915593

نقشه راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

نقشه راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ علوم پزشکی

کد: 140104216287915593

https://bit.ly/3aCQD7R

، تهران , (اخبار رسمی): موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد (سراسری، آزاد و وزارت بهداشت)، یعنی ارتقاء به بهترین وضعیت تحصیلی که می‌توانیم به آن برسیم.

نقشه راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ علوم پزشکی
نقشه راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ علوم پزشکی

نقشه راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی مگه داریم ؟
موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد (سراسری، آزاد و وزارت بهداشت)، یعنی ارتقاء به بهترین وضعیت تحصیلی که می‌توانیم به آن برسیم.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، در این متن، مشاور ارشد سنجش امیرکبیر، با توجه به چندین سال تجربه در حوزه موفقیت، نکاتی را برای تسریع موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی آورده است.
همه چیز از یک تصویر آغاز می ‌شود. آنچه در ذهنت تصور می‌کنی، مشخص می ‌سازد که در آینده قله‌ات کجا باشد.
قدم‌هایت را بشمار، ۳ را به انتها نرسانده‌ای، نور موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی، چشم جانت را روشن خواهد ساخت.

۱- بالاترین هدف تحصیل را برای خود در نظر بگیرید:

اکثر اوقات ما می ‌شنویم که سنگ بزرگ علامت نزدن است، باور به این نوع نگاه، موجب می‌گردد تا در مسیر رشد تحصیل تان به آن جایگاهی که حقتان است نرسید.
در موفقیت تحصیلی تان به کم قانع نباشید، اکتفا کردن به حداقل، یعنی تسلیم شرایط شدن. حواسمان باشد که انتظارات و توقعات ما، از چگونگی مدرک تحصیلی ‌مان، دریافتیهای ما را مشخص می‌کند. پس قبولی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در عالی ‌ترین دانشگاه خواستار باشید، آن را هدف قرار دهید و بدانید این چنین جایگاه علمی، حق شماست. هیچگاه و هرگز، به کم قانع نباشید، فقط بگویید دانشگاه درجه ۱ را خواهانم(کارشناسی ارشد دانشگاه تهران ،کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی، بدانید و یقین بدارید که این خود شما هستید که موفقیت در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

۲- امکان موفقیت خود، در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، را افزایش دهید
هر داوطلبی، در کنکورکارشناسی ارشد علوم پزشکی، به همان موفقیتی می ‌رسد که خود را شایسته‌ی آن بداند. پس مکررا به خود گوشزد کنید که تو شایستهی بهترین رتبه در عالیترین دانشگاه هستی به نام رشته، رتبه و نام دانشگاه مورد علاقه ‌تان را بیاورید و اجازه دهید تا ضمیر نا خود آگاهتان، مسیر موفقیت ‌تان را برای شما هموار سازد.
بدانید که قبولی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، حاصل کوششی است که امروز، برای اخذ جایگاه آینده‌ تان انجام می‌ دهید. حواسمان باشد، هیچ‌ گاه موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی، بدست نمی‌آید، چون شما به آن احتیاج داشته ‌اید. موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بدست می‌آید، زیرا شما، آن را با تمرکز، تلاش، صبوری و استمرار در مطالعه و تست زنی، افزایش داده و به دست آورده ‌اید.

۳- دائم در حال یادگیری مطالب درسی و تست زدن باشید:

متاسفانه بسیاری از داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای زمان درس خواندن خود مدت زمان مشخص را تعیین می‌کنند و حتی اگر در طول روز، این میزان مدت زمان از پیش تعیین شده را پر کنند، اما بازهم وقت اضافی در اختیار داشته باشند، دیگر از آن استفاده کرده و معتقدند که مثلا من ۵ ساعت می ‌بایست در می‌خواندم، خب حالا خوانده ‌ام، دیگر چرا باید بیش از این به درس خواندن ادامه دهم، کافیست. نکته دقیقا همین جاست!
داوطلبین موفق در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، کسانی خواهند بود که از ذره ‌ذره‌ ی زمان آزادی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، برای مطالعه دروس و تست زدن مکرر، استفاده کنند. این گروه از داوطلبین موفق، اوقات فراغت، به معنای بیکاری ندارند، آن ها به شکل کاملا متمرکز و سازماندهی شده، در حالیکه وجود انضباط بالایی را در زمان مطالعه دروس، تجربه می‌کنند، از زمان شان برای تکرار، مرور و تست زدن استفاده می‌کنند. آنها به خوبی درک کرده ‌اند که قبولی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با بهترین رتبه و عالی ‌ترین دانشگاه، به شکل تصادفی به دست نمی‌آید، پس با علم به این مسئله، به یادگیری همیشگی و لاینقطع مشغول ‌اند و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه بیش از تمام ظرفیت تان را برای قبول شدن در کنکور به کار گیرید. یعنی شما باید از ۱۱۰ درصد ظرفیت‌ تان برای تحقق رویای تان (قبولی در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی) استفاده کنید. و آگاه باشید که اگر از ۱۰۰% ظرفیت تان بخواهید برای قبولی در کنکور، استفاده کنید، تنها ۸۰ % نتیجه برای شما محقق خواهد شد و آن ۸۰% قطعا نمی‌تواند بهترین رتبه در عالی ‌ترین دانشگاه که حق شماست، برایتان به ارمغان بیاورد.
موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، آسان نیست، اما غیرممکن هم نیست. قبولی در کنکورارشد علوم پزشکی، راهی است که باید آن را با آگاهی پیمود، راهی که با آگاهی طی شود نتیجه ‌اش قطعا موفقیتی محض و البته شیرین و دلچسب خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی و ثبت نام در سایت وزارت بهداشت به آدرس سنجش پی دات آی آر ،جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی و بسته های آموزشی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به وب ‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش