اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256296219216

برای پست بانک از چه پرینترهایی می‌توان استفاده کرد؟

پرینتر مناسب برای پست بانک‌ها

کد: 140104256296219216

https://bit.ly/3uUPUpj

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد خرید پرینتر پست بانک را دارید و نمی دانید چه مدلی را مد نظر داشته باشید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا مناسبترین دستگاه ها را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

پرینتر مناسب برای پست بانک ها
پرینترهای مناسب برای پست بانک

برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها و سایر مدل‌های آن می‌توانید به سایت کارت‌پرداز مراجعه کنید. این شرکت علاوه بر عرضه کالای اورجینال دارای خدمات پس از فروش نیز است.

پست بانک یکی از شرکت‌های مهم وزارت ارتباطات است که کلیه خدمات بانکی را در دفاتر مختلفی که در سطح شهری و روستایی دارد ارائه می‌دهد. برای راه اندازی پست بانک باید بتوان جواز تاسیس آن را دریافت کرد و بعد از آن نسبت به تجهیز دفتر اقدام نمود.  اگر قصد خرید پرینتر پست بانک را دارید و نمی دانید چه مدلی را مد نظر داشته باشید، خواندن این مقاله را ادامه دهید تا مناسبترین دستگاه را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

خدمات پست بانک

از جمله خدماتی که شاهد ارائه آن در پست بانک‌ها هستیم صدور کارت بانکی است که در شبکه شتاب می‌توان برای خرید و پرداخت اینترنتی و دریافت وجه از آن اقدام نمود.

 

پرینتر‌های مورد استفاده در پست بانک کدام‌ها هستند؟

  • پرینتر کارت

از این نوع پرینترها برای چاپ روی کارت پی وی سی استفاده می‌شود. کاربرد کارت‌های پی وی سی به عنوان کارت بانکی و کارت شناسایی شناخته شده است. برای همین منظور از این دستگاه‌ها در پست بانک برای صدور آنی کارت استفاده می‌شود. ویژگی پراهمیت برای پرینترهای مورد استفاده پست بانک این است که حتما قابلیت سازگاری با سیستم بنکو را داشته باشند و بتوانند کارت مگنت چاپ کنند و آن‌ها را کدگذاری نماید.

اغلب چاپگرهای کارتی که در ادامه معرفی میکنیم از محبوب‌ترین چاپگرهای مورد استفاده پست بانک‌ها هستند. آن‌ها علاوه بر کیفیت خوب چاپ و سرعت بالای پرینت، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

  1. پرینتر کارت اولیس Dualys 3 

    این پرینتر کوچک بوده و حمل و نقل آن آسان است. ابعاد آن ۱۹.۲×۳۹.۶×۲۳.۵ سانتی‌متر با وزن تقریبی ۵.۹ کیلوگرم است. مخزن ورودی این پرینتر ۱۰۰ کارت بوده و قابلیت نگهداری ۵۰ عدد کارت با ضخامت ۷۶۰ میکرون را دارد. در ساعت می‌تواند ۱۰۰۰ عدد کارت تک رنگ و ۱۵۰ عدد کارت تمام رنگی را چاپ کند.

  2. چاپگر کارت پوینت من TP9200

    این پرینتر کارت با توجه به انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت چاپ قیمت مناسبی دارد. ابعاد آن ۴۰۳*۱۹۲*۲۰۲ میلیمتر که با توجه به ابعاد کوچک برای هر محیط کاری مناسب است. همچنین کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

  3. چاپگر کارت پوینت من TP9200

    این پرینتر کارت با توجه به انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت چاپ قیمت مناسبی دارد. ابعاد آن ۴۰۳*۱۹۲*۲۰۲ میلیمتر که با توجه به ابعاد کوچک برای هر محیط کاری مناسب است. همچنین کاربری بسیار ساده‌ای دارد. 

  4. چاپگر اولیس پریماسی

    این پرینتر کارت پست بانک دارای قابلیت چاپ دو رو و حتی تک رو است. می‌تواند رمزگذاری نوارهای مغناطیسی، کارت‌های هوشمند تماسی و غیرتماسی را انجام دهد. طول عمر چاپگر کارت ۱ تا ۳ سال بوده و تعداد چاپ کارت در سال را به بیش از ۳۰۰۰۰ می‌توان تخمین زد. 

  5. چاپگر کارت اولیس QB 10

    پرینتر کارت ساخت کشور فرانسه، دارای تکنولوژی چاپ مستقیم است. دارای نرم‌افزار چاپ کارت رایگان بوده و قابلیت چاپ رنگی و تک رنگ را دارد. همچنین این پرینتر قابلیت کدگذاری کارت‌های هوشمند را دارد. یک انتخاب مناسب برای بانک‌ها و پست بانک‌ها است.

  6. چاپگر کارت اولیس PEBBLE4

    طراحی این پرینتر بسیار جذاب است و دارای سرعت بالایی برای چاپ کارت با کیفیت ۳۰۰ DPI در صنعت چاپ است. تکنولوژی چاپ کارت در آن مستقیم بوده، قابلیت کدینگ کارت‌های مغناطیسی، هوشمند تماسی و غیرتماسی را دارد. ظرفیت محفظه ورودی آن ۱۰۰ عدد کارت و محفظه خروجی آن ۵۰ عدد کارت با ضخامت ۷۶۰ میکرون است.

 

  • لیبل پرینتر

این دستگاه در بین بازاریان با نام‌های مختلفی چون بارکد زن، لیبل زن، چاپگر لیبل و… شناخته شده است. دستگاه مخصوصی برای چاپ انواع بارکد روی برچسب است. حتی برای چاپ فیش هم از این دستگاه استفاده می‌شود و در فروشگاه‌ها و پست بانک‌ها کاربرد دارد. مواد مصرفی قابل استفاده در این چاپگر، ریبون لیبل پرینتر و لیبل کاغذی است. که خود ریبون در انواع وکس، رزین، وکس - رزین و سوپر – رزین وجود دارد.

  1. لیبل پرینتر زبرا LP 2844

فناوری چاپ آن به صورت چاپ حرارتی مستقیم (direct thermal) و غیر مستقیم (transfer) است. این دستگاه یک لیبل زن رومیزی محسوب می‌شود و کاغذهایی با حداکثر عرض ۱۰۴ میلی‌متر و طول ۲۷۹ میلی‌متر را با سرعت ۱۰۲ میلی‌متر در ثانیه چاپ می‌کند. این سرعت مطلوب با کیفیت چاپ ۲۰۳dpi  همراه است. در دستگاه چاپ لیبل زبرا مدل ۲۸۴۴ مقدار حافظه رم برابر با ۱۶ مگابایت است. این لیبل زن با کارایی و تعمیر و نگهداری پایین، نیاز به آموزش و هزینه‌های عملیاتی را کاهش داده است و برای چاپ‌های گسترده ایده آل به نظر می‌رسد. با توجه به سرعت قابل قبول این دستگاه، می‌توان از آن در مشاغلی با حجم کاری متوسط و بالا مانند ادارات، داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و … استفاده نمود.

 

  • چاپگر سوزنی

پرینتر سوزنی پست بانک که به اصطلاح به عنوان چاپگر ماتریکسی DMP هم شناخته می‌شوند. برای چاپ متون و کاراکترها با سرعت بالا به کار می‌روند. بیشترین استفاده از این مدل چاپگرها در ادارات و دفاتر بیمه و پست بانک است. این دستگاه‌ها اغلب از ریبون‌های تک رنگ و بصورت سیاه و سفید به کار می‌روند اما قابلیت چاپ رنگی را هم دارند. یکی دیگر از مشخصه‌های این دستگاه علاوه بر سرعت چاپ، امنیت بالایش است که همچنان آن‌ها راعلاوه بر ورود پرینترهای پیشرفته جوهری و لیزری موجود در بازار محبوب نگه داشته است.

  1.  پرینتر سوزنی کامپوپرینت  COMPUPRINT SP40

    این چاپگر به رنگ سفید و در ابعاد ۲۹۵x۲۰۰x۴۰۰ میلی‌متر طراحی و تولید شده است. سایز جم و جور این مدل این امکان را به شما می‌دهد که آن را به راحتی به مکان‌های مختلف منتقل کنید و بر روی میز کار خود قرار دهید. این مدل مختص امور اداری، دفتری و بانکی جهت چاپ فیش‌های بانکی، فرم‌های اداری، فاکتور، لیست صورتحساب مالی و اسناد متنی است. دارای صفحه نمایش (LCD) بوده و مواد مصرفی آن نیز ریبون مشکی SP40 است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان فارسی کردن بصورت سخت افزاری، چاپ چک، بلیط و انواع فرم‌ها و قبوض اشاره کرد.

  2. پرینتر سوزنی اولیوتی  PR2 Plus

    از فناوری چاپ سوزنی ۲۴ سوزنه dot matrix استفاده می‌کند و قادر است ۵۶۰ کاراکتر در ثانیه را به چاپ برساند؛ که سرعت قابل قبولی برای مدیران کسب و کارها خواهد بود. ظرفیت کاغذ ورودی ۵۰ برگ بوده که برای چاپ روی اسناد تک برگه‌ای و چند نسخه‌ای مناسب است. علاوه بر سرعت و کیفیت مناسب دارای سنسورهایی برای شناسایی ضخامت کاغذ و تغذیه اتوماتیک کاغذ است. رزولوشن چاپ در این مدل ۲۴۰×۳۶۰ dpi است و اکثر فونت‌های سیستمی مانند  OCR A-B، ROMAN، Sans Serif،  Italic و Courier را به خوبی به چاپ می‌رساند.

 

برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها و سایر مدل‌های آن می‌توانید به سایت کارت‌پرداز مراجعه نمایید. این شرکت علاوه بر عرضه کالای اورجینال دارای خدمات پس از فروش نیز است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]