اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266298319216

نحوه چاپ کارت شناسایی

چاپ کارت شناسایی چگونه انجام می‌شود؟

کد: 140104266298319216

https://bit.ly/3uTswbQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کارت پرداز یکی از مراکز متخصص در حوزه چاپ کارت PVC به‌ واسطه تجربه‌ای که طی سال‌ها کار به آن رسیده؛ کارت‌های شناسایی پی‌وی‌سی را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت چاپ می‌کند که نوشته‌هایش کمرنگ و پاک نمی‌شوند؛ و در اثر ضربه و تماس با سایر وسایل هیچ آسیبی به کارت نمی‌رسد.

چاپ کارت شناسایی چگونه انجام می‌شود؟
چاپ کارت شناسایی چگونه انجام می‌شود؟

چاپ کارت شناسایی پی وی سی بسیار ساده است و هر کسی با استفاده از دستگاه پرینتر کارت که به چاپگر کارت PVC معروف هستند، می‌تواند اقدام به چاپ کارت شناسایی کند.

کارت شناسایی راهکاری تضمینی جهت کنترل دسترسی و احراز هویت افراد است. در عصر کنونی استفاده از کارت شناسایی به یکی از الزامات برقراری ارتباط و ارائه‌ انواع خدمات تبدیل شده است. به ‌گونه‌ای که اغلب مراکز، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات و حتی نمایشگاه‌ها نیز جهت شناسایی و کنترل پرسنل و کارمندان خود از این کارت استفاده می‌کنند. امروزه چاپ کارت شناسایی باکیفیت به یکی ازدغدغه‌های اصلی هر مجموعه‌ معتبری تبدیل شده است؛ زیرا مهم ترین چیزی است که مجموعه شما را در یک نگاه معرفی می‌کند؛ بنابراین نه تنها برای شناسایی کارکنان بلکه برای بهبود وجهه سازمان نیز اهمیت فراوانی دارد. پس این حق شماست که بدانید چاپ کارت شناسایی چگونه انجام می‌شود؟

کارت شناسایی باید با کیفیت، مقاوم و با دوام باشد تا مدت‌ها بتوان از آن استفاده کرد بدون اینکه صدمه ای ببیند. کارت پی وی سی به دلیل اینکه از جنس پلاستیک است، در برابر خم شدن و سایش مقاومت بالایی دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. این کارت ها با وجود هزینه نسبتا بالایی که نسبت به کارت‌های مقوایی دارند طول عمر و استحکام بالایی هم نسبت به مابقی کارت‌های موجود در بازار دارند. لذا استفاده از کارت‌های PVC که کیفیت و ماندگاری چاپ بالایی دارند برای چاپ کارت شناسایی توصیه می‌شود.

چاپ کارت شناسایی ساده یا هوشمند؟

کارت شناسایی PVC به چند دسته تقسیم‌بندی می‌ شود:

  • چاپ کارت شناسایی PVC ساده : این نوع کارت غیرهوشمند است و صرفا به منظور شناسایی و روئیت کارت به کار می رود. چاپ کارت شناسایی PVC هوشمند: این نوع کارت قابلیت ذخیره سازی اطلاعات قابل خواندن را دارد. نظیر چاپ روی کارت مایفر 1K، کارت مایفر 4K ، کارت دسفایر، کارت مگنت، کارت R/O 125k و…

چاپ کارت شناسایی PVC

چاپ کارت شناسایی پی وی سی بسیار ساده است و هر کسی با هر دستگاه پرینتر کارت که در واقع چاپگر کارت PVC هستند، می‌تواند اقدام به چاپ کارت شناسایی کند. جهت چاپ کارت شناسایی می‌بایست از دستگاه‌های مختص چاپ کارت پی وی سی که از لوازم مصرفی خاصی نظیر ریبون پرینتر برای این منظور استفاده می‌کنند بهره برد. کارت پرینترها در انواع و برندهای مختلفی وجود دارند و هر یک قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و روش‌های چاپ متفاوتی دارند. به صورت کلی باید بدانید که برای چاپ کارت شناسایی روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با کاربرد مد نظر خود از این روش ها استفاده کنید. یکی از روش‌ها چاپ افست و دیگری چاپ دیجیتال است که در ادامه هر یک را بیان خواهیم نمود.

  • چاپ افست کارت شناسایی PVC چاپ دیجیتال کارت شناسایی PVC

نکاتی در مورد طراحی کارت شناسایی PVC

توجه داشته باشید که طراحی کارت‌های شناسایی از لحاظ گرافیکی تاثیر بسیار زیادی بر روی چاپ کارت شناسایی می‌گذارد. در صورتی که خودتان نمی‌توانید به خوبی این کارت‌ها را طراحی کنید توصیه ما به شما این است که برای این کار از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید کارت‌های شناسایی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید و تمامی موارد مورد نیاز را در آن پیاده سازی کنید. در این بخش نکات طراحی کارت شناسایی برای چاپ روی کارت PVC بیان شده است.

  • طراحی کارت باید در نرم‌ افزارهای حرفه‌ای نظیر کورل و فتوشاپ انجام گیرد. فونت‌ها و سایزهایی که برای درج اطلاعات روی کارت انتخاب می‌شود، واضح و خوانا باشد. از عکس پرسنلی واضح و باکیفیت برای کارت استفاده شود که قابل شناسایی باشد. اندازه استاندارد طرح کارت پی‌وی‌سی 57*89 میلی‌متر است. باید مد رنگی RGB باشد و رزولوشن روی dpi۳۰۰ تنظیم شود. هنگام طراحی از هر طرف کارت ۴میلی‌متر فاصله در نظر گرفته شود زیرا در برش و پانچ حذف می‌شود؛ بنابراین بهتر است در این فاصله لوگو و یا نوشته‌ای قرار نگیرد. باید از طرح نهایی یک خروجی به صورت لایه باز و یا با فرمت png تهیه شود.

نکته دیگری که درباره چاپ این کارت ها وجود دارد این است که مجموعه‌های بسیار زیادی هستند که در حال حاضر در زمینه چاپ کارت شناسایی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. شرکت کارت پرداز یکی از مراکز متخصص در حوزه چاپ کارت PVC به‌ واسطه تجربه‌ای که طی سال‌ها کار به آن رسیده؛ کارت‌های شناسایی پی‌وی‌سی چاپ می‌کند که نوشته‌هایش کمرنگ و پاک نمی‌شوند؛ و در اثر ضربه و تماس با سایر وسایل هیچ آسیبی به کارت نمی‌رسد. حتی اگر با ناخن یا شیء تیز دیگری روی نوشته‌های کارت‌های چاپی این مجموعه را بخراشید چاپ آن از بین نمی‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]