اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286302419216

معرفی انواع کارت پی وی سی

آشنایی با انواع کارت PVC

کد: 140104286302419216

https://bit.ly/3zgVOUq

، تهران , (اخبار رسمی): کارت PVC که هیچ طرح و چاپی ندارد در رنگ‌های مختلف ارائه شود و در مصارف گوناگون به کار می‌رود. با داشتن کارت خام پی وی سی می‌توان طرح و متن دلخواه خود را روی کارت چاپ کرد. کارت خام در انواع ساده و هوشمند با ضخامت‌‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون وجود دارد که می‌توان از آن برای چاپ انواع کارت استفاده کرد.

آشنایی با انواع کارت PVC
انواع کارت خام pvc

به طور کلی کارت‌‌های پی وی سی خام به سه دسته ساده، مایفر و مگنت تقسیم بندی می‌گردند، که هر کدام از کارت‌ های pvc کارایی مخصوص به خود را دارد.

کارت PVC نوعی کارت پلاستیکی تولید شده از ماده ای به نام پلی ونییل کلراید (polyviny chloride) است که از چندین لایه به هم فشرده ساخته شده است.

کارت‌های pvc دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند به نحوی که به هیچ وجه با کاغذ و کارت‌های مقوایی قابل قیاس نیستند. این کارت‌ها قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند و به هیچ وجه نمی‌شکنند علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی که دارند، کیفیت چاپ در این نوع کارت نیز بسیار زیاد است. کارت pvc خام در رنگ‌های مختلف و متنوعی از جمله سفید، نقره ایی، طلایی، قرمز، مشکی … و به صورت مات و متالیک موجود هستند. این کارت‌ها فارغ از نوع با ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ و ضخامت‌های مختلف ۷۶۰ میکرون و ۵۰۰ میکرون و ۳۰۰ میکرون تولید می‌شوند که هیچ گونه طرحی روی آنها وجود ندارد. کارت خام پی وی سی دارای استاندارد CR80 بوده که برای چاپ بسیار ایده آل است. از کارت‌های خام به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارت خام pvc به شما این امکان را می‌دهد که پس از طراحی کارت، طرح یا متن خود را با هر زمینه رنگی در پشت و روی آن چاپ کنید. قابلیت فوق العاده ای که این دسته از کارت‌ها را از سایر کارت‌ها مجزا کرده قابلیت هوشمند سازی آن هاست که در لایه‌های داخلی و میانی خود یک چیپ حافظه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات دارند که در انواع مختلفی دسته بندی می‌گردد و می‌تواند موجب تفاوت کارت‌های پی وی سی با یکدیگر گردد.

 

انوع کارت pvc خام

به طور کلی کارت‌های پی وی سی خام به سه دسته ساده، مایفر و مگنت تقسیم بندی می‌گردند، که هر کدام از کارت‌های pvc کارایی مخصوص به خود را دارد.

  • کارت pvc خام ساده

کارت خام pvc ساده فاقد نوار مغناطیسی، چیپ یا حافظه‌ای است و به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و صرفاً جهت شناسایی دیداری و چاپ کارت شناسایی یا کارت ویزیت از آنها استفاده می‌شود. کارت پی وی سی خام ساده به شما این امکان را می‌دهد که طرح، متن و بارکدهای مورد نظرتان را با هر زمینه رنگی چاپ کنید. با داشتن کارت خام سفید محدودیتی در طراحی نخواهید داشت. از ساده‌ترین طرح‌ها و متن‌ها تا پیچیده ترینشان می‌توانند روی آن چاپ شوند. کارت‌های خام پی وی سی در رنگ بندی‌های مختلف و ضخامت‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون وجود دارند که بسته به نوع استفاده و برحسب نیاز می‌توان هر یک را به کار گرفت. کارت‌های خام معمولاً به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند و دو طرف آنها دارای لمینیت است و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند.

 

  • کارت مایفر خام

کارت مایفر Mifare، نوعی کارت پی وی سی PVC هوشمند یا دارای حافظه است که به صورت غیر تماسی و از طریق امواج رادیویی با دستگاه کارتخوان ارتباط برقرار می‌کند. این نوع از کارت‌های هوشمند به یک تراشه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات و یک آنتن داخلی با قابلیت خواندن و نوشتن داده‌ها تجهیز شده‌اند. کارت مایفر نیز مانند دیگر کارت‌های پی وی سی به صورت خام به فروش می‌رسد. کارت خام مایفر که از نظر میزان ظرفیت حافظه در دو نوع 1K و 4K در بازار یافت می‌شود کاربردهای بسیاری دارد. کارت مایفر خام در بسیاری از سیستم‌ها کاربرد دارد و در فرکانس ۱۳.۵۶ مگاهرتز کار می‌کند. از عمده استفاده این نوع کارت خام پی وی سی می‌توان به چاپ کارت حضور غیاب، چاپ کارت مترو، چاپ کارت تردد، چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت پرسنلی هوشمند و … اشاره نمود. قیمت کارت خام مایفر به عواملی گوناگونی بستگی دارد و بر اساس کشور سازنده، تیراژ، میزان ظرفیت حافظه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد.

 

  • کارت مگنت خام

‌کارت مگنت خام یا مغناطیسی از دیگر انواع کارت‌های pvc هوشمند است که یک نوار مغناطیسی روی کارت دارد و حاوی چند لایه اطلاعات است. این دسته از کارت‌های PVC از نوع تماسی هستند و اطلاعات روی نوار مغناطیسی آنها کدگذاری شده و توسط ریدر مگنت شناسایی می‌شود. کارت‌های مغناطیسی در دو مدل HiCo و LoCo موجود هستند که از نظر حافظه یکسان بوده و تفاوت اصلی آنها توانایی نگهداری از اطلاعات داخل نوار مگنت است. کارت‌های مگنت خام در ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ میلی متر، ضخامت ۷۶۰ میکرون و رنگ‌های سفید، طلایی (مات، متالیک) و نقره‌ای (مات، متالیک) در بازار موجود هستند. بسته به نیاز می‌توان هر یک از انواع کارت‌های خام مگنت را مورد استفاده قرار داد. برای مثال کارت مگنت خام هایکو برای چاپ کارت‌های بانکی، کارت اعتباری، کارت باشگاه مشتریان کاربرد دارد و کارت مغناطیسی لوکو نیز برای چاپ کارت‌هایی مثل کارت هدیه، کارت تخفیف و کارت گارانتی که برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند کاربرد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی