اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105056320616401

اعلام نتایج کنکور سراسری و آزاد

اعلام نتایج کنکور

کد: 140105056320616401

https://bit.ly/3PJWure

، (اخبار رسمی): پس از برگزاری کنکور سراسری، اعلام نتایج کنکور سراسری در قالب 3 کارنامه اعلام نتیجه (اعلام نتیجه اولیه، اعلام نتایج نهایی، کارنامه نهایی)، منتشر می شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده تراز و رتبه ی خود می توانند در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته نمایند.

پس از برگزاری کنکور سراسری، اعلام نتایج کنکور سراسری در قالب 3 کارنامه اعلام نتیجه (اعلام نتیجه اولیه، اعلام نتایج نهایی، کارنامه نهایی)، منتشر می شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده تراز و رتبه ی خود می توانند در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته نمایند و سپس نتایج نهایی یا نتیجه اعلام رشته اعلام می گردد و مشخص می شود هر داوطلب در کدام یک از رشته محل های انتخابی خود، پذیرفته شده است.

شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر از آخرین اخبار ثبت نام کنکور سراسری و آزاد و اعلام نتایج کنکور مطلع گردید. همچنین برای دریافت مشاوره کنکوری و نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری می توانید بر روی لینک مشاوره تلفنی تحصیلی کلیک نمایید.

داوطلبان در صورت بروز هر نوع سوال می توانند سوالات خود را در بخش دیدگاه ها درج نمایند و منتظر پاسخ کارشناسان مشاوران برتر بمانند. همچنین از مطالعه راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری برای رزرو انتخاب رشته می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید.

منبع: اعلام نتایج کنکور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش