اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105196343719393

مقایسه خرید لوازم خانگی از بانه یا پیرانشهر و خرید هوشمندانه از بازارچه‌های مرزی

خرید لوازم خانگی از بانه بهتر است یا پیرانشهر

کد: 140105196343719393

https://bit.ly/3Accb5l

، (اخبار رسمی): مقایسه خرید لوازم خانگی از بانه و پیرانشهر و نکات لازم برای خرید هوشمندانه از بازارچه‌های مرزی

خرید لوازم خانگی از بانه بهتر است یا پیرانشهر
خرید لوازم خانگی از بانه بهتر است یا پیرانشهر

خرید لوازم‌خانگی از شهرهای مرزی یکی از بهترین روش‌های انتخاب با صرفه اقتصادی و تهیه کالاهای اورجینال است. به‌هرحال بازارهای مرزی همیشه شرایط خاص و ویژه‌ای دارند که در بحث خرید از این مناطق، می‌توانید یک‌قدم از همه جلو باشید.

پیرانشهر و بانه هر دو جز شهرهای مرزی محبوب و معروفی هستند که به‌عنوان قطب‌های اصلی واردات کشور شناخته می‌شوند. یکی از عمده‌ترین محصولاتی که از طریق این دو بازار وارد می‌شود لوازم‌خانگی و برقی خواهد بود. از خردکن، جاروبرقی، میکسر و انواع ماشین لباسشویی گرفته تا تلویزیون، تجهیزات برقی دیجیتال و... درصورتی‌که قصد خرید لوازم برقی از این شهرها را دارید باید به شما نکاتی در این مورد شرح دهیم. البته پیش از آن بهتر است که به‌صورت اختصار با هرکدام از این شهرها آشنا شویم.

بازارچه‌های مرزی پیرانشهر پیرانشهر یکی از شهرهای مرزی در استان آذربایجان غربی است که دارای مرز با کشور عراق است. محصولات زیادی از این بازار راهی کشور می‌شود و البته خرید از آن نیز قواعد خاص خود را دارد. معمولاً اگر بخواهید به‌صورت مستقیم از این شهرها خرید کنید. به‌هرحال کار سختی دارید. ناآشنا بودن با بازار یک منطقه مرزی موضوعی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در مقابل فراموش نکنید که به‌هرحال محصولات چینی در تمامی بازارهای دنیا در دسترس هستند که برخی از آن‌ها کیفیت لازم را ندارند.

بازارچه‌های مرزی بانه

در حال حاضر بانه یکی از غربی‌ترین شهرها واقع در استان زیبای کردستان است که در دامنه کوه آربابا واقع گردیده و یک اقلیم خاص، سرد و منحصربه‌فرد دارد. هرساله میلیون‌ها تاجر از طریق مرزهای منتهی به بانه اجناس زیادی را وارد بازار ایران می‌کنند و البته از همین مرز صادرات به کشورهای آسیایی نیز انجام می‌شود.یک نکته جالب در مورد محصولاتی که در بازار مرزی بانه عرضه می‌شود این است که حتی محصولات مرزهای پیرانشهر و سقز نیز از این طریق تأمین می‌شود و می‌توان گفت که بانه در حال حاضر شاه راه خرید انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم‌خانگی است. در نتیجه حتی اگر قصد خرید اینترنتی لوازم‌خانگی از مرز را دارید یا خودتان این کار را انجام می‌دهید و مستقیم به شهرها مراجعه می‌کنید، بازار بانه بهترین گزینه است.

کالاهای ضروری و حیاتی که در یک زندگی معمولی استفاده می‌شوند بیشتر در این بازار در دسترس بوده و از طرفی حتی ما بارها در مورد خرید لوازم الکترونیکی مانند LED و... در این شهر از اطرافیان خود شنیده‌ایم. اما در طول چند سال اخیر خرید از شهرهای مرزی هم کار بسیار سختی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

اول این که باید به این موضوع دقت کنید مرجع اصلی تأمین کالاها کجاست. بسیاری از این فروشندگان خود حتی دقیقاً نمی‌دانند که در حال عرضه کالای اورجینال هستند یا خیر. برخی کالاها هم تکلیفشان مشخص نیست. مثلاً ممکن است محصولات شرکت بوش با یک تشابه اسمی، تحت یک لیبل ناشناخته عرضه شوند و کیفیت لازم را نداشته باشند.

چرا خرید از شهرهای مرزی؟

یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید از شهرهای مرزی، قیمت فوق‌العاده مناسب است. شرکت‌های بزرگ و معتبر همواره محصولات خود را در تمامی بازارهای عراق و کشورهایی مانند ترکیه بدون هزینه‌های اضافه و ... عرضه می‌کنند. ما هم به‌زعم وجود تحریم‌ها باید از یک روش میان‌بر برای خرید این محصولات استفاده کنیم. دلیل مهم دوم این است که این شرکت‌ها در حال حاضر در بازار ایران فعالیتی ندارند و امکان خرید محصولات شرکت‌های بزرگ و معتبر در حال حاضر وجود ندارد. در نتیجه می‌توان از روش خرید لوازم‌خانگی از مرز استفاده کنیم.

چگونه از بازار بانه و پیرانشهر (هوشمندانه) خرید کنیم؟

احتمالاً در مورد خرید از این دو شهر برای شما تفاوتی ندارد که کدام شهر در نهایت تأمین‌کننده لوازم موردنیاز شما خواهد بود و صرفاً این موضوع برایتان مهم است که کالا در درجه اول اصل و از نظر قیمتی نیز ارزان باشد. در این مورد می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر مرز کالا استفاده کنید. در مرز کالا اصالت تمامی کالاها تضمین می‌شود و شما می‌توانید باتوجه‌به مشخصات هر محصول، حتی در مرد آن از وب‌سایت مرجع برند اطلاعات لازم را دریافت کنید.

فاکتور مهم دیگر که موجب محبوبیت این فروشگاه شده است، امکان خرید آنلاین و پرداخت درب منزل خواهد بود. هر دوی این شهرها جز محبوب‌ترین مقاصد برای خرید انواع محصولات برقی، لوازم‌خانگی، دیجیتال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال وهمچنین برندهایی مانند هنریچ ، سیلورکرست،کرکماز و ... هستند. اما گاهی خرید از این شهرها فرمول‌های پیچیده‌ای دارد که عده زیادی از آن مطلع نیستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]