اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105196344119398

طراحی سایت با تعرفه 1400 !!

کد: 140105196344119398

https://bit.ly/3SDssr4

، (اخبار رسمی): طراحی سایت یک نوع فعالیت خدماتی محسوب می‌شود و هزینه آن بسته به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت است. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید حتماً تا به الان متوجه اهمیت وجود وب‌سایت جهت بقای خود در میان رقبا شده‌اید. با توجه به تورم شدید بازار تعرفه طراحی سایت در سال جدید متفاوت از سال قبل است.

طراحی سایت با تعرفه 1400 !!
طراحی سایت با تعرفه 1400 !!
طراحی سایت با تعرفه 1400 !!
طراحی سایت با تعرفه 1400 !!

اما مجموعه تهران سایت با 19 سال سابقه‌ی درخشان، بعنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت فعال در حوزه طراحی و سئو سایت این نوید را به شما می‌دهد؛ جهت جلب رضایت مشتریان خود تمامی خدمات طراحی سایت را با همان تعرفه های سال 1400 به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

نحوه قیمت گذاری برای طراحی سایت

عوامل متعددی در تعرفه‌های طراحی سایت دخیل هستند و ما در این‌جا به برخی از مهمترین آنان اشاره می‌کنیم:

بررسی رقبا

برخی از مجموعه‌های طراحی سایت برای پایه‌گذاری قیمت طراحی وب‌سایت، در غالب مشتری با رقبای خود تماس برقرار می‌کنند و از تعرفه‌های آنان مطلع می‌شوند. اینگونه فضای رقابتی بر سر قیمت‌ها ایجاد می‌شود.

تورم بازار و شرایط اقتصادی

طراحی وب‌سایت نیز مانند هر فعالیت دیگر در جامه شامل تورم می‌شود. در چند سال اخیر شاهد تورم‌های بالای 40 درصد در هر سال بوده‌ایم که قطعاً بر روند تعرفه‌های طراحی سایت نیز تاثیرگذار بوده است.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت طراحی سایت

1.     انتخاب نوع شرکت

مهمترین فاکتور قیمت‌دهی برای طراحی سایت، شرکتی است که انتخاب می‌کنید. شرکت‌های بزرگ از چندین بخش شامل برنامه‌نویسان، دیزاینرها، تیم سئو، تیم پشتیبانی، تیم آموزش و... تشکیل شده که هر کدام در حوزه‌ی خود متخصص هستند و به نسبت دستمزد بیشتری هم دریافت می‌کنند. مجموعه‌های کوچکتر که با تعداد نفرات کمتری طراحی سایت را انجام می‌دهند دستمزد پائین‌تری هم دریافت می‌کنند.

2.     مکان جغرافیایی شرکت

از دیگر عوامل مهم در قیمت دهی طراحی سایت، مکان قرارگیری شرکت است. مثلاً هزینه‌های طراحی سایت در کلان‌ شهرها و در مناطق بالاتر شهر، بدلیل پرداخت اجاره بهای سنگین‌، بالاتر از سایر نقاط است.

3.     دامنه

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت ، نام دامنه می‌باشد. بطور مثال دامنه‌هایی با پسوند .com .net .ir .org به دلیل کیفیت بالاتر قیمت بیشتری نیز دارد.

4.     هاست

پس از انتخاب نوع دامنه نوبت به خرید هاست می‌رسد. هاست همان فضایی است که تمامی اطلاعات سایت را در خود جای می‌دهد. که پس از مشاوره با شرکت طراحی سایت، بسته به نیازتان می‌توانید هاست مورد نظر را انتخاب کنید.

5.     طراحی و دیزاین منحصر بفرد

اکثر کاربران هنگام ورود به سایت جذب دیزاین و طراحی بصری سایت می‌شوند. اینجاست که طراحی رابط کاربری (UI) مهم جلوه می‌کند و ضروریست از افراد متخصص در این زمینه بهره ببرید. گاهی طراحی چند صفه هزینه‌ای معادل چند میلیون خواهد داشت؛ زیرا فرد طراح می‌بایست شناخت درستی از مخاطبین هدف بدست آورد و متناسب نوع هدف سازمانی با شناخت و دانش رنگ‌ها، تایپوگرافی و.. اقدام به طراحی کند. پس از طرح اولیه سایت نوبت به کدنویسی یا استفاده از همان مدیریت محتوا می‌رسد.

6.     سیستم مدیریت محتوا (CMS)

سیستم مدیریت محتوایی که انتخاب می‌کنید تاثیر مستقیمی بر روی تعرفه طراحی سایت شما خواهد داشت. در سیستم مدیریت محتوا می‌توانید بدون دانش کدنویسی سایتی را طراحی کنید که مقرون بصرفه‌تر از سایر مدل‌هاست. طراحی سایت بر اساس کدنویسی گران‌تر است ولی این موضوع  دلیلی بر تضمین کیفیت آن سایت نیست.

سیستم‌های مدیریت محتوا به دو دسته آماده و تخصصی تقسیم‌بندی می‌شوند. محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا آماده در جهان وردپرس و جوملا است که وردپرس رواج بیشتری دارد. کار با این سیستم آسان و قابل آموزش به فرد خواستار وب‌سایت می‌باشد. با کمک یک برنامه‌نویس این سیستم را می‌توان به نوع اختصاصی ارتقا داد که هزینه آن بیشتر می‌شود.

آموزش

شرکت‌های ارائه دهنه خدمات طراحی سایت حرفه‌ای، زمانی را به آموزش افرادی که کارفرما معرفی می‌کند اختصاص می‌دهند. این آموزش شامل اصول اولیه سایت و کمک به تغییرت در طول زمان جهت بهبود وب‎سایت است.

تامین امنیت و پشتیبانی

امنیت بالا برای یک سایت از ارکان مهم محسوب می‌شود. وب‌سایت با امنیت پائین اطلاعات کاربر را فاش می‌کند و موجب بی اعتمادی به برند شما خواهد شد. اگر چه فاکتور امنیت و پشتیبانی بر تعرفه طراحی سایت تاثیرگذار است؛ اما بسیار مهم هم می‌باشد. پس عاقلانه است که شرکتی را انتخاب کنید که این امکانات را برای مشتریان خود فراهم کند.

سئو سایت

سئو سایت به منزله تبلیغاتی قوی برای برند شما جهت شناساندن آن به افرا بیشتر و جذب هر چه بیشتر کاربران است. شرکت‌هایی که خدمات سئو نیز ارائه می‌دهند می‌توانند آینده درخشان برند شما و افزایش درآمدتان را نیز تضمین کنند. هزینه‌هایی که بایت سئو سایت پرداخت می‌کنید بطور مستقیم و بطرز چشمگیری بر روی افزایش درآمدتان از طریق وب‌سایت تاثیرگذار می‌باشد.

امکانات درخواستی مشتریان

هنگامی که درباره طراحی سایت صحبت می‌شود اکثراً اینگونه فکر می‌کنند که با یک محصول مشخص با یکسری امکانات از پیش تعیین شده روبرو هستند که قیمت مشخصی دارد. در صورتیکه یک وبلاگ کوچک طراحی شده با وردپرس هم یک وب‌سایت تعریف می‌شود و یک سایت فروشگاهی بزرگ با محصولات متنوع و گسترده همچون دیجی کالا نیز یک وب‌سایت محسوب می‌شود.

هر چقدر میزان امکانات درخواستی مشتری بیشتر شود و آپشن‌های دیگری را بخواهد به وب‌سایت اضافه کند، قیمت وب‌سایت طراحی شده افزایش می‌یابد.

تعرفه‌ طراحی سایت چقدر است؟

همانطور که در مقاله به آن اشاره کردیم تعرفه‌های طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.  بطور کلی هزینه طراحی سایت از کمتر از 1 میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متفاوت است. به طور کلی هزینه خدمات طراحی سایتی که در مجموعه تهران سایت ارائه می‌شود از 4 تا 30 میلیون تومان است.

برای بدست آوردن قیمت طراحی سایت ابتدا باید هدف و نوع فعالیت وب‌سایت خود را مشخص کنید. بطور مثال، تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی با هم متفاوت است. طراحی وب‌سایت فروشگاهی کمی بیشتر از سایت شرکتی است. به دلیل امکانات بیشتر این نوع طراحی سایت و گسترده بودن آن است.

در انواع طراحی وب سایت ، طراحی سایت وردپرس بسیار محبوب است و همچنین قیمت بسیار پایین تری نسبت به باقی سیستم ها دارد.

طراحی سایت با تعرفه 1400 در تهران سایت

همانطور که اشاره شد این امکان برای شما عزیزان وجود دارد تا برای دریافت خدمات طراحی سایت با تعرفه‌های سال قبل (بدون افزایش قیمت!) به مجموعه تهران سایت مراجعه فرمائید. مجموعه تهران سایت با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در حوزه طراحی سایت و همچنین رزومه قوی و درخشان آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

از شما همراهان گرامی دعوت می‌شود برای دیدن نمونه کارهای مجموعه به سایت tehransite.com مراجعه فرمائید و یا با شماره 77711200-021 تماس برقرار کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان این حوزه بهره‌مند گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]