اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246355519263

امن ترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید

کد: 140105246355519263

https://bit.ly/3waVXXr

، (اخبار رسمی): با افزایش تورم و مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد جامعه برای کسب درآمد به دنبال راه های جدیدی هستند. به دلیل محبوبیت ارز های دیجیتال گرایش به سرمایه گذاری در این حوزه روز به روز در حال افزایش است. اما یکی از خطرات ارزهای دیجیتال استفاده از ابزارها و پلتفرم های ناامن برای تجارت است.

امن ترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید
امن ترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید

در اینجا سعی شده امن ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را به شما هموطنان معرفی کنیم تا بتوانید از دارایی های خود بهتر محافظت کنید .

با توجه به عدم سرویس دهی صحیح صرافی های خارجی به کشور عزیزمان ایران، ما در اینجا به بررسی صرافی های مجاز و معتبر داخلی پرداخته‌ایم.

خصوصیات امنیتی یک صرافی ارز دیجیتال چیست؟

قبل از معرفی امنترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ابتدا به خصوصیات امنیتی که هر صرافی آنلاین باید داشته باشد اشاره می کنیم تا بعد ببینیم کدام صرافی ها ای نویژگی ها را دارا هستند.

مجوز:

در حال حاضر قوانین مرتبط به صرافی های ارز دیجیتال در مجلس شورای اسلامی در حال تدوین است و هنوز قانون جامعی در این خصوص تصویب نشده. اما مراجع قضایی اعلام کردند فعالیت صحیح این صرافی ها در چهار چوب قوانین مالی و مالیاتی قانونی است. هر صرافی را شما می توانید جداگانه از پلیس فتا استعلام بگیرید. همچنین می‌توانید به نماد اعتماد الکترونیکی آن توجه کنید. 

ذخیره سازی آفلاین دارایی ها:

در کسب و کار هایی مانند بانک و صرافی دارایی مردم باید به صورت ویژه ای مورد حفاظت قرار بگیرد.این به این معناست که تمای اطلاعات مردم نباید به صورت انلاین ذخیره گردد بلکه بایستی بخشی از این اطلاعات در مزرعه سرور آفلاین ( ذخیره سرد اطلاعات ) که به اینترنت متصل نیست نگهداری شود ت ااز هر گونه حمله هکر ها و اتفاقات ناگهانی برای سرور های انلاین در امان بماند.

هر صرافی که این ویژگی را نداشته باشد طبیعاتا امن نیست.

احراز هویت به صورت 2 مرحله ای

اگر صرافی تنها از نام کاربری و رمز ورود برای احراز هویت مشتریان خود استفاده می کند به این معنا می باشد که از نظر استاندارد های امنیتی به هیچ وجه به روز نیست و احتمال هک شدن حساب شما وجود دارد.لذا حتما مطلع شوید که علاوه بر رمز عبور از روش دیگری مانند احراز هویت توسط پیامک یا ... بتوانید بهره مند شوید .

پشتیبانی 7/24

هیچ مدلی از خدمات مالی و بانکی بدون پشتیبانی معنا ندارد.مشتریان باید مطمئن شوند هر لحظه در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند با صرافی تماس بگیرند.وگرنه افراد برای سپردن دارایی هاشان ، اعتماد نمی کنند.پس یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی یک صرافی آنلاین داشتن پشتیبانی قوی و مداوم است.طوریکه به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته مشتریان بتوانند با صرافی ارتباط برقرار کنند .

لیست امن ترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی نوبیتکس:

صرافی نوبیتکس یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می باشد.این صرافی به دلیل قدمت طولانی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به یکی از محبوب ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی بدل شده است.برای بازدید از وب سیات نوبیتکس اینجا کلیک کنید.

صرافی اوکی اکس چنج: این صرافی نیز در کنار نوبیتکس یکی از قدرتمند ترین و در عین حال آسان ترین صرافی از جهت رابط کاربری می باشد که سرویس های مختلفی در حوزه ارز های دیجیتال به ایرانیان ارائه می‌دهد. به غیر از رعیات پروتکل های امنیتی این صرافی از تمامی رمز ارز ها پشتیبانی می کند.

صرافی اکس نوین:

می توان گفت اکس نوین قدیمی ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است.این صرافی با داشتن دو پلتفرم اختصاصی توانسته است حجم بالایی از مشتریان را به خود وفادار نگه دارد .همچنین استاندارد های روز امنیتی تماما توسط این صرافی رعایت می شود.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از صرافی آنلاین اکس نوین به این لینک مراجعه کنید.

صرافی والکس : والکس را دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس کردند. این صرافی نیز یکی از امن ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال  ایرانی می باشد .در صفحه درباره ما وب سایت این صرافی ، به رعایت تمامی استاندارد های امنیتی اشاره شده است.

صرافی ایرانی کارت :

ایراین کارت هم از قدیمی های بازار ارز دیجیتال هستند. این صرافی گرچه به طور تخصصی در بازار رمز ارزها فعالیت نمی‌کند و حوزه های کاری وسیع تری دارد اما یکی از مورد اطمینان ترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

صرافی تبدیل : احتمالا اسم این صرافی هم به گوش شما آشناست. شهرت این صرافی به دلیل انتشار اخبار دست اول و همچنین ابزار های متنوع آن است.

کلام آخر

هموطنان بایستی توجه داشته باشند اگر به تازگی با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شده اید و چنانچه برای اولین بار تصمیم به خرید بیت کوین دارید حتما در انتخاب صرافی خود دقت کنید. تحقیقات خود را درست انجام دهید تا از سرمایه شما به درستی محافظت شود.

بسیاری از صرافی‌ها سیستم امنیتی مناسبی در ایران ندارند لذا پیوسته مورد حمله هکر ها و سارقین اطلاعات قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]