اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105266361319050

استخدام امور اداری

کد: 140105266361319050

https://bit.ly/3R6ZLBp

، (اخبار رسمی): استخدام امور اداری تنها یکی از عناوین شغلی ثبت شده در سامانه ملی کار می باشد و آگهی های ثبت شده در این سامانه توسط کارفرمایان بالغ بر ۱۰هزار عناوین شغلی می باشد.

استخدام امور اداری با بیمه تکمیلی

استخدام امور اداری

استخدام امور اداری، یکی از آگهی‌هایی است که توسط کارجویان در فضای اینرنت جست و جو می‌شود، و به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به معرفی امور اداری و روش‌های آگهی استخدام این شغل بپردازیم.

مدیر امور اداری در واقع به فردی گفته می‌شود که برنامه ریزی، تنظیم قرار ملاقات، و هم چنین پشتیبانی سازمان را بر عهده داشته باشد.

در یک سازمان کوچک مسئول امور اداری ممکن است کلیه وظایف ذکر شده را بر عهده داشته باشد، اما بر عکس این کار یعنی در سازمان های بزرگ مسئول امور اداری وظیفه نظارت بر کارکنان و بخش اداری را داشته باشد.

امور اداری طیف گسترده‌ای از خدمات را مدیریت می‌کند و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را انجام می‌دهد، تا آن سازمان و مجموعه بتواند به صورت موثر و کارا به کار خود ادامه دهد.

همچنین استخدام امور اداری باعث می‌شود تا یک سازمان دارای نظم و انظباط دقیقی باشد و به طور مستقیم در قراردادهای سازمان نظارت دارد.

وی هم‌چنین الگوهای استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های موجود بر سازمان واقف است و تجهیزات اداری و سازمانی را کنترل می‌کند و در صورت نیاز به تجهیزات جدید بهترین و کم مصرف ترین تجهیزات را پیشنهاد می‌دهد.

بخشی از وظایف امور اداری را می‌توان در زمینه کارگزینی و استخدام نیرو اشاره کرد و در صورت صلاحدید وی می توان ترفیع، جابجایی را نیز برای کارکنان در نظر گرفت.

اگر شرکت شما در مناقصه‌ها و مزایده‌های زیادی شرکت می‌کند؛ بدون شک داشتن استخدام امور اداری با تجربه کاری بالا می تواند کمک زیادی به برنده شدن شما در مناقصه‌ها کند.

مدیر امور اداری در ساعات اداری معمول مشغول به کار بوده و عمده وقت کاری خود را در داخل سازمان یا شرکت می‌گذراند.

وظایف یک کارمند امور اداری

صرف نظر از امور اداری وقتی فردی در یک سازمان استخدام می‌شود دارای یک سری وظایف و مسئولیت می باشد که مسئول امور اداری نیز از این قاعده مستثنا نیست.

از مهم ترین مسئولیت های شغل امور اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی اصول تنظیم مستندات استخدام و اخذ تاییدات داخلی تا مرحله استخدام
  • شناسایی اصول صدور حکم براساس ضوابط
  • شناسایی اصول صدور کارت و اوراق شناسایی
  • شناسایی اصول ارسال احکام نیروی انسانی به واحدهای مربوطه
  • شناسایی اصول پیگیری امکانات کاری و رفاهی مستخدم
  • شناسایی اصول ثبت و منظور کردن مستخدم در چارت سازمانی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]