اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146399318491

دریافت جدیدترین لیست قیمت شیر گیوتینی / بورس فروش شیر گیوتینی در تهران

کد: 140106146399318491

https://bit.ly/3D8K2O6

، (اخبار رسمی): شیر گیوتینی یکی از پرکاربردترین شیرها در صنایع مختلف، است. شیر گیوتینی یکی از مدل های شیر کشویی از دسته شیرآلات صنعتی است که در زمان های قدیم برای توزیع آب در زمین های کشاورزی استفاده می شد اما به تدریج با پیشرفت تجهیزات صنعتی این محصول با طراحی و آب بندی بهتر تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت.

دریافت جدیدترین لیست قیمت شیر گیوتینی / بورس فروش شیر گیوتینی در تهران
دریافت جدیدترین لیست قیمت شیر گیوتینی / بورس فروش شیر گیوتینی در تهران

شیر گیوتینی یکی از مهم ترین نوع شیرآلات در صنعت می باشند که کاربرد های بسیار دارند. برای خرید شیر گیوتینی می توانید وارد سایت حلما شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

یکی از پرکاربردترین شیرها در صنایع مختلف، شیر گیوتینی است. آیا تا به حال نام این شیر صنعتی را شنیده‌اید؟ شیر گیوتینی یکی از مدل های شیر کشویی از دسته شیرآلات صنعتی است که در زمان های قدیم برای توزیع آب در زمین های کشاورزی استفاده می شد اما به تدریج با پیشرفت تجهیزات صنعتی این محصول با طراحی و آب بندی بهتر تولید شد و بیشتر مورد استفاده قرار گرفت. . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شیر گیوتینی و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

شیر گیوتینی چیست؟

شیر گیوتینی که به شیر چاقویی نیز معروف است، دریچه ای است که در وسط آن تیغه ای عمودی دارد و به تدریج باز یا بسته می شود. شیرهای گیوتینی بدنه ای از چدن، فولاد و فولاد و تیغه ای از فولاد ضد زنگ دارند. شیر گوتینی اغلب در شرایطی استفاده می شود که مایعات دارای حجم زیادی از مواد جامد محلول هستند. سیالاتی که ویسکوزیته بالایی دارند اغلب بسیار خورنده هستند و این امر می تواند باعث خوردگی و فرسودگی شیرها در اثر تماس با این سیالات شود. در حالی که به دلیل ساختار شیر گیوتینی، این شیر مشکلی برای کار با این نوع سیالات ندارد.

شیر گیوتینی چگونه کار می کند؟

دریچه گیوتینی اغلب به صورت دستی باز و بسته می شود. با این حال، قابلیت عملکرد خودکار نیز وجود دارد. این امکان نیازمند یک فرآیند است. در طی فرآیند اتوماسیون شیر گیوتینی، یک محرک بر روی شیر نصب می شود که امکان باز و بسته شدن خودکار شیر را فراهم می کند. بنابراین به دلیل ایجاد این نوع عملکرد می توان از شیر گیوتینی حتی برای کنترل سیالات جامد یا گل مانند استفاده کرد. به همین دلیل این مدل از شیرآلات اغلب در ابتدای میکسرها استفاده می شود.

ترکیبات شیر ​​گیوتینی چیست؟

شیر گیوتینی از بدنه و دیسک، سیت ، سیت رینگ، ساقه، محرک، پکینگ، اورینگ و مهره تشکیل شده است و این اجزا با توجه به فشار کار، دما و نوع سیال متفاوت هستند. در این مدل از شیرها، بدنه به روش ریخته گری تولید می شود و از فولاد، چدن، استیل و برنز آلومینیوم در مدل های ویفری و لگ ساخته می شود و پس از قالب گیری و ذوب بدنه، عملیات حرارتی، تراشکاری و پرداخت انجام می شود.

کاربرد شیر گیوتینی چیست؟
انواع شیرهای گیوتینی در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • کانال های آب
  • مصارف کشاورزی
  • فاضلاب
  • سد و نیروگاه
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • صنایع شیمیایی
  • کارخانه های فولاد و سیمان
  • کارخانجات مقوا و خمیر کاغذ
  • پتروشیمی و پالایشگاه

انواع شیر گیوتینی چیست؟
قبل از خرید شیر گیوتینی بهتر است با انواع آن آشنا شوید. شیر گیوتینی را می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد که در زیر به هر دسته می پردازیم.

1. انواع شیرهای گیوتینی با توجه به نوع اتصال
شیر گیوتینی با توجه به نوع اتصال به دو نوع ویفر و لگ تقسیم می شود. تفاوت این دو نوع شیر گیوتینی در این است که اولاً ضخامت مدل لگ نسبت ویفر کمی بیشتر است. دوم اینکه تعداد سوراخ های مدل ویفر کمتر از مدل لگ است و در نهایت شکل بدنه مدل لگ با شکل بدنه ویفر متفاوت است.

برای مطالعه ادامه مقاله می توانید وارد سایت حلما شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی