اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146400519558

شینگل چیست و کاربرد و مزایای آن

شینگل چیست؟

کد: 140106146400519558

https://bit.ly/3QhJGI6

، (اخبار رسمی): محصولی جدید از ترکیه است و برای متر کردن سقف‌های شیبدار و زیبا سازی آلاچیق و نما استفاده می شود. این محصول بسیار سبک مقاوم و زیبا است و دارای استاندارد جهانی است.

شینگل چیست؟
شینگل چیست؟
شینگل چیست؟
شینگل چیست؟
شینگل چیست؟
شینگل چیست؟

شینگل جز رایج ترین پوشش سقف های شیروانی و سقف های شیبدار است که در منطق کانادا و همچنین آمریکا بیش تر از ۱۰۰ سال قدمت دارد.

امروزه شینگل از پر طرفدارترین محصولات شیبدار برای ساخت است که در جهان به کار گرفته می‌شود.

شینگل مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند محصولات با کیفیتی را در ایران بسازند و وارد بازار نمایند شینگل های که ترک هستند معمولا داری شناسنامه و ضمانت نامه است.

سقف‌های شیبدار شینگل به دلیل شکل ظاهری زیبا تنوع رنگ فراوان و همچنین تنوع طرح مقاوم و عایق بسیار مناسبی هستند و به علت تغییری که در درون آنها قرار دارد جایگزین بسیار خوبی برای شیروانی های قدیمی است و همچنین مشکلات بسیار کمی در این زمینه برای این سقف به وجود می‌آورد و مصالح شکننده سخت باعث می شود که بار ساختمان سنگین بشود و فضای ناایمن را به وجود آورد.

در مواقع حساس و همچنین رویدادهای طبیعی مثل زلزله های سنگین سقف های سنگین شکننده می‌شوند و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به وجود آورد؛ ولی سقف های شیبدار شینگل بسیار زیبا هستند. سبک نازک و قابل انعطاف هم هستند و تمامی مشکلات را حل می‌کند و به راحتی بر روی صخره ها می توانند سوار شود.

مزایای سقف شیبدار شینگل فرداد البرز

شینگل برای سقف شیبدار که معمولا شیب ۳۰ درصد به بالا را دارد خیلی ایده ال است، در سواری پوشش دیواره های عمودی کاربرد فراوان دارد.

از مزایای این سقف‌ها طرح بندی و رنگ های متنوع آنها است و از مزایای دیگری که این پوشش سقف دارند انعطاف پذیری بالایی آنها است به همین دلیل در طرح های سقف شیبدار می گیرد و به راحتی قابل اجرا هم هست یک سیستم قابل اعتماد در برابر تمامی عوامل خارجی است و در برابر با طوفان زلزله بسیار مقاوم است می‌توان توجهی که بر روی محدود پوشش های سقف شیبدار قرار می‌گیرد.

نصب آن ها راحت است، از مزایای شینگن که نسبت به سایر سقف های شیب دار می توان بیان نمود عبارت هستند از:

  •    وزن کم
  •    نصب آسان

   هر چقدر جرم ساختمان بیشتر باشد تأثیر زلزله در ساختمان کم می شود و در نتیجه صدمات و تلفات ناشی از آن بیش تر می‌شود؛ به همین دلیل برای کم کردن تلفات و خساراتی که هستند زلزله و یا طوفان ها به وجود می آید باید ساختمان بر اساس اصول نامه برای طراحی صحیح ساختمان و همچنین رعایت استاندارد های مهندسی و حد امکان با کم ترین وزن اجرا و تحریک شود.

 استفاده از مصالح عالی باعث قوی سازی می شود و همچنین سازه را سبک می کند و خطرات را کمتر می نماید.

شینگل از جمله مصالحی  است که تمامی مهندسان ساختمان به آن علاقه دارند و برای کم کردن وزن ساختمان را پیشنهاد می‌دهند.

از دیگر مزایای شینگل می‌توان به انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی را نشان کرد در برابر بادهای شدید بسیار مقاوم است و تا بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در برابر بادها می توانند مقاومت نشان بدهد و یکپارچگی بیشتر در رنگ ها دارد.

از جمله مزایای سقف های شیبدار شینگل است و با توجه به فرمولاسیونی که در سقف های شیبدار به وجود می‌آید، یکپارچگی رنگی زیادی دارد و همچنین در اثر نور آفتاب به مرور زمان دچار تغییر رنگ می شود و رنگ آن کاملا ثابت و یکسان است با محیط زیست سازگاری دارد و مواد اولیه آن مثل غیر های معدنی است که هیچ گونه تحقیق برای محیط زیست و همراه نخواهد داشت.

زیبایی ظاهری و تنوع گسترده آن هم توان از دیگر مزایای این محصول برشمرد.

مدت زمان گارانتی ۴ سال تضمین کننده کیفیت بسیار بالای آن است که در سایر پوشش های سقف شیبدار بسیار منحصر به فرد عمل می کند.

شینگل به عنوان پوشش سقف های شیب دار است که برای روز هایی که بسیار باد می زود، بسیار مناسب هستند و کاربرد فراوانی دارد.

در دو دهه قبل از انتخاب به وسیله طراحان در کشور آمریکا طراحی و تولید شد و طولی نکشید که وارد کشور های دیگر و شد و جایگاه ویژه پیدا کرد و توانست خیلی سریع جای خود را به سقف های سنتی و سفالی بدهد تا با همه شرایط آب و هوای سازگار شوند.

سقف های شینگل به صورت لایه لایه هستند به طوری که لایه بالایی برای لایه زیری قرار گرفته است و از نفوذ آب به درون آن ۱۰۰ درصد جلوگیری می کند به همین دلیل استفاده از آن ها برای مناطقی که باران زا هستند، بسیار پیشنهاد می شود.

 وزن پایین آنها باعث کاهش آثار و خطرات ناشی از وقوع زلزله می‌شود.

مواد تشکیل دهنده شینگل مواد تشکیل دهنده شینگل عبارت هستند از: سیلیس و مشتقات نفتی که در لایه لایه ها قرار گرفته اند. به طور کلی این نوع پوشش از طریق از ماده کاربرگ کلاس تشکیل شده است.

با استفاده از دانه های معدنی رنگ های مختلفی به آن می ‌دهد این سقف سه لایه تشکیل شده است و تقویت‌ کننده لایه زیرین ساخته شده است.

الیاف های طبیعی اجرا شده باید آسفالت و فایبرگلاس است.

تولید گرانول و مواد خام آسفالت نیز به این لایه اضافه می شود وظیفه لایه تقویت کننده بالا بردن مقاومت از سقف بازدید از آن در برابر پیچ خوردگی پارگی و جمع شدگی است.

در مرحله آخر لایه تقویت کننده به وسیله آسفالت پوشش داده می شود.

این کار به هدف جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین استفاده می شود از آنجایی که شینگل وزن کمی دارند باید توجه کنید که وزن آن ها به ضخامت شان مرتبط نباشد در زمان خرید حتما به ضخامت و وزن این صفحه ها دقت کنید.

در نهایت یک لایه از جنس گرانول است بر روی آسفالت به وسیله تجهیزات مکانیکی می شود و از آسفالت در برابر پرتو های uv محافظت می کند.

باید توجه کنید که بدون این لایه آسفالت در مدت زمان اندکی کیفیت خود را کاملا از دست می‌دهد و این لایه و خیلی مهم است.

به گزارش سایت شینگل: شینگل یکی از بهترین پوشش برای سقف های شیبدار میباشد که کاربرد بسیار زیادی دارد.

پیمانکاران ساختمان در هنگام محاسبه و بروارد هزینه های اجرای پروژه در کنار کیفیت متریال استفاده شده به دنبال کاهش قیمت نیز هستند و برای پیمانکاران و سازندگان یک پروژه ساختمانی کاهش هزینه و درکنارش افزایش کیفیت متریال یک امتیاز به شدت کلیدی میباشد. پس حتما شینگل فرداد البرز به کار شما می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل