اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166407216118

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در تهران

کد: 140106166407216118

https://bit.ly/3D4qZ7H

، (اخبار رسمی): تعمیر داکت اسپلیت ال جی در تهران با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تنها در مجموعه تهران سرویس آنلاین امکان پذیر است. ارائه 24 ساعته خدمات در تمام طول هفته حتی در روزهای تعطیل مشاوره 02166593368

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در تهران
تعمیر داکت اسپلیت ال جی

یکی از محبوب ترین ابزار تهویه مطبوع داکت اسپلیت است ،داکت اسپلیت با کاهش هزینه خرید و افزایش بازدهی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در میان رقبا سهم عظیمی از خرید را به خود اختصاص داده است.در این میان برند خوش سابقه ال جی با تولید داکت اسپلیت ال جی سهم چشم گیری در بازار خرید ایرانیان را داشته است . داکت اسپلیت را میتوان عصر جدید از کولرهای گازی دانست که با تغییرات ساختاری در نحوه ی عملکرد خود بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.در ادامه با ما همراه شوید ،که در ادامه این مقاله قصد داریم به تعمیر داکت اسپلیت ال جی بپردازیم ، و بروز مشکلات احتمالی در این سیستم تهویه را مورد بررسی قرار دهیم ، تا در صورت بروز مشکل حدالامکان بتوانید در منزل دستگاه خود را عیب یابی کنید.
با ما همراه شوید و سوالات و نظرات خود را در بخش کامنت همین مقاله با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی به چه نحوی انجام می شود؟

داکت اسپلیت ال جی یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار است، که از کارکرد مناسبی برای خنک کردن محیط برخوردار می باشد. اما این سیستم تهویه (HVAC) هم ممکن است مانند سایر سیستم ها به مرور زمان یا استفاده نادرست، عملکرد آن دچار مشکل شود، که در این طور مواقع شما به یک سرویس کار جهت عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت ال جی خود نیاز دارید. موضوعی که در این قسمت از مطلب از اهمیت بالایی برخوردار است، یافتن یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب است.علت این پیشنهاد آن است که این سیستم ها ساختار پیچیده ای دارند که تعمیر و سرویس آنها به تخصص و مهارت بالا نیاز دارد و نباید آن را به دست افراد غیر حرفه ای و بی تجربه سپرد.

خدمات داکت اسپلیت ال جی توسط مجموعه ما شامل موارد زیر می باشد:

  • نصب و راه اندازی داکت اسپلیت LG
  • تعمیر سیستم سرمایشی
  • سرویس اسپلیت های داکت دار ال جی
  • عیب یابی و رفع مشکلات و خرابی های دستگاه
  • شارژ گاز
  • تعویض ترموستات
  • تعویض کمپرسور داکت اسپلیت
  • رفع نشتی

هزینه تعمیر داکت اسپلیت ال جی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان، بعد از کیفیت و درستی کار، قیمت و هزینه تعمیر داکت اسپلیت ال جی می باشد. مشخص کردن هزینه دقیق، بدون بررسی غیر ممکن است، زیرا کارشناسان و متخصصین باید از پروژه مورد نظر بازدید کرده و بررسی های لازم را انجام دهند، تا بتوانند بنا به تشخیص و یکسری عوامل تاثیرگذار، قیمت نهایی را اعلام کنند. عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تعمیر این سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل موارد زیر می باشد:

  • تعداد داکت اسپلیت ها
  • نوع و مدل دستگاه
  • تعمیر یا تعویض قطعه
  • نوع خرابی و سختی کار
  • شارژ گاز سیستم
  • محل نصب اسپلیت های داکت دار
  • مدت زمان تعمیر یا سرویس

شارژ گاز و سرویس داکت اسپیلت ال جی :

با توجه به این که ذرات گرد و غبار به مرور زمان به درون داکت اسپیلت ال جی راه پیدا می‌کنند، بنابراین سرویس دوره‌ای دستگاه و شستشوی پنل های آن ضروری خواهد بود؛ زیرا در صورتی که سرویس داکت اسپیلت ال جی به موقع انجام نشود، داکت اسپیلت از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود و نمی‌تواند برودت محیط مد نظر را به خوبی تأمین نماید.

شارژ داکت اسپیلت ال جی هنگامی که به تازگی آن را خریداری کرده باشید، باید به صورت شارژ گاز کامل صورت بپذیرد؛ اما در صورتی که داکت اسپیلت را مدت­ها است که خریداری کرده­اید و از آن جهت سرمایش منزل یا اداره استفاده می­کنید. باید در بازه‌های زمانی مشخص خدمات شارژ گاز تکمیلی دستگاه را دریافت کنید.

زیرا شارژ گاز داکت اسپیلت ال جی در طول مدت زمان استفاده کاهش پیدا می‌کند و در صورتی که شارژ گاز تکمیلی یا کامل انجام نشود، مخزن داکت اسپیلت سوراخ خواهد شد.

سرویس داکت اسپلیت ال جی

با انجام سرویس داکت اسپلیت به طور دوره ای در طول سال باعث می شود، که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند. سرویس این دستگاه باید هر 6 ماه توسط متخصص داکت اسپلیت انجام شود.

مراحل سرویس داکت اسپلیت ال جی

اگر دارای تجربه کافی هستید می توانید خودتان اقدام به سرویس داکت اسپلیت ال جی نمایید در غیر این صورت بهتر است از یک فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. متخصصان بیتا سرویس با هزینه بسیار کم آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در تهران و کرج می باشند.

شست و شوی داکت اسپلیت

با توجه به این که داکت اسپلیت به صورت مدوام در معرض آلودگی قرار دارد، و به مرور زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار می گیرد. از مهمترین خدمات سرویس انواع داکت اسپلیت تمیز کردن داکت اسپلیت می باشد. با انجام این کار می توانید راندمان و کارایی داکت اسپلیت افزایش دهید، و در مصرف برق صرفه جویی کنید.

شست و شوی فیلتر های داکت اسپلیت

همه ی فیلتر های داکت اسپلیت باید توسط بهترین سرویس کار داکت اسپلیت درآورده شده، و با مواد مخصوص شسته می شوند. بعضی اوقات ممکن است، فیلتر داکت اسپلیت شما فرسوده شده باشد، با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض می گردد.

تست آمپر داکت اسپلیت

زمانی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد، توسط سرویس کار بررسی می شود، و در صورت لزوم باید تعمیر و یا تعویض داشته باشد. متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته می شود. این تست باعث می شود، از خرابی دیگر قطعات جلوگیری شده، و شما مجبور نباشید، هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز داکت اسپلیت

انجام سرویس این دستگاه به صورت دوره ای باعث می شود، تا شما هر 6 ماه یکبار همه ی قطعات را بررسی کنید، و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد، از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به دیگر قطعات پیشگیری کرد.

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت ال جی

کنتاکتور وظیفه ای کنترل جریان برق را برعهده دارد، که در سری های وارداتی بسیار ضعیف می باشد، و تعمیرکاران شرکت بیتا سرویس این قطعه را با نمونه اصلی و قوی تر بر روی دستگاه های شما قرار می دهد، که طول عمر بیشتری دارد. هم چنین ایمنی دستگاه نیز در برابر نوسان برق هم بیشتر می شود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت ال جی

هزینه سرویس با توجه به خدماتی که انجام می شود، متغیر می باشد.

سوالات رایج درباره داکت اسپلیت ال جی:

چرا داکت اسپلیت ال جی خود به خود خاموش می‌شود؟

ممکن است مشکل از برق تغذیه‌ی داکت اسپلیت  باشد، بنابراین لطفا برق ورودی داکت اسپلیت و فیوز مینیاتوری را بررسی کنید. بهتر است از یک برقکار بخواهید که این مورد را بررسی نمایند.

گاهی به دلیل بروز یک مشکل در یکی از قسمت‌های داکت اسپلیت  دستگاه پیغام خطا داده و خاموش می‌شود. اگر فیلترهای هوای داکت اسپلیت نیز خیلی کثیف شده باشد باعث داغ شدن کمپرسور، کندانسور و یونیت داخلی داکت اسپلیت می‌شود؛ در چنین شرایطی داکت اسپلیت خاموش می‌شود و معمولا برای تمامی این موارد دستگاه پیغام خطا نمایش خواهد داد.
برای رفع این خطا و روشن شدن دستگاه ابتدا توری های موجود در دستگاه را بشورید یونیت داخلی و خارجی را به صورت کامل سرویس نمایید در صورت حل نشدن مشکل با تعمیر کار داکت اسپلیت خود تماس حاصل نمایید.

علت نشتی آب از داکت اسپلیت ال جی:

گاهی اوقات از سقف خانه بدلیل نشتی آب داکت اسپلیت ال جی  دچار مشکل میشویم .
معمولا مهمترین دلیل آبریزش داکت اسپلیت میتواند سوختن پمپ داکت اسپلیت شما باشد برای تعویض پمپ درین داکت اسپلیت ال جی  با سرویسکار مجاز داکت اسپلیت تهران سرویس آنلاین تماس میگیریم.
دلیل بعدی برای آبریزی داکت اسپلیت ال جی  میتواند مسدود شدن مسیر تخلیه آب دستگاه داکت اسپلت باشد.

علت صدای غیر طبیعی داکت اسپلیت ال جی چیست؟

داکت اسپلیت تراز نیست :

ساده ترین علت اینکه چرا داکت اسپلیت صدا می‌دهد این است که پنل خارجی را به درستی نصب نکرده‌اید به گونه ای که بر روی خط تراز قرار ندارد و همین امر منجر به صدای جیر جیر داکت اسپلیت خواهد شد.

وجود جسم خارجی در کندانسور:

اگر داکت اسپلیت  شما در حالت طبیعی کار می کند اما ناگهان صدایی از آن می شنوید احتمال دارد که یک جسم خارجی در داخل آن افتاده باشد.

موتور فن دو شفتی:

موتور فن یا موتور فن دو شفتی دارای یاتاقان‌هایی است که معمولاً به صورت همیشگی روغن‌کاری شده است. با این حال در طول سالیان، این روغن کاری ممکن است خارج شود و در نتیجه موتور صدا بدهد.

موتور فن بلوور:

اگر این‌طور نبود ولی همچنان صدا زیاد بود، یاتاقان موتور دمنده (موتور فن بلوور) را بررسی کنید. اگر مشکلی بود، موتور دمنده را عوض کنید.

سایر علت های صدای زیاد داکت اسپلیت را در مقاله ما دنبال کنید

چرا داکت اسپلیت ال جی باد گرم میزند؟

ظرفیت کم داکت اسپلیت :

نکته اول که باید قبل از خرید داکت اسپلیت ال جی به آن توجه داشته باشید ظرفیت داکت اسپلیت است و این که داکت اسپلیت را برای چه متراژی خریداری میکنید.در نظر داشته باشید در بسیاری از تماس های مصرف کنندگان عزیز هنگامی که تعمیرکار به محل اعزام میشود متوجه میشویم که داکت اسپلیت به درستی در حال کار کردن است و مشکل از انتخاب اشتباه مصرف کننده بود است.

کثیف بودن فیلتر هوا داکت اسپلیت ال جی:

یکی از مشکلات رایج در خنک نکردن هوا بوسیله ی داکت اسپلیت کثیفی فیلتر های میباشد.اگر فیلتر کثیف یا دچار گرفتگی گرد و غبار باشد، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شود. این می‌تواند در کار صحیح ترموستات اختلال ایجاد کند. گرد و غبار موجود در فیلترهای داکت اسپلیت عبور هوای خنک و گرم در داخل مجاری را مسدود می‌کند.

تنظیم نادرست ترموستات:

تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن داکت اسپلیت ال جی به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای داکت اسپلیت را بر روی مقادیر متفاوتی در 5 تا 6 درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد داکت اسپلیت را بررسی کنید.

خرابی یا کثیف بودن کندانسور:

کندانسور بخشی از سیستم داکت اسپلیت است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود.

کم بودن گاز داکت اسپلیت ال جی یا کاهش یافتن میزان مبرد:

این که حجم صحیحی از ماده مبرد در داخل کویل های داکت اسپلیت ال جی جریان داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. کم بودن ماده مبرد یا گاز داکت اسپلیت گازی می تواند برای شما دردسر آفرین باشد. یکی از شایع ترین دلایل تولید باد گرم داکت اسپلیت کم شدن مقدار مبرد است.

کیپ شدن و گرفتگی مسیر گاز در لوله ها:

علاوه بر نشت و کمبود گاز مبرد، گرفتگی و انسداد در مسیر گاز از جمله شیرها، شلنگ ها، لوله مویی و لوله مسی رفت و برگشت کولر، می تواند دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت  باشد

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران :تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهردر صورت نیاز به خدمات پکیج کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.
تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.
ارائه خدمات در شعبه شمال به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام میپذیرد.
ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به صورت شبانه روزی امکان پذیر است.در صورت شلوغی خط ها کافیست از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت مورد نظر اقدام نمایید.پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان مینمایند.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشند. شماره تماس شعبه شرق 77241505 است ، که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به  ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت نامه 6 ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده میشود.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز مینمایند.ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تماس شعبه شرق تهران سرویس آنلاین 66593368 است ، تکنسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به صورت مستقیم فراهم شده است ، کافیست جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]