اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531316401

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد

ثبت نام کنکور

کد: 140106286531316401

https://bit.ly/3Uhzx1g

، (اخبار رسمی): کنکور سراسری سالیان سال است که برای سه گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی - فیزیک و دو گروه آزمایشی شناور زبان های خارجی و هنر برگزار می‌شود و متصدی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور است.

قبل از اقدام به ثبت نام در سایت سازمان سنجش می بایست مدارک ثبت نام کنکور را فراهم کنید و اقدام به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنید تا در پروسه ثبت نام، مشکلی پیش نیاید.

کنکور سراسری سالیان سال است که برای سه گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی_ فیزیک و دو گروه آزمایشی شناور زبان های خارجی و هنر برگزار می‌شود و متصدی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور است. لازم به ذکر است که رشته‌ها و دانشگاه‌های بسیاری جذب دانشجو به صورت بدون آزمون دارند (براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، 85 درصد لیست رشته‌ها و دانشگاهها پذیرش دانشجوی بدون آزمون دارند) و رقابت در کنکور مربوط به لیست رشته‌های پرطرفدار و دانشگاه های دسته اول می باشد. پس از مطالعه مقاله در صورت بروز سوال هول محور ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می‌توانید با کارشناسان ما از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی در ارتباط باشید.

از بدو ثبت نام در کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، 5 گروه آزمایشی برای ثبت نام اینترنتی کنکور وجود داشته است و داوطلبان متناسب با شرایط خود می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا هر دو گروه آزمایشی شناور ثبت نام به عمل آورند.

در جدول زیر راهنمای کامل ثبت نام کنکور را برای تمام گروه‌های آزمایشی اصلی و شناور به تفکیک قرار داده ایم و شما می توانید با مراجعه به رشته مدنظر خود به اطلاعات جامعی درباره کنکور آن رشته، دست یابید.

منبع: ثبت نام کنکور سراسری

منبع: آپارات مشاوران برتر

منبع: برنامه ریزی تحصیلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش