اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531716401

ثبت نام کنکور دکتری

ثبت نام کنکور دکتری سراسری و آزاد

کد: 140106286531716401

https://bit.ly/3xyaPjo

، (اخبار رسمی): مقطع دکتری تخصصی به عنوان یکی از مقاطع تحصیلات تکمیلی محسوب می گردد و داوطلبان برای ثبت نام در این مقطع باید دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکتری باشند. برای ورود به مقطع دکتری تخصصی علاوه بر آزمون کتبی اولیه، شرکت نمودن در مصاحبه شفاهی جزو الزامات ثبت نام دکتری سراسری و آزاد محسوب می گردد

ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد یک مرتبه در سال انجام می شود و داوطلبان می توانند از سایت مشاوران برتر پیگیر زمان ثبت نام آزمون دکتری باشند.

معمولا زمان ثبت نام برای داوطلبانی که موفق به نام نویسی در زمان مقرر نشده‌اند، تمدید می‌شود.

 اطلاعیه‌های منتشر شده درخصوص تمدید مهلت ثبت نام را از طریق کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. شایان ذکر است که هزینه ثبت نام کنکور دکتری داوطلبانی که با تاخیر ثبت نام نموده اند، متفاوت از سایرین است.

آزمون دکتری دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) و دانشگاه های آزاد هرساله از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. دوستان عزیز برای انجام ثبت نام باید با کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری به خرید کارت اعتباری و سپس با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام بپردازید. 

متقاضیان ثبت نام در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد در صورت بروز سوال درباره کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری، اعلام نتایج کنکور دکتری و تمامی مباحث مربوطه می توانند از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی اقدام به رزرو مشاوره نمایند.

منبع: ثبت نام کنکور دکتری

منبع: ثبت نام بدون کنکور دکتری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش