اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540919075

سه روش شناخت ارز دیجیتال تقلبی

کد: 140107026540919075

https://bit.ly/3DSqSwm

، اصفهان , (اخبار رسمی): با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا اینترنت در سطح جهانی هر روزه شاهد اتفاقات و رخدادهای نو و جدید در دنیای آنلاین هستیم. یکی از این رخدادها ظهور ارز دیجیتال بود که در 5 سال اخیر رشد صعودی چشمگیری داشته است.

3 روش شناخت ارز دیجیتال تقلبی
سه روش شناخت ارز دیجیتال تقلبی

در حال حاضر ارزهای دیجیتال در بازار مالی جهان به رسمیت شناخته شده‌اند و پیش بینی می‌شود در سال‌های پیش رو بسیاری از خریدهای آنلاین با ارزهای دیجیتال صورت پذیرد. بنابراین باید در مورد رمز ارزها به روز باشیم و با صرافی‌های معتبر در ارتباط باشیم. باید روش‌های نگهداری از ارزهای دیجیتال را بدانیم و همانند دنیای حقیقی مراقب کلاهبرداران و رمز ارزهای تقلبی باشیم.

چگونه ارز دیجیتال تقلبی را بشناسیم؟

گول تبلیغات جذاب دنیای رمز ارزها را نخورید! به طور طبیعی زمانی که ترندی در دنیا پخش می‌شود متعاقبا طرفدارانی نیز پیدا می‌کند و با توجه به استقبال زیاد افراد، هکرها نیز به دنبال بدست آوردن راه‌هایی برای کلاهبرداری از افراد هستند، برای مثال از زمانی که خرید بیت کوین اوج گرفت کلاهبرداری‌های زیادی نیز برای کسب سرمایه‌های مردم فعال شد. پس اگر قصد تجارت و وارد شدن در دنیای عجیب ارزهای دیجیتال را دارید حتما به دنبال روش‌های تشخیص ارزهای دیجیتال اصل از تقلبی باشید.

بیشتر بخوانید: ارسال پوند به انگلیس

روش های تشخیص ارز دیجیتال تقلبی

1-در دام رمز ارزهای دیجیتال رایگان نیفتید.

قطعا هیچ سرمایه‌ای بدون پرداخت هزینه بدست نمی‌آید، اما نوع هزینه آن متفاوت است، ممکن است به سایت‌های مختلف ایرانی یا خارجی برخورد کرده باشید که در تبلیغات بزرگ آن‌ها ارزهای دیجیتال مختلف مثل بیت‌کوین، دوج‌کوین، اتریوم، تتریوم و… را به رایگان ارائه می‌دهند؛ اما آیا داشتن رمز ارزها بدون پرداخت هزینه ممکن است؟ قطعا پاسخ شما نیز به این سوال منفی است، به واسطه ثبت‌نام در این سایت‌ها با اینکه شما به رمز ارزها می‌رسید اما اطلاعات و هویت و مدارک شناسایی شما یا حتی اطلاعات شخصی وارد شده و یا وارد نشده شما در سایت به دست کلاهبردارانی می‌افتد که می‌توانند از طریق این اطلاعات به مبالغ بالایی دست پیدا کنند. پس حتما پشتیبانی اطلاعات مشخص شده در سایت، سابقه فعالیت و مهم‌تر از همه وجود حقیقی صرافی مورد نظر را بررسی نمایید.

2-هیچ رمز ارزی با گوشی و یا کامپیوتر قابل استخراج نمی‌باشد.

هر شخصی که وارد دنیای رمز ارزها شده باشد می‌داند که استخراج آن‌ها تنها به وسیله ماینر صورت می‌گیرد؛ اما هستند وب سایت‌ها یا شرکت‌هایی که با وعده‌های خود و ارائه راهکارهایی رایگان شما را در دام استخراج رمز ارزها به وسیله اپلیکیشن‌ها و… می‌اندازند که این دام راه دیگری برای کسب اطلاعات شخصی شماست.

3-راحت‌ترین روش کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال، خرید و فروش توکن‌های بی ارزش

ممکن است اسم توکن‌های جدید یا نا‌آشنایی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیده باشید و برای خرید آنها وسوسه شده باشید، اما باید بدانید این حقه جدیدی است از کلاهبرداران تا با دریافت پول‌های شما به سودهای کلان برسند، این رمز ارزها حجم معاملات بسیار کمی دارند و بازارهای نامشخصی داشته و پشتیبانی معتبری ندارند، پس برای اینکه گول کلاهبرداران را نخورید حتما از افرادی که در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال متبحر هستند و به آنها اطمینان دارید مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید: آموزش نکات موثر در انتخاب صرافی قانونی در لندن

انواع دیگر کلاهبرداری در دنیای رمز ارزها

خدمات استخراج ابری

همان‌طور که می‌دانید استخراج رمز ارزها با استفاده از سخت افزار و طی پروسه حل معادلات ریاضی بسیار پیچیده انجام می‌شود و با حل معادله ماینر به ارز دیجیتالی خود می‌رسد. اما هستند وب سایت‌های استخراجی جعلی که با تبلیغات و فعالیت‌های مختلف همه افراد را به استخراج ارز دیجیتالی تشویق می‌کند و  مانند شبکه‌های هرمی بدون نیاز به سخت افزار جداگانه‌ای فرد می‌تواند رمز ارز خود را استخراج کند. اما در صورتی که افراد شرکت‌کننده و کاربرهای جدید حضور داشته باشند، پول به دست شما می‌رسد ولی اگر کاربرها از سایت بروند و یا تمام شوند، تمامی سرمایه شما نیز از بین می رود. کلاهبرداری‎های مهم شامل: هاشینوست، بیتماینر، هاشپاک، کوینتلکت، هاش اوشن، گاوماینرز

کیف پول تقلبی

دارایی شما در دنیای ارزهای دیجیتال در کیف پولتان ذخیره می‌شود. پس منطقی است که سارقان و کلاهبرداران برای به دام انداختن شما کیف پولهای تقلبی را طراحی و اجرا کنند. شگرد هکرها برای جلب اعتماد شما در این زمینه استفاده از تبلیغاتی مثل ارائه ارز و توکن رایگان، مشارکت در فروش با سود بسیار بالا، کارمزد رایگان و… می‌باشد. با این دسته از تبلیغات اعتماد شما توسط هکرها جلب شده و عملا سرمایه خود در دنیای ارز‌های دیجیتال را به آن‌ها می‌سپارید.

همچنین سارقین با سوء استفاده از نام تجاری کیف پولهای دیجیتال مشهور مثل تروز، تراست والت و … شرکت‌های خود را معتبر معرفی می‌کنند؛ پس زمانی که قصد برداشت از کیف پولتان را داشتید توجه کافی را داشته باشید که کیف پولتان معتبر باشد و اپ مربوط به کیف پولتان را از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر دریافت کنید.

منابع شناسایی ارزهای دیجیتال تقلبی

از سری منابعی که به شما امکان شناسایی کلاهبرداران را می‌دهد :

  • بد بیتکوین Bad bitcoin
  • بیت کوین اسکمر  Bitcoin Scammer
  • بیهایند ام ال ام Behind MLM

حرف آخر

ارز دیجیتالی شامل ویژگی‌های خاصی من جمله: شفافیت کامل از طریق دفاتر حسابرسی عمومی، غیر مرکزی بودن است، که هر شخص قادر به دیدن آن است. روش‌های مختلف کلاهبرداری دارای هیچ یک از این خصوصیات نمی‎باشند و اغلب مبهم هستند و مرکزیت دارند.

از بهترین راهکارها برای فرار از دسیسه کلاهبرداران و روش‌های مختلفی که مورد استفاده‌ آن‌ها است، می‌توان به موارد ذکر شده در این مقاله و  تکنیک‌هایی که در مقالات آتی به آن اشاره خواهد شد، توجه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش