اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107106749516118
در دسترس نیست

علت بروز ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

کد: 140107106749516118

، (اخبار رسمی): بررسی علت بروز ارور 40 70 80 در پکیج ایران رادیاتور و راهکار های برطرف کردن این ارور را با یکدیگر مورد بررسی قرار داده ایم ، در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور تنها کافیست با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده تا از خدمات با 6 ماه ضمانت بهرمند شوید. مشاوره 02166593368

 ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور
ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

بررسی علت بروز ارور 40 70 80 در پکیج ایران رادیاتور و راهکار های برطرف کردن این ارور را با یکدیگر مورد بررسی قرار داده ایم خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با 6 ماه ضمانت بهرمند شوید. 02166593368

دلیل بروز ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور و دلیل اصلی برای این پکیج، داغ شدن بیش از حد مبدل اصلی پکیج می باشد که در درجه اول ترموستات حد برای این مورد چک می شود.

کد خطای 40 70 80 ایران رادیاتور و یا اصطلاحاً ارور 40 70 80 در پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل آنالوگ به معنای بالا رفتن دمای سنسور حرارتی بیشتر از 75 درجه میباشد که معمولا به خاطر عدم گردش صحیح آب در مدار پکیج رخ می‌دهد که دلایل متعددی دارد ولی عمده ترین دلیل ارور 40 70 80 ایران رادیاتور رسوب داشتن مبدل ثانویه میباشد . لازم به ذکر است این ارور دقیقا مشابه ارور E81 ایران رادیاتور در پکیج های دیجیتال میباشد .

دلایل بروز ارور 40 70 80 ایران رادیاتور

معمولا در پکیج هایی بیشتر رخ میدهد که دارای سختی آب بالا میباشد

عمده ترین دلیل رخ دادن این خطا جرم گرفتگی و وجود رسوب در مدار هیدرولیکی پکیج و مبدل های دستگاه می باشد.که از طریق تماس با نمایندگی مجاز و انجام عمل اسید شویی و رسوب زدایی کامل این مشکل مرتفع می گردد.

ضمناً دلایل دیگری نیز منجربه بروز این خطا می شود که به صورت زیر عنوان می گردد:

۱-سوختگی و خرابی پمپ دستگاه
۲-سوختگی و خرابی شیر موتوری دستگاه
۳-بسته بودن مسیر بای پاس
۴-بسته بودن شیرهای رادیاتور در حال زمستانه پکیج
۵-خرابی ترموستات حد
۶-خرابی ترمیستور شوفاژ

این مطلب هم ممکن است برای شما مفید باشد در مورد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل M – B – BM

دلایل بروز ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور:

1-پمپ پکیج ایران رادیاتور:

در صورت بروز کوچکترین مشکل برای پمپ پکیج شما این ارور را بر روی صفحه نمایشگر پکیج خود مشاهده خواهید کرد، از آنجایی که این قطعه بسیار حساس بوده و شما به تنهایی قادر به رفع مکشل نخواهید بود باید با تعمیرکار پکیج خود تماس حاصل نمایید.

2-بسته بودن هواگیر یا ایرونت پمپ:

ایرونت پمپ پکیج یا هواگیر پکیج به قطعه‌ای در پکیج گفته می‌شود ، که هوای موجود در پکیج را به صورت خودکار  خارج می‌کند. وجود هوا درون پکیج باعث بروز مشکلاتی از قبیل عدم انتقال صحیح دما، خوردگی لوله‌ها، خرابی پمپ، رسوب گرفتن سایر اجزا و … خواهد شد.بروز مشکل در هواگیر یا همان ایرونت یکی دیگر از عوامل بروز ارور 40 70 80 در پکیج ایران رادیاتور است.

3-بسته بودن مدار رادیاتور:

به هر دلیلی شیر های رادیاتور بسته باشد ،این ارور را شما مشاهده خواهید کرد، قبل از هر گونه اقدامی ابتدا از باز بودن مسیر رادیاتور ها مطمئن شوید.

4-معیوب بودن سنسور شوفاژ :

خراب بودن و یا نیم سوز بودن سنسور شوفاژ باعث بروز این ارور در دستگاه ایران رادیاتور سشما خواهد شد.

5-سنسور حد پکیج ایران رادیاتور:

خرابی سنسور حد و یا از کار افتادن سیم های سنسور از عوامل نادر در بروز این ارور است.

6-خرابی شیر موتوری دستگاه:

شیر موتوری یا شیر برقی که با نیروی برق کار می کند و وظیفه کنترل کردن میزان جریان آب در پکیج های دیواری را بر عهده دارد.بروز مشکل و معیوب بودن شیر موتوری میتواند باعث بروز ارور 40 70 80 در پکیج ایران رادیاتور شما شود.

7-بسته بودن مسیر بای پاس:

بای پس پکیج قطعه‌ای کاربردی است که برای جلوگیری از کم آبی دستگاه وسوختن پمپ از آن استفاده می‌شود. در واقع بای پس پکیج برای جبران فشار کم آب و ممانعت از سوختن پمپ در هنگام رسوب گیری لوله‌ها در پکیج تعبیه شده است. بسته شدنمسیر بای پس در اثر عدم سرویس به موقع پکیج منجر به نمایش ارور 40 70 80 در پکیج ایران رادیاتور شما خواهد شد.

8-ارور 40 70 80 در مدل های آنالوگ پکیج ایران رادیاتور:

در این ارور در مدل های آنالوگ پکیج های دیواری ایران رادیاتور به معنی بالا رفتن دمای سنسور حد حرارتی یا همان کلید حرارتی است که در مکان هایی که سختی آب بالاست به علت عدم گردش صحیح آب در پکیج شماست.که این بدان معناست که دستگاه شما نیاز به رسوب زدایی و سرویس سالانه دارد .و از رسوب گرفتگی مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور میباشد.

بر طرف کردن ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور:

1-دستگاه را از برق جدا کنید .
2-تماس با تعمیرکار پکیج
3-اقدام به موقع جهت رسوب زدایی و سرویس سالانه دستگاه

از آنجایی که این ارور در 90% مواقع به دلیل رسوب گرفتن مبدل اصلی دسنگاه شماست ، با تماس با سرویسکاران پکیج تهران سرویس و اقدام به موقع در جهت رسوب زذایی دستگاه علاوه برطرف شدن این مشکل از خرابی و سوراخ شدن منبع انبساط و سایر قطعات مصرفی دستگاه جلوگیری به عمل آورده اید.

تعمیر پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهردر صورت نیاز به خدمات پکیج کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.
تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.
ارائه خدمات در شعبه شمال به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام میپذیرد.
ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

تعمیر پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.
ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به صورت شبانه روزی امکان پذیر است.
در صورت شلوغی خط ها کافیست از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت مورد نظر اقدام نمایید.پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان مینمایند.

تعمیر پکیج در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشند. شماره تماس شعبه شرق 77241505 است ، که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به  ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.
ضمانت نامه 6 ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده میشود.

تعمیر پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز مینمایند.
ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.
شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین 66593368 است ، تکنسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.

تعمیر پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.
در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به صورت مستقیم فراهم شده است ، کافیست جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]