اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107106750019050
در دسترس نیست

استخدام رایگان

کد: 140107106750019050

، (اخبار رسمی): الان دیگه با وجود این همه سایت‌ها و سامانه‌های مختلف کاریابی، پیدا کردن نیرو برای کارفرماها خیلی آسون‌تر شده و خیلی ساده می‌تونن دقیقا توی بازار هدفشون آگهی بدن و نیروی مورد نظرشون رو جذب کنن.

استخدام رایگان
استخدام

استخدام رایگان سامانه ملی کار با بیمه تکمیلی

استخدام

الان دیگه با وجود این همه سایت‌ها و سامانه‌های مختلف کاریابی، پیدا کردن نیرو برای کارفرماها خیلی آسون‌تر شده و خیلی ساده می‌تونن دقیقا توی بازار هدفشون آگهی بدن و نیروی مورد نظرشون رو جذب کنن.


اما خب این فرآیند به نسبت بازده ای که برای کارفرما داره، به همون میزان هم هزینه‌بر هستش.

هزینه‌هایی که شرکت‌ها صرف استخدام و آگهی می‌کنن در واقع یکی از اون فرآیندهایی هستش که خیلی اوقات به چشم نمیاد اما وقت، انرژی و هزینه زیادی رو به خودش اختصاص میده.
تو همین راستا هم سامانه ملی کار برای اینکه سهم خودش رو در حمایت از کسب و کارها به جا بیاره، این امکان رو ایجاد کرده که کارفرما با ثبت نام رایگان، بتونه یک آگهی شغلی رو رایگان داخل سایت ملی کار ثبت کنه.

همچنین بانک اطلاعات رزومه های کارجویان در اختیار کارفرما قرار میگیره تا کارفرما بتونه بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن، نیروی مورد نیاز خودش رو از بین بیش از 100 هزار کارجوی آماده به کار، انتخاب کنه و مستقیم با موبایل کارجو تماس بگیره و نیروی خودش رو استخدام کنه.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام