اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107116752016118
در دسترس نیست

بررسی  ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

کد: 140107116752016118

، (اخبار رسمی): بررسی  ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور و ارائه راهکار برای برطرف کردن این ارور را به صورت کامل توضیح داده ایم در صورت نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور با 6 ماه ضمانت تماس بگیرید 02166593368

بررسی  ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور
ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

بررسی  ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور و ارائه راهکار برای برطرف کردن این ارور را به صورت کامل توضیح داده ایم در صورت نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور با 6 ماه ضمانت تماس بگیرید 02166593368

 ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور را می‌توان  به عنوان یکی از رایج‌ترین کدهای خطا در پکیج ایران رادیاتور دانست.اگر در هنگام بروز کد خطا ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور دفترچه راهنما پکیج را مطالعه کنید ، با عبارت خرابی  پرشر سوئیچ هوا رو به رو خواهید شد

اما هیچ وقت فقط دلیل بروز یک خطا را نمی‌توان به یک قطعه منتسب دانست  در در این مقاله با ما همراه باشید، تا تمامی نکات درباره بروز این ارور را با شما درمیان بگذریم در هر مرحله شما می توانید، با تماس با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
در صورت نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود کافیست از طریق فرم درخواست خدمات و یا تماس با یکی از شعب نسبت به ثبت کردن مشخصات خود اقدام نمایید ، تا تکنیسین مجرب ایران رادیاتور در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شما حاضر شود. 

چرا ارور 40 60 80 رخ می دهد ؟

بسته به مدل پکیج انتخاب شده توسط شما ممکن است ارورهای ارائه شده با شیوه های مختلف برای شما نمایش داده شوند. با این حال این ارورها معمولاً به شکل دیجیتالی و در مواقعی هم با استفاده از چراغ های کوچک تعبیه شده بر روی پنل به شما نشان داده می شوند. یکی از رایج ‌ترین ارورها که بسیاری از کاربران با آن مواجه می ‌شوند، ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به شمار می رود. با ما همراه باشید تا به شما جزئیات کاملی در مورد این ارور و نحوه برطرف کردن آن در پکیج دیواری ایران رادیاتور را بیان کنیم.

خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ معمولا در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور دیده می شود. اما این خطا معمولا در پکیج های دیجیتالی با ارور E51 ایران رادیاتور نشان داده می شود. علت های بروز این ارور هم مانند ارور 40 60 80 می ماند و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. تمام روش های عیب یابی و رفع هر دو ارور با هم یکسان است و روال کار هر دو به یک شکل می باشد. در ادامه به دلایا بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور و نحوه برطرف کردن آن می پردازیم.

  • معیوب بودن پرشر سوئیچ هوا
  • خرابی برد کنترل (سوختن رله فن) یا نیمسوز شدن
  • کثیف بودن شیپوری فن و یا شیلنگ پرشر
  • از جا در آمدن فلنچ دودکش
  • گرفتگی مسیر دودکش 

دلایل بروز ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور :

خرابی سنسور فن یا پرشر هوا :

یکی از مهمترین قطعات قرار گرفته شده بر روی برد سنسور، فن به شمار می رود. چنانچه سنسور فن با خرابی مواجه شود، دستگاه ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور را برای شما ارسال خواهد کرد.هنگامی که با عدم کارکرد صحیح و یا نیم سوز شدن سنسور فن مواجه شدید باید در سریعترین زمان به کمک یک تکنسین فنی مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

بدون تردید چنانچه با خرابی در قسمت سنسور فن یا پرشر هوا پکیج دیواری مواجه شدید در صورتی که به طور کامل قابلیت خود را از دست داده باشد، باید اقدام به تعویض پرشر هوا یا سنسور فن نمایید.

مسدود شدن شیلنگ رابط بین ونتوری و پرشر:

اشیای مختلف می ‌توانند موجب گرفتگی و مسدود شدن شلنگ های رابطه بین ونتوری و پرشر شوند. از جمله این شرایط می‌توان به وجود گرد و غبار و خاک در ساختمان و مکان مورد استفاده اشاره کرد. علاوه بر این، گاهی اوقات بخار آب نیز منجر به گرفتگی شلنگ خواهد شد.

مشکل به وجود آمده می تواند به سادگی توسط شما برطرف شود. اگر با مسدود شدن شلنگ رابط بین ونتوری و پرشر مواجه شدید، می توانید آن را خارج کرده و با فوت کردن، مسیر گرفته شده را باز کنید. توجه داشته باشید اگر با این کار مشکل به وجود آمده برطرف نشود باید شلنگ رابط را تعویض نمایید.

قطع شدن سیم های رابط بین فن و برد:

یکی از دلایل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور، قطع شدن سیم رابط قرار گرفته بین فن و برد خواهد بود. چنانچه با این مشکل مواجه شوید، هیچگونه دستوری از برد پکیج به فن آن ارسال نخواهد شد.

شرایطی که موجب می شود این ارور را مشاهده کنید. در میان دلایل ایجاد ارور 40-60-80 پکیج ایران رادیاتور این مشکل کمتر از سایر دلایل رخ خواهد داد. با این وجود چنانچه با مشکل به وجود آمده در این قطعه مواجه شده اید باید یک کارشناس و تکنسین، قطعه مورد نظر را بررسی کند.

معیوب بودن برد پکیج:

مهمترین دلیلی که می‌تواند منجر به ارسال ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور شود، آسیب‌دیدگی برد پکیج به شمار می‌رود. در اکثر مواقع هنگامی که برد الکترونیکی قادر به ارسال فرمان به شکل مناسب نباشد خطای مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. توصیه ما به شما این است که هنگام مشاهده این ارور، در نخستین گام، برد را بررسی کنید.

اگر برد پکیج با آسیب دیدگی جزئی همراه شود یک تکنسین می‌ تواند در سریعترین زمان مشکل به وجود آمده را برطرف کند. با این حال گاهی اوقات با سوختگی و نیز ذوب شدن برد نیاز به تعویض آن خواهید داشت. برای تعمیرات برد پکیج می توانید از مجموعه تهران سرویس آنلاین کمک گرفته تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف نماییم.

آب شدن ونتوری:

همانگونه که می دانید یکی از قطعات به کار رفته در پکیج ایران رادیاتور، ونتوری نام دارد. با توجه به ساختار پکیج ها که معمولاً حرارت بالایی را در دستگاه مشاهده می کنید، ممکن است این قطعه به دلیل حرارت موجود آب شود. چنانچه ونتوری نتواند به خوبی وظیفه خود را انجام دهد، ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰  را مشاهده خواهید کرد.

معیوب بودن فن:

یکی دیگر از دلایلی که می‌ تواند منجر به ارسال ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور شود، بروز خرابی در فن پکیج به شمار می رود. فراموش نکنید نوع فن های به کار رفته در پکیج به گونه ای هستند که بروز ارور در این قطعه با احتمال بسیار پایین همراه خواهد بود.

با این حال معمولاً عوامل حاشیه ای دیگری ممکن است منجر به بوجود آمدن خطای مورد نظر شوند. چنانچه هنگام روشن شدن پکیج، از فن آن صدایی نشنیدید، می توان گفت که با مشکلاتی مواجه شده یا به طور کامل فن عملکرد خود را از دست داده است.

مسدود شدن ونتوری با سنگ ریزه:

یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به ایجاد ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور شود، قرار گرفتن سنگریزه در سوراخ ونتوری خواهد بود. در این حالت رابط قرارگرفته شده میان فن و پرشر قابلیت عملکرد خود را از دست خواهد داد. بد نیست بدانید که ونتوری قطعه ‌ای است که عمل مکیدن هوا را انجام می دهد.

فراموش نکنید که سوراخ های قرار گرفته بر روی ونتوری ممکن است در اثر عوامل دیگری مانند گرد و خاک نیز با گرفتگی مواجه شوند. شرایطی که می ‌تواند منجر به بروز خطای مورد نظر شوند.

گیر کردن پره فن:

بسیاری اوقات مشاهده شده که ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به دلیل گیر کردن پره فن اتفاق می افتد. قرار گرفتن یک شی مانند چوب می ‌تواند از دلایل گیر کردن پره فن به شمار رود. با توجه به اینکه دودکش مکانی مناسب برای لانه سازی پرنده ها به شمار می رود و معمولاً چوب هایی از سمت آن ها به پره های فن هدایت می شود، این شرایط می تواند منجر به گیر کردن پره فن شده و توانایی حرکت را از دست خواهد داد.

چشمک زدن چراغ 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور به عواملی که در بالاتر توضیح دادیم بستگی دارد. ولی برای تشخیص دقیق این موضوع باید یک تعمیرکار پکیج دستگاه را به صورت کاملا تخصصی عیب یابی کند تا علت اصلی ارور ۴۰۶۰۸۰ ایران رادیاتور را پیدا کند. ممکن است که اگر سرویس کار پکیج تازه کار و بی تجربه باشد نشخیص اشتلاه داده و باعث پرداخت هزینه اضافی برای شما شود.

شرح error 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور :

فن کار می کند اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع می باشد
اگر ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور بعضی مواقع صورت می گیرد و در هر شبانه روز ممکن است به تعداد دفعات اندکی این عیب پیش آید و در یک بازه ی زمانی اصلا اتفاق نیفتد و هنگام ایجاد کد خطا با ریست کردن مشکل حل شود؛احتمالا برد الکترونیک دستگاه خراب است و نسبت به تعمیر یا تعویض آن توسط سرویسکار مجاز باید اقدام شود در غیر اینصورت باید
با توجه نکاتی که گفته می شود بررسی ،تشخیص و تعمیر شود

الف(فن روشن نمی شود:
۱٫اگر فن دستگاه روشن نمی شود و نمی چرخد ابتدا باید فن دستگاه از نظر گیرپاژ بودن،به سختی چرخیدن و یا
گرفتگی در پره های آن و عدم وجود مانع بین پروانه های آن جهت چرخش بصورت کاملا روان اطمینان حاصل
کرد تا باعث بروز خطای چهل شصت هشتاد نشود

اگر با وجود روان بودن فن پکیج و اینکه برق از طرف برد الکترونیک جهت روشن شدن فن به آن می رسد پس
فن پکیج سوخته است و  باعث خطای 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور شده است و در این مورد و نیز در صورتی که فن روان نباشد و نتوان  ان را با روانکاری اصلاح کرد بایدفن تعویض شود

در بعضی موارد ممکن است سوکت یا فیش متصل کننده ی کابل تامین برق از طرف برد الکترونیک و کابل تغذیه ی فن قطع باشد و خطای 40 60 80 در  پکیج ایران رادیاتور بروز کند که باید محل اتصال این دو را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنیم . هرچند که این احتمال خیلی کم است اگر از طرف برد الکترونیک هیچ جریانی جهت روشن شدن فن صادر نشود بنابراین برد الکترونیک معیوب است و باید توسط سرویسکار تعمیر یا تعویض گردد 

پیشنهاد ما همیشه به شما استفاده کننده عزیز تعمیر هست  و از این موضوع که تعمیر ممکن است باعث شود تا دوباره بعد از چند مدت برد خراب بشه اصلا نترسید

تجربه 10 ساله من در تعمیر برد به من اطمینان می دهد که با اطمینان به شما بگم بردی که برای شما تعمیر میکنم حداقل تا 5 سال اینده خراب نخواهد شد 

ب(فن روشن می شود:
ابتدا ونتوری فن و شیلنگ متصل به آن از لحاظ  تمیز بودن ،عدم گرفتگی و وصل بودن شیلنگ مورد بررسی قرار گیرد در برخی موارد شیلنگ از جای خود خارج شده و یا مسیر شیلنگ و یا ونتوری مسدود شده است و ارور 40 60 80 ایران رادیاتور در ان بروز می کند

اگر ونتوری و شیلنگ سالم باشند ایراد از پرشر سوییچ هوا می باشد

( و دستگاه را ری استارت می کنیم در نهایت اگر باز هم ارور 406080 پکیج ایران رادیاتور بروز کرد پرشر سوئیچ هوا خراب هست
.پرشر سوئیچ قطعه بسیار حساسی هست و  حتما باید توسط سرویسکار تعویض شود .  من  سعی کردم  تا جایی که ممکن هست موارد این ارور را بیان نمایم تا اگر کسی توانست موارد ابتدایی رو خودش حل کنه  به هیچ وجه موارد تخصصی رو خودتون انجام ندهید که ممکنه بسیار خطرناک باشه .

سوالات رایج درباره کد خطا 40 60 80 ایران رادیاتور :

رله فن در کدام قسمت  برد دستگاه قرار گرفته است؟

اگر بر روی برد دستگاه با دقت نگاه کنید رله فن  دومین رله  از سمت چپ است. 

بعد از بروزه ارور۴۰ ۶۰ ۸۰ و تعویض پرشر فن بعد از چند روز باز دستگاه همین ارور را بدهد مشکل از چیست؟ 

در این مورد میتوان گفت مشکل از رله برد است چه باید توسط تعمیر کار متخصص تعمیر شود.

اگر ارور   ۴۰ ۶۰ ۸۰ بعد از ریست کردن برطرف شد اما با رسیدن به دمای ۷۰ درجه مجدد بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود مشکل از چیست؟

 در اینجا می توان گفت بروز این خطا به علت ضعیف شدن پرشر هوا که باید تعویض گردد .

آیا یا در هنگام بروز این کد خطا با باز کردن دودکش پکیج مشکل برطرف میشود؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم همیشه  دلیل  بروز این ارور  گرفتگی دودکش و احتراق ناقص نیست .

آیا می توان برای تست پرشر  از  روش تست دهانی استفاده کرد؟

 در پاسخ به سوال باید بگوییم  تست پرشر هوا به صورتی که با دهان داخل آن فوت کنیم اصلا روش درستی نیست و نمی توان آن از این روش نتیجه گرفت که پرشر سالم است. چراکه مکش و دهش ایجاد شده توسط دهان با فلای دستگاه بسیار متفاوت است. 

آیا آبریزش از شیر اطمینان دستگاه باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور خواهد شد؟

 آبریزش از دستگاه هیچ ارتباطی به بروز این ارور در پکیج ندارد.

هزینه تعمیر رله برد در هنگام بروز این خطا چقدر است؟

 در صورت تشخیص اینکه علت بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ به خاطر خرابی در رله برد و شما با خیالی آسوده تعمیر برد خود را به متخصصان تهران سرویس آنلاین بسپارید، چراکه علاوه بر هزینه بسیار کم تعمیرات شما توسط بهترین تعمیرکاران برد انجام می پذیرد.

اگر دستگاه  فقط زمانی که روی حالت زمستانی قرار دارد این ارور 406080 را نشان میدهد مشکل از چیست؟

در این حالت میتوان گفت به احتمال زیاد مشکل از پرشر فن دستگاه است.

پکیج ایران رادیاتور بعد از ریست کردن برای مدتی درست شده و با ز به حالت اولیه خود برمیگردد؟

بعد از حضور کارشناس به صورت قطعی میتوان در این باره صحبت کرد ، اما به احتمال بسیار بالا مشکل از برد دستگاه است.

قیمت برد دستگاه ایران رادیاتور چقدر است ؟

برای استعلام دقیق قیمت برد دستگاه پکیج ایران رادیاتور خود کافیست با یکی از نمایندگی های تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید ، ویا از طریق فرم درخواست خدمات قیمت برد پکیج ایران رادیاتور خود را استعلام نمایید .

پکیج در مینیموم درجه رادیاتور به درستی کار میکند، اما با افزایش دمای رادیاتور ها با بروز ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور خود مواجه شدیم مشکل از چیست ؟

در اینجا میتوان به قطعیت گفت که مشکل از پرشر هوا است ، و باید تعویض گردد.

ارور 40 60 80 معمولا در چه زمان هایی رخ می دهد؟

این ارور بیشتر در زمان تغییر فصل و انبساط و انقباض بیش از حد پرده دیافراگمی سنسور ایجاد میشود ،برای جلوگیری از این اتفاق پرشر سوئیچ هوا را دوشلنگی می کنند تا سنسور بتواند تحرک بیشتری داشته باشد.

  • ایجاد قطعی در جریان الکریسیته فن
  • ایجاد سوختگی در سیم پیچ فن
  • ایجاد گرما و ذوب شدن ونتوری فن در پکیج
  • خرابی برد الکترونیک دستگاه
  • به وجود آمدن قطعی در جریان الکتریسیته فن

چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان