اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176761818929
در دسترس نیست

شش مزیت استفاده از گیت مترویی

کد: 140107176761818929

، (اخبار رسمی): سوالی که همیشه برای صاحبین کسب و کارها مطرح بوده این است، که چرا استفاده از سیستم‌های کنترل تردد بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در جواب به این سوال می‌توان گفت حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

شش مزیت استفاده از گیت مترویی
شش مزیت استفاده از گیت مترویی

گیت مترویی جزو یکی از گیت‌های پرکاربردی است، که می‌توان از آن در اماکن مختلفی استفاده نمود. امروزه در بعضی از اماکن عمومی و سازمان‌هایی شلوغ و پرتردد که با رفت و آمد افراد زیادی مواجه هستیم، نیاز است تا با استفاده از این گیت‌ها بر تردد افراد کنترل و نظارت دقیق داشته باشیم.

سوالی که همیشه برای صاحبین کسب و کارها مطرح بوده این است، که چرا استفاده از سیستم‌های کنترل تردد بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در جواب به این سوال می‌توان گفت حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

با توجه به همین موضوع، هر تکنولوژی و ایده‌ای که باعث ایجاد نظم و افزایش امنیت شود، به سرعت در بین کاربران محبوب می‌شود و استفاده از آن رایج و متداول خواهد شد. در این مقاله قصد داریم تا بیان مزیت‌های این گیت‌ها به میزان اهمیت استفاده از آن‌ها بپردازیم.

دوام و استحکام بالا گیت کنترل تردد مترویی

این گیت‌ها عموما دارای بدنه‌ای تمام استیل هستند، که علاوه بر ضد خش بودن در برابر ضربه و صدمات احتمالی بسیار مقاوم هستند. درواقع این گیت‌ها موانع‌های فیزیکی هستند، که می‌توانید با یه کارگیری آن‌ها مشخص کنید، که چه افرادی در چه زمان‌هایی به یک منطقه دسترسی داشته باشند.

به احتمال زیاد شما هم با گیت‌های کنترل تردد در هنگام ورود و خروج از سازمان‌ها و اماکن عمومی مواجه شده‌اید. این گیت‌ها باعث ایجاد امنیت و نظم بخشیدن در مجموعه‌ها و سازمان‌ها می‌شوند.

اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، این است، که گیت‌های مورد استفاده در این اماکن، می‌بایست دوام و استحکام لازم را داشته باشند تا بتوانند بهترین عملکرد و کارایی را از خود نشان دهند.

برقراری امنیت با استفاده از گیت ورود و خروج مترویی

برای راه انداز یک کسب و کار موفق و بر قراری نظم و امنیت نیاز به بکارگیری ابزارهای مختلفی می‌باشد و باید یک سری اصول را رعایت کنید تا موفقیت‌های بیشتری را کسب کنید. یکی از این مهم‌ترین اصولی که باید در نظر داشته باشید، برقراری امنیت است.

به عبارتی دیگر مهم‌ترین اهداف استفاده از این گیت‌ها، ایجاد امنیت می‌باشد. به طور معمول این دستگاه‌ها در ورودی اماکن مختلفی قرار می‌گیرند و افراد می‌توانند به ترتیب از آن وارد یا خارج شوند و این امکان را به ماموران و ناظرین حراستی می‌دهند تا با دقت بیش‌تری افراد را کنترل کنند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند.

ایجاد نظم و نظارت دقیق

طراحی این گیت‌‎ها به گونه‌ای است که تنها در لحظه فقط یک نفر اجازه ورود و خروج از این گیت‌ها را دارد. همین موضوع یکی از عوامل موثر در ایجاد نظم و انضباط می‌باشد. هم‌چنین می‌توانید با نصب دستگاه‌های کنترل دسترسی علاوه بر نظارت دقیق‌تر بر تردد افراد، از دسترسی‌های غیر مجاز نیز جلوگیری نمایید.

گزارشگیری ورود و خروج و کنترل از راه دور

با استفاده از این گیت‌ها می‌توانید آمار دقیقی از تردد افراد داشته باشید و به صورت روزانه گزارشات کاملی از میزان ترددها داشته باشید. هم‌چنین کنترل باز و بسته شدن گیت با استفاده از ریموت از دیگر مزایای این گیت‌ها به شمار می‌رود.

هم‌چنین بعضی از این گیت‌ها دارای عملکرد دو طرفه هستند. به عبارت دیگر این گیت‌ها امکان استفاده و تردد از هر دو جهت گیت را به شما می‌دهند و نکته جالب‌تر اینکه در هر مسیر به صورت مستقل عمل می‌کنند.

سرعت بالای عبور عابرین

در حال حاظر گیت‌های مترویی جزو متداول‌ترین و پرکاربردترین گیت‌هایی است، که می‌توانید با آن‌ها نرخ تردد بسیار بالایی را تجربه کنید. سرعت عمل بالا از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این گیت‌ها به شمار می‌رود که باعث محبوبیت زیاد آن‌ها شده است.

این گیت‌ها با توجه به ضریب و دقت عمل بالایی دارند این امکان را به شما می‌دهند تا در هر سازمان و مکانی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده نمایید.

امکان یکپارچه‌سازی با سایر دستگاه‌های کنترل تردد

ساختار و عملکرد این گیت‌ها به گونه‌ای است، که می‌توانید با نصب دستگاه‌های کنترل دسترسی و حضور و غیاب بر روی این گیت‌ها، یک سیستم جامع کنترل تردد به وجود بیاورید.

با نصب این دستگاه‌ها بر روی گیت، می‌توانید تنها به افراد مجاز اجازه دسترسی و ورود بدهید. نحوه عملکرد این گیت‌ها به این صورت است، که پس از احراز هویت و تایید افراد، در کسری از ثانیه باله‌های گیت باز می‌شوند و افراد اجازه تردد خواهند داشت.

در صورتی که احراز هویت فرد با موفقیت ثبت نشود و به عنوان فرد غیر مجاز شناخته شود، ریدر نصب شده بر روی دستگاه فرمان باز شدن رله را به گیت ارسال نمی‌کند در نتیجه از ورود فرد غیر مجاز جلوگیری می‌کنند. با استفاده از این گیت‌ها می‌توانید بر تردد افراد نظارت و کنترل کاملی داشته باشید و تنها به افراد مجاز اجازه ورود و دسترسی بدهید.

سخن پایانی

در گذشته کنترل ورود و خروج افراد به صورت سنتی انجام می‌شد، که بسیار وقت‌گیر و زمان‌بر بود و احتمال خطا و اشتباه در آن بسیار زیاد بود. اما امروزه با استفاده از این گیت‌ها می‌توانید علاوه بر نظارت دقیق‌تر بر تردد افراد؛ نظم و انضباط بیش‌تری در سازمان خود پیاده‌سازی نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید