اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186765019493
در دسترس نیست

چطور پروژه سئو بگیریم؟

کد: 140107186765019493

، (اخبار رسمی): برای اینکه شما بتوانید پروژه سئو بگیرید، در ابتدا لازم است یک حد قابل قبولی از مهارت سئو را داشته باشید، نکته ای که وجود دارد این است که اینگونه نباشد که هنوز مبتدی هستید و یا با خواندن چهار مقاله و  گذراندن چندین دوره بتوانید پروژه بگیرید.

چطور پروژه سئو بگیریم؟
چگونه پروژه سئو بگیریم؟

برای اینکه شما بتوانید پروژه سئو بگیرید، در ابتدا لازم است یک حد قابل قبولی از مهارت سئو را داشته باشید، نکته ای که وجود دارد این است که اینگونه نباشد که هنوز مبتدی هستید و یا با خواندن چهار مقاله و  گذراندن چندین دوره بتوانید پروژه بگیرید.

باید بگوییم که با موارد ذکر شده در بالا نمی توان نسبت به دریافت پروژه سئو اقدام کرد. پیشنهادی که برای شما داریم این است که در ابتدا سعی کنید در شرکت ها استخدام بشید و در جاهای مختلف تجربه های گوناگونی به دست آورید و یا حتی کارآموزی هم می توان یک گزینه مناسب به حساب بیاید.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا و عمل کردن به آنها،اکنون شما به حد قابل قبولی از مهارت، دانش، تجربه و اعتماد به نفس می رسید و بعد می توانید برای گرفتن پروژه آماده شوید.

فردی که قصد دارد پروژه سئو دریافت کند باید بداند که قبول کردن پروژه دارای تعهد می باشد چرا که سایتی را که به عنوان پروژه قبول کرده اند، سایت مردم و کسب و کارشان می باشد و حال اینجور نیست که بخواهید برای کسب تجربه پروژه را بگیرید و با آزمون و خطا کردن ببینید که نتیجه آن چه می شود.

لازمه انجام کار این است که اول پیش نیاز های مربوط به آن را داشته و به سطح قابل قبولی رسیده باشید و در نهایت می توانید به گرفتن پروژه اقدام کنید.

بعد از رسیدن فرد به سطح قابل قبول و کسب تجربه از طریق کارآموزی، آموزش مقدماتی سئو و کار کردن در شرکت های مختلف، حال نوبت آن است که بداند از کجا باید پروژه بگیرد.

برای دریافت پروژه می توانید به سایت های فریلنسری مراجعه کنید و در خواست خود را ارائه دهید، که بتوانید جهت انجام کار پروژه دریافت کنید.

از جمله سایت های فریلنسری که برای دریافت پروژه می توانید به آنها مراجعه کنید به شرح زیر می باشد:

  • یونیشا یک سایت فریلنسری ایرانی معروف می باشد که می‌توانید با مراجعه به آن به راحتی به فریلنسینگ بپردازید و افرادی از سراسر ایران این سایت را مورد استفاده قرار می دهند.
  • کارلنسر را می توان به عنوان یکی از سایت‌های فریلنسینگ و دورکاری در ایران معرفی کرد که پروژه‌های گوناگونی در بسیاری از زمینه‌ها نظیر تولید محتوا، طراحی سایت، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، سئو، تایپ، ترجمه، مدیریت پیج شبکه‌های اجتماعی و… جهت سفارش و انجام در آن وجود دارد، می توانید به آن مراجعه نمایید.
  •  سایت انجام میدم  جزو محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسری ایرانی است و تا به الان  بیش از 230 هزار سفارش انجام کار در انجام میدم به ثبت رسیده است. در انجام میدم، خدماتی را که می‌توانید به صورت اینترنتی تحویل دهید، به صورت بسته‌های خدمات برای فروش ارائه دهید و سفارش دریافت کنید.
  •  پارسکدرز را می توان به عنوان اولین وبسایت فریلنسری ایرانی  معرفی کرد که فعالیت  خود را از سال 1386 آغاز کرده است و از قدیمی‌ترین استارتاپ‌های ایرانی به حساب می آید.

همانند هر قرارداد که در شروع هر پروژه‌ای بسته می‌شود، قرارداد سئو هم باید در آغاز پروژه سئو نوشته و مورد امضا طرفین قرار گیرد.

 علت مهم بودن تنظیم قراردادهای سئو به منظور تعیین شدن ریز وظایف مجری و تعهدات کارفرما در پیشبرد کار می باشد.

 البته توجه داتشه باشید که قبل از شروع هر قرارداد سئو، کارفرما موظف است اطلاعاتی درباره انواع سئو و چگونگی پرویه کار داشته باشد..

 این مسئولیت به عهده سئوکاران باتجربه است تا کارفرما را از آن مطلع کنند. بعد از آن اقدامات لازم برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جست‌وجوی اینترنتی شروع می گردد.

نکته‌ای را هر دو طرف قرارداد، یعنی مجری یا سئوکار، و کارفرما یا سفارش‌دهنده باید توجه داشته داشته باشند این است که  همه جزئیات قرارداد با تمام ریزه‌کاری‌های آن باید در قرارداد به ثبت برسد در طول پروژه مشکلی به وجود نیاید.

 نوشته شدن تمامی شرایط مجری و سئوکار، و ریز وظایف هر دو طرف می‌تواند از اختلاف‌های بعدی پرهیز نماید.

به طور خلاصه بعد از دریافت پروژه، حتما قرارداد امضا کنید و یک نسخه از قرارداد را به صورت کپی برای خودتان داشتخه باشید، جهت دریافت مبلغ به این صورت باشد که مبلغی را در ابتدای بستن قرارداد دریافت نمایید و مابقی مبلغ را بعد از به اتمام رساندن پروژه.

همینطور شما می توانید برای کسب مهارت و بالابردن دانش خود، به سایت آکادمی فرصت مراجعه کنید و با انتخاب دوره مدنظر، برای ورود به بازار دریافت پرژه آماده شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]