اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186765318646
در دسترس نیست

استفاده مجدد و اورحال کردن استندهای نمایشگاهی

اولین و تنها مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در ایران

کد: 140107186765318646

، تهران , (اخبار رسمی): به هر عمل سالم سازی و زیبا سازی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در مسیر بهتر شدن را تعمیر و اور حال کردن مینامند . از این رو با استفاده از تعمیر استند از هزینه های اضافی تا پنجاه درصد جلوگیری خواهیم کرد.

اولین و تنها مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در ایران
اولین و تنها مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در ایران

به هر عمل سالم سازی و زیبا سازی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در مسیر بهتر شدن را تعمیر و اور حال کردن مینامنداز این رو با استفاده از تعمیر استند از هزینه های اضافی تا پنجاه درصد جلوگیری خواهیم کرد.

اولین و تنها مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در ایران / استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی

استند ( stand ) به معنی پایه میباشد که وظیفه نگهدارنده تبلیغات چاپی و یا محصولی را بر عهده دارد. در صنعت تبلیغات و نمایشگاه به پایه های نمایشگر ( display stand ) تبلیغات و یا پوستر های چاپی معروف است.

انواع استند های نمایشگاهی و فروشگاهی

استند پاپ آپ ( pop up stand ) ، استند رول آپ ( roll up stand ) ، استند کانتر ( desk stand ) ، استند ایکس ( x stand ) ، استند پرچم ( flag stand ) ، استند سر لاین (   head line stand) و… اشاره کرد.

تعمیر استند

با همه گیری استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در سرتاسر جهان اکثر مردم به دنبال خرید استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی برای منظور های خاص هستند . که از این رو مجموعه چاپ و استند آرنیک  برای جلوگیری از هزینه های اضافی اعلام میدارد که اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران را افتتاح نموده جهت صرفه جویی در هزینه های پیشبینی شده در تبلیغات.

منظور از تعمیر استند های نمایشگاهی و فروشگاهی چیست ؟

به هر عمل سالم سازی و زیبا سازی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در مسیر بهتر شدن را تعمیر و اور حال کردن مینامند . از این رو با استفاده از  تعمیر استند از هزینه های اضافی تا پنجاه درصد جلوگیری خواهیم کرد.

تاریخچه

تاریخچه اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران بر میگرده به سال 1393 ( 2015 ) که فقط یک ایده در ذهن بوده و به صورت غیر رسمی در اکثر شرکت های تبلیغاتی سراسر دنیا به صورت ناقص انجام پذیر بوده.

شروع رسمی تعمیرات استند های نمایشگاهی و فروشگاهی

در سال 1400 ( 2022 ) مجموعه چاپ و استند آرنیک به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در ایران تهران آغاز نموده و به صورت کاملا انحصاری و کامل به کار خود ادامه میدهد.

نام تجاری

تعمیر استند های نمایشگاهی و فروشگاهی ( به انگلیسی: Repair of exhibition and shop stands ) نامی برگرفته از نوع خدماتی برای انجام این کار است.که مربوط به صنعت تبلیغات در سر تا سر جهان میباشد.

نام تجاری اولین نماینده رسمی

به دلیل تخصصی بودن این صنعت در حال حاضر  نماینده رسمی اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران مجموعه چاپ و استند آرنیک میباشد که با دانش کافی قدم در این صنعت گذاشته است.

بنیان گذار

در سال 1400 ( 2022 ) جناب آقای فرشید قملاغی بعد از 12 سال تجربه و تحقیق لازم در زمینه چگونگی پیدایش و کارایی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در صنعت تبلیغات و بازاریابی تصمیم به بنیان گذاری اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران را گرفته و به پشتوانه دانش جهانی و نیاز این صنعت به خدمات تعمیر پا به این عرصه گذاشته است.

خدمات

از جمله اصلی ترین خدمات اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران ، تعمیر استند های نمایشگاهی و فروشگاهی استند پاپ آپ ( popup ) ، استند رول آپ ( rollup ) ، استند کانتر ( Counter ) ، استند ایکس ( x stand ) ، استند پرچم ( flag ) ، استند سر لاین ( head line ) ، استند جا کاتالوگی ( catalog stand ) ، استند لایت باکس ( light box ) میباشد.

آینده خدمات

برای در برگیری تمامی خدمات تعمیر استند نمایشگاهی و فروشگاهی در آینده که شامل هر استند ( stand ) می شود را  میتوان متصور شد که دیگر نیاز به تعویض نخواهند داشت.

اهداف

مهم ترین اهداف از راه اندازی اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران جلوگیری از هزینه های اضافی ، صرفه جویی در وقت ، جلوگیری از ایجاد زباله های تجدید نا پذیر ، حفظ منابع طبیعی ، کمک به کسب و کار های کوچک به واسطه آموزش آسان با کمترین زمان ، سهولت در کار ، کمک به آسیبدیدگان بیماریهای مختلف مانند کرونا ویروس ، ایدز ، جانبازان جنگی ، معلولین ، رنگین پوستها

پیش بینی آینده

با توجه به شروع گام اول افتتاح اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران بعد از مطالعه تولید نا خالص فلزات در سال 1400 خوش‌بینانه به میزان 2/ 6‌درصد و در سناریوی بدبینانه برابر 9/ 3‌درصد خواهد شد. این ارقام برای رشد محصول ناخالص داخلی بدون نفت به ترتیب به میزان 7/ 4‌درصد و 7/ 2‌درصد خواهد بود.  با همه گیری تعمیر بجای تعویض از این درصد جلوگیری کرد.و تا حد زیادی آلودگی زیست محیطی را کاهش داد.

مشارک ها

برای بهبود بخشیدن این امر میتوان مشارک های جهانی داشت با سازمان هایی همچون سازمان حقوق بشر[2]، دولت ها، دانشگاه ها،  آی‌یوسی‌ان (IUCN)[1]

مشارکت های کوچک

هر فرد و یا شرکت شخصی در صنف کاری خود میتواند مشارکت خود را به مجموعه چاپ و استند آرنیک اعلام نماید تا گامی محکم برای زندگی بهتر برداشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی