اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107246772519564
در دسترس نیست

بهترین مرکز خرید ربات جا به جایی در تهران کجاست؟

کد: 140107246772519564

، (اخبار رسمی): اگر با کارکرد ربات های مورد استفاده در صنعت آشنا باشید، حتما نسبت به این موضوع آگاهی دارید که برای انجام هر عملیاتی، از یک مدل ربات استفاده میشود.

بهترین مرکز خرید ربات جا به جایی در تهران کجاست؟
بهترین مرکز خرید ربات جا به جایی در تهران کجاست؟

البته تغییر برنامه در ربات های صنعتی به وسیله برنامه های از پیش تعیین شده نیز ممکن است و شما میتوانید در صورتی که ربات صنعتی دست دوم خریداری نمودید، نسبت به تغییر برنامه و یا اجزای ربات صنعتی متناسب با کارکرد دلخواه خود، اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله با یکی از رایج ترین و پرکاربردترین ربات های صنعتی به نام ربات جا به جایی آشنا خواهیم شد و پس از آن به معرفی ویژگی و خصوصیات دارای اهمیت این ربات، همچنین بهترین مرکز خرید ربات جا به جایی اشاره خواهد شد.

ربات صنعتی جا به جایی

همانطور که از نام این ربات نیز پیداست، به کمک این ربات مواد و یا کالاها از نقطه ای برداشته شده و در مکانی دیگر قرار داده میشوند. حتما میدانید که جا به جایی به خصوص در صنایع گوناگون به دلیل حمل کالاهای سبک و سنگین که ابعادشان از تنوع برخوردار است، برای انسان کار راحتی به شمار نمیرود و موجب خستگی زیاد و در مواردی آسیب های دائمی به ناحیه گردن و کمر میشود. بنابراین جایگزین کردن ربات صنعتی جا به جایی با نیروی انسانی میتواند یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از حوادث و مکانیزه کردن سیستم در کارگاه ها و کارخانه ها به شمار برود.

مزایای استفاده از ربات جا به جایی مواد

همانطور که اشاره شد ربات ها میتوانند در جا به جایی مواد و کالاها به خوبی جایگزین انسان شوند. از مزیت های این تغییر در ساختار، میتوان به بالا بردن سرعت انجام کار، کیفیت بالا، درصد خطای کم، کم کردن هزینه ها و جلوگیری از آسیب دیدن نیروی انسانی در انجام عملیات باربری و جابجایی اشاره کرد.

کاربرد ربات صنعتی جا به جایی

به طور کل میتوان گفت در هر کارگاه و کارخانه ای که مواد اولیه و یا کالایی به تعداد بالا وجود دارد، ربات صنعتی جا به جایی کاربرد داشته و میتواند در جهت تسهیل کار به کمک نیروی انسانی بیاید. این روزها در موارد گسترده ای از ربات صنعتی استفاده میشود که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد:

  • جا به جایی و انتقال مواد

اگر از این مدل ربات به منظور جا به جایی و انتقال مواد میخواهید استفاده کنید، با یک برنامه برنامه نویسی ساده میتوانید به این قابلیت دست پیدا کنید و بر اساس نیازتان تصمیم گیری کنید که از ربات کاملا متحرک میخواهید استفاده کنید و یا از ربات با بازوی متحرک.

  • بسته بندی و مونتاژ

یکی دیگر از کاربردهای ربات صنعتی میتواند برداشتن و جا به جایی مواد و کالاها از روی نوار نقاله باشد و منتقل کردن آنها به یک بخش دیگر؛ همچنین ربات جا به جایی قابلیت این را دارد که بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده برای بسته بندی و هم راستا کردن برنامه ها در یک جهت، عمل کند.

  • بالا بردن کیفیت و بررسی کنترل محصولات

کنترل کیفیت بر اساس سنسورهای تشخیص ابعاد، رنگ و شکل نیز میتواند یکی دیگر از کاربردهای ربات های صنعتی جا به جایی باشد. البته این موضوع میتواند در کارهایی که به دقت بسیار بالایی نیاز ندارند کاربرد داشته باشد و همچنان در بسیاری از صنایع از نیروی انسانی برای کنترل کیفیت محصولات استفاده میشود.

بهترین و پرکاربردترین ربات های صنعتی جا به جایی

ربات های صنعتی جا به جایی نیز مشابه سایر ربات های صنعتی توسط برندها و کاخانه های متفاوتی تولید و در بازار عرضه میگردند. در ادامه به شناخته شده ترین این برندها اشاره میشود.

شاید یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ربات صنعتی و به صورت اختصاصی تولید کننده ربات صنعتی جا به جایی، ربات های کوکا باشند که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردارند. این غول تولید کننده ربات آلمانی با تولید ربات های جوشکاری نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرده و این روزها به یکی از بهترین برندهای تولید کننده ربات صنعتی تبدیل شده است.

  • ربات جا به جایی یاسکاوا YASKAWA

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در تولید ربات های صنعتی، برند ژاپنی یاسکاوا بوده که اولین بار در سال 1947 فعالیت خود را در زمینه تولید ربات آغاز نمود، این روزها پا به عرصه تولید ربات های صنعتی نیز گذاشته است.

  • ربات جا به جایی ABB

برند ABB یکی از شناخته شده ترین و بهترین تولید کننده ربات و سایر تجهیزات صنعتی است که برای اولین بار در زوریخ سوییس در سال 1988 تاسیس شد. شاید یکی از جدیدترین برندهای وارد شده به حوزه تولید تجهیزات و ربات های صنعتی باشد، اما عمر کوتاه فعالیتش را با کیفیت بسیار بالای محصولاتش به خوبی جبران کرده است.

به غیر از این برندها میتوان به نام های دیگری اشاره کرد که به دلیل شرایط خاص و تحریم های متعدد، کمتر شناخته شده هستند. اما در جهان به خوبی درخشیده و به رقابت با سایر برندها میپردازند. برخی از مهمترین آنها برند FANUC، برند COMAU و برند MITSUBISHI هستند.

بهترین مرکز خرید ربات جا به جایی در تهران کجاست؟

اگر شما هم جزو صنعت گران و کارخانه دارانی هستید که برای گسترش ابعاد کسب و کار خود به فکر مکانیزه شدن و بالا بردن سرعت انجام کارها هستید، بدون شک استفاده از ربات های صنعتی جا به جایی میتواند یکی از اولین قدم ها در این زمینه به شمار برود. اگر نمیدانید ربات صنعتی جا به جایی مورد نظر خود را از کجا تهیه نمایید، بدون شک مجموعه پرمارباتیک میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد که علاوه بر خرید و فروش انواع ربات صنعتی، ارائه دهنده خدمات پس از فروش، طراحی و نظارت در اجرا و... در زمینه دمونتاژ و مونتاژ ربات های صنعتی نیز میباشد. شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از سایت ربات صنعتی پرمارباتیک بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]