اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107246772618491
در دسترس نیست

خرید به صرفه شیر فلنج دار / نمایندگی فروش انواع شیرآلات صنعتی

کد: 140107246772618491

، (اخبار رسمی): در این مقاله به توضیح انواع شیر فلنج دار نحوه خرید و همینطور راجبه بهترین نمایندگی فرو شیر فلنج دار پرداختیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

خرید به صرفه شیر فلنج دار  / نمایندگی فروش انواع شیرآلات صنعتی
خرید به صرفه شیر فلنج دار / نمایندگی فروش انواع شیرآلات صنعتی

قیمت ‌شیر فلنج دار می‌تواند بر اساس جنس بدنه/ تریم کلاس کاری/ نوع عملگر و حتی برند تولیدکننده متفاوت و متنوع باشد.

شیر فلنج دار 

به انوع اتصال دهنده‌های شیرآلات، لوله‌ها و دستگاه‌ها به یکدیگر فلنج گفته مب شود. فلنج ها در مکان‌هایی که در آن لوله‌ها، ابزار دقیق، شیرها و دیگر تجهیزاتی که عموماً برای تعمیر و نگهداری مونتاژ می‌شوند مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرند. اتصال فلنج دار تشکیل شده از سه قسمت جداگانه است که شامل پیج‌ها، فلنج ها و گسکت ها است. فلنج ها به صورت قطعه‌ی دیسکی شکلی می‌باشند که همیشه به صورت جفت به کمک پیچ و مهره دو قطعه را به یکدیگر وصل می‌کنند و به راحتی باز و بسته می‌شوند و برای فشارهای کم و زیاد نیز مناسب‌اند. آب بندی بین دو فلنج توسط واشر آب بندی که در ما بین آن‌ها قرار داده شدع انجام می‌گیرد. جنس فلنج ها غالباً از فولاد و آلیاژهای آن و یا از استیل و چدن و.. سایر مواد ساخته می‌شود.

انواع فلنج برای شیر فلنج دار کشویی

فلنج با سطح ساده برای شیر فلنج دار

برای اتصال شیرها و اتصالات چدنی و فلنج های غیر فولادی پمپ‌ها از این نوع فلنج‌ها استفاده می‌شود. 

فلنج کور برای شیر فلنج دار

فلنج کور یک صفحه گرد بسته است که در پایان میسر لوله‌کشی و مسیرهای دارای فشار به کار می‌رود.

فلنج روکار برای شیر فلنج دار

این نوع فلنج در سرویس‌های معمولی استفاده می‌گردد. نصب آن بسیار ساده است و مقاومت آن در برابر فشار داخلی دوسوم و در برابر بار خستگی یک‌سوم فلنج گردندار است. هزینه نصب این نوع فلنج نیز مقداری بالاتر است.

فلنج با سطح برجسته برای شیر فلنج دار

در این نوع فلنج سطح فلنج که در مقابل فلنجی دیگر قرارگرفته و بر روی آن لایی قرار داده شده، نسبت به سطح کلی فلنج برجسته‌تر ساخته می‌شود. 

فلنج گلو دار جوشی برای شیر فلنج دار

این نوع فلنج دارای یک گردن مخروطی شکل است که شعاع این گردن در انتها با قطر لوله برابر و به آن جوش می‌شود. وجود این گردن باعث تقویت تحمل فلنج می‌شود. این نوع فلنج برای تحمل فشارهای بسیار بالا و دماهای زیر صفر و همچنین بارهای نوسانی و ارتعاشی مناسب‌تر است.

قیمت خرید شیر فلنج دار

قیمت ‌شیر فلنج دار می‌تواند بر اساس جنس بدنه/ تریم کلاس کاری/ نوع عملگر و حتی برند تولیدکننده متفاوت و متنوع باشد امابه‌طور حدودی قیمت شیر فلنج دار از دو میلیون تومان شروع و تا بیش از ۳۰ میلیون تومان ادامه متفاوت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان