اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107246773819050
در دسترس نیست

چگونه یک آگهی شغلی رایگان ثبت کنیم؟

کد: 140107246773819050

، (اخبار رسمی): آیا می دانید که ثبت آگهی در یک سامانه معتبر می تواند نیروهای متخصص و ماهر شما را چندین برابر افزایش دهد!!

چگونه یک آگهی شغلی رایگان ثبت کنیم؟
ثبت آگهی شغلی

ثبت آگهی شغلی برای جذب نیروهای متخصص در سامانه ملی کار رایگان شد!

چگونه یک آگهی شغلی رایگان ثبت کنیم؟

ثبت آگهی شغلی امروزه یکی از نیازهای هر صاحب کسب و کاری می باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص خود را جذب نماید.

جهت ثبت یک آگهی شغلی موفق ابتدا باید یک پلتفرم معتبر و استاندارد را برای خود انتخاب نمایید چرا که وجود یک پلتفرم خوب می تواند افزایش بازدید آگهی شما را چندین برابر نماید.

یکی از پلتفرم های موفق در این زمینه سامانه کاریابی ملی کار می باشد که این امکان را فراهم کرده است تا کارفرمایان به طور رایگان آگهی های خود را ثبت نمایند.

در این سامانه ثبت آگهی شغلی و ثبت نام به طور رایگان انجام می گیرد و یکی از مهم ترین مزیت های این سامانه کشوری بودن این کاریابی می باشد.

هم چنین این سامانه دارای پشتیبانی 24 ساعته 7 روزه بوده و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید از خدمات این سامانه بهره مند شوبد.

آگهی های ثبت شده توسط کارفرمایان معمولا در کمتر از 1 ساعت توسط تیم پشتیبانی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نداشتن اطلاعات ناقص مورد تایید واقع می شوند.

کارجویان نیز با مشاهده آگهی های استخدامی رزومه های خود را برای کارفرما ارسال کرده و یا با شماره تماس های قرار داده شده تماس برقرار خواهند کرد.

در واقع در این نوع سامانه های کاریابی علاوه بر جذب نیرو توسط کارفرما، کارجویان نیز می توانند از آخرین آگهی های استخدامی ثبت شده در شهر و منطقه خود باخبر شوند و در کمترین زمان ممکن در یک شغل معتبر و ایده آل مشغول به کار شوند.

شما نیز می توانید به عنوان کارفرما در سامانه ملی کار به طور رایگان ثبت نام کرده و آگهی های شغلی خود را بر حسب نیروی مورد نیاز در این کاریابی آنلاین انتشار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام